![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
dat zei ik net idd. ![]() ![]() |
|
Dus omdat jij het niet mooi vind is het maar ziek. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Waarom haal je de piercing er dan uit? ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Omdat de fotograaf dat liever niet op de foto heeft. En normaal kreeg ik 'm wel weer erin. ![]() |
|
Aha. Doe jij naaktfoto's? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
jep sta nu een jaar elke maand model, en eind mei komt daar nog een tweede klus bij als het goed is (proefsessie). ![]() |
|
Is dat voor een bepaald tijdschrift of een merk ofzo? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik heb nu 2 gaatjes in beide oren (binnenkort laat ik er nog een gaatje bij schieten aan elke kant.) en een in de bovenkant van m'n linkeroor. Niet dat 'ie snel geneest want ik heb m al een maand of 4. ![]() Verder is mams het er niet zo mee-eens, maar de piercings die ik graag wil; - tragus - tong - lip Wilde eerst graag zo'n staafje in mn neusbrug (tussen je ogen zeg maar), maar dan zit je dus steeds tegen die balletjes aan te kijken. Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Moeders zijn het nooit eens met piercings, gewoon doen joh. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
haha nee, het doel is wel tentoonstellen natuurlijk en in boeken en tijdschriften komen etc. www.petervanstralen.nl (ik sta niet op de site) www.erickellermanphotography.com (?) zo uit mijn hoofd, daar doe ik dus de proefsessie bij. Voor de trouwe playboy lezers ja in het nummer met georgina werd hij vernoemd (omdat hij in een boek stond dat besproken werd). ![]() |
|
quote: Ik wacht wel tot ik 18 ben. Anders haalt ze ze er zo weer uit. En daarbij komt dat ik niet zomaar ergens binnen kan stappen zonder goedkeuring 'van'. Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
hoe oud ben je nu dan? ![]() |
|
quote: Ik zou dat echt niet durven (ookal zou ik het perfecte lichaam hebben). [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 29-04-2005 15:20] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:Sweet sixteen. Zal moeten wachten tot ik uit huis ben... ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Dat zeggen moeders altijd, ze haalt ze er echt niet uit. En voor piercings moet je minimaal 16 zijn, tenzij je een klitpiercing wil. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Nou ik heb ook niet het perfecte lichaam, maar dat is ook niet het belangrijkste. Met naakt zijn heb ik niet zoveel moeite, je moet er wel tegen kunnen dat een meneer met camera je poes in kan gluren om het maar ff plat te zeggen. Ik zie het verder gewoon als werk en naakt zijn vind ik wel iets natuurlijks. Daarnaast is het fijn om te leren dat zelfs de mensen die dagelijks trainen (dansers enzo) ook niet perfect zijn :D En ik vind trouwens dat ik op de foto soms mooier sta dan ik ben, dus dat is ook weer mooi meegenomen ![]() ![]() |
|
Oh, ik dacht serieus 18. Geen idee hoe ik daar dan weer bij kom... ![]() Hehe, nee bedankt. Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Ik haat het om naakt te zijn, ook toen ik nog slank was had ik er al een hekel aan. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: 16 mag idd zoals levia al zei, en daarnaast de piercings die niet mogen op die leeftijd zien je ouders toch niet ![]() ![]() |
|
Tenzij je op de Veluwe woont. ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ligt er wel heel sterk aan naar welke piercingshop je gaat. Degene waar ik het meeste naartoe gegaan ben (SkinArt in Utrecht) hanteerd de "18+ of met ouder erbij"-regel Levia: Als jij een keer door een fotograaf zo op de foto gezet wordt dat je bek open valt van verbazing (omdat je er dus wél mooi uitziet) zul je er wel anders over denken, trust me ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Wat een waslijst hehe, ik ben nog wel blij met mijn neuspiercing en mijn oorkraakbeen piercing gevallen. Vandaag alleen een klap op mijn oor gehad, zal wel lekker gaan ontsteken ![]() ![]() |
|
Sommige mensen hebben dan ook gezichten die niet opgeleukt hoeven te worden met stukjes staal ![]() ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Ik ken toch iemand wiens moeder haar neusring eruit gesleurd heeft hoor. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |