![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: edit, wegens foutje uh oops enzo. Hee maar ik weet wel een orignele piercing, waarom geen metalen buis door je hoofd piercen, linker oor in en rechter oor uit ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-05-2005 18:09] ![]() |
|
Jee, nu krijg ik nog een identiteitscrisis ook. Ik ben EVILinetje toch helemaal niet! ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Ochjeetjemineetjedepeetje.. Jullie lijken ook allemaal op mekaar! ![]() Nah zal ik eens lief editten dan zucht.. pff blah.. zucht.. ![]() |
|
- Navelpiercing - Tongpiercing - 2 Wenkbrauwpiercings - Lippiercing En binnenkort volgen er meerdere ![]() ![]() |
|
heb er op dit moment 24 maar ik heb er 27 gehad. Wil er weer eentje terug door mijn neusschot. ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
Ik heb 12 oorbellen, 1 industrial en een conch in mijn oor en een 6 cm lange industrial horizontaal door mijn navel ( al zitten daar nu 2 losse sieraadjes in, iets comfortabeler, bewegingsvrijheid enzo ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Waarom zijn er twee open? ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Ik vind piercings wel vet, maar ze zijn 'het' niet meer voor mij. Nu heb ik er 2 in mijn rechter wenkbrouw en eentje onder mijn lip. Ohja, en eentje in mijn tragus. In totaal ben ik wel 15 piercings gehad, maar gelukkig niet op hetzelfde moment ![]() ![]() |
|
Heeft iemand van jullie wel eens toestanden gehad rondom de piercings op het werk? Toen mijn baas mij vroeg op een conferentie een presentatie te geven werd ik aangesproken op mijn (blijkbaar niet) representatieve voorkomen. Met name mijn piercings waren ineens een probleem! ![]() ![]() |
|
Ik heb daar gelukkig nog nooit last mee gehad. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik moest mijn neuspiercing en oorbellen uitdoen (alleen de onderste mocht blijven zitten) en mijn ringen afdoen toen ik in een dierenwinkel werkte, want dat werkte shockerend. Terwijl ik een net neusknopje had (nu een bloemetje. yay! ![]() Nouja, niet piercingwaardig misschien maar heeft wel met sieraden te maken wat piercings uiteindelijk ook zijn. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 21-08-2006 21:55] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Dat bloemetje is wel erg shockerend. Brrrrrrrrr! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Tel je ringetjes door je oren mee als piercings? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:Vreemd he. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Dat hypocriete gedoe mag wel wat minder.. piercings vinden ze meestal wel shockerend of niet reprenstatief, maar het word wel geacepteerd als die tutjes met vreselijke hoepel of kroonluchters in hun oren steken. ![]() |
|
quote: bovenin wel. Onderin alleen als het stretchers zijn. ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote: Ja daar ben ik het mee eens. Live and let live! Er zijn zoveel andere dingen waar je je beter druk over kan maken. ![]() |
|
welkom in de échte wereld Je moeder. ![]() |
|
quote: Er is een tijd en plek voor alles. Als jij op een conferentie moet spreken en je chef vindt dat ze eruitmoeten dan heb je je daar aan te houden. Als het niet bevalt dan staat je volgens mij niks in de weg om een andere job te zoeken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Wat er vreemd aan was is de timing. Ik ben aangenomen mét piercings en werk er al heel lang. Er is geen beleid noch zijn er afspraken over wat representatief is. ![]() |
|
quote: Niks vreemds dus. Je bent waarschijnlijk op een interne functie aangenomen waar het idd minder uitmaakt. Voorwaarde om externe communicatie te plegen (conferentie) was om het metaal uit je gezicht te halen. Dat lijkt me niet zo moeilijk om te vatten. Maar ja..er zijn meer mensen die het lastig vinden om priveuitingen en hun werk gescheiden te houden. Want daar gaat het eigenlijk om. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Kroonluchters vind ik nog altijd sympathieker overkomen dan stiereneusringen, kanibaallellen en nog van dat fraais. Hoepeltjes zijn HOT. ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: Precies daar gaat het om: de ruimte om jezelf te zijn! Blijbaar moet ik, om mijn functie op dit niveau voort te zetten, mij aanpassen. Het is alsof ik een bepaalde mate van persoonlijke vrijheid moet inleveren en dat gaat met moeite en protest. Overigens kan een leidingggevende, bij het ontbreken van vaste afspraken, geen bindende opdrachten geven om piercings te verwijderen. Na een gesprek, hoefde dat dus ook niet! ![]() |
|
Mijn werkgever vind mijn opgeblazen kop niet representatief. Wat moet ik nu? Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |