|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Bungholioooooooo i need tipi forrr my bunghoole! Fuck the world and fuck you |
|
misschien zaterdag nieuw metaal You suck and that's sad |
|
quote: Waar? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
achterkant nek You suck and that's sad |
|
|
|
Fuck the world and fuck you |
|
Met een schietpistool? |
|
Die is vet. Vriendin van me heeft hem lang gehad, maar zelf op den duur eruit gehaald ivm opleiding. Mijn navel leeft ook nog helemaal! Disko Disko Partizani |
|
cool! Napes blijven wel degelijk goed zitten als ze met een fatsoenlijk sieraad gezet worden..... Mijn dubbele tongpiercing doet het ook goed, misschen nog een derde erbij....? You suck and that's sad |
|
Dat wordt lastig eten... Ik zit weer op 8mm!!! Disko Disko Partizani |
|
Ik vind het maar lelijk, al die mega gaten in je oren |
|
quote: 3! Man die ene van mij heb ik al zo vaak in de knoop met mijn vork, ik moet er niet aan denken 3 in mijn mond te hebben Sowieso ga ik de mijne eruit halen denk ik Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: +1 |
|
quote: Daar zit ik al een half jaar over te denken, die derde! Death in the shape of a panzer battalion |
|
ik sluit niet uit dat die van mij er komt. Heb er nu 2 laten zetten binnen 2 maanden. Tijd voor de derde BTW: zaterdag is mijn nape niet gezet misschien na de vakantie......ik ga echter wel zaterdag naar King of Kings tattoo voor een afspraak om een sleeve te laten zetten You suck and that's sad |
|
quote: +2 |
|
quote: +3 |
|
quote: +666 Waar ging het eigenlijk over? Zenial |
|
Over de lelijkheid van oren met megagaten in |
|
quote: +5 Vooral bij dames, maar bij kerels eigenlijk ook. |
|
quote: Bij mooie vrouwen is het misschien zonde, maar bij de meeste vrouwen die mega gaten in hun oren hebben vind ik het eigenlijk niks uitmaken Zenial |
|
quote: Hahahah! :') x 9283479283 |
|
|
|
quote: hee, door de lip van me mond haha |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |