![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Bungholioooooooo i need tipi forrr my bunghoole! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
misschien zaterdag nieuw metaal ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote: Waar? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
achterkant nek ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Met een schietpistool? ![]() |
|
Die is vet. ![]() Vriendin van me heeft hem lang gehad, maar zelf op den duur eruit gehaald ivm opleiding. Mijn navel leeft ook nog helemaal! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
cool! Napes blijven wel degelijk goed zitten als ze met een fatsoenlijk sieraad gezet worden..... Mijn dubbele tongpiercing doet het ook goed, misschen nog een derde erbij....? ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
Dat wordt lastig eten... ![]() Ik zit weer op 8mm!!! ![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Ik vind het maar lelijk, al die mega gaten in je oren ![]() ![]() |
|
quote: 3! ![]() ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
quote: Daar zit ik al een half jaar over te denken, die derde! Death in the shape of a panzer battalion ![]() |
|
ik sluit niet uit dat die van mij er komt. Heb er nu 2 laten zetten binnen 2 maanden. Tijd voor de derde ![]() BTW: zaterdag is mijn nape niet gezet ![]() ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote: +2 ![]() |
|
quote: +3 ![]() |
|
quote: +666 ![]() Waar ging het eigenlijk over? Zenial ![]() |
|
Over de lelijkheid van oren met megagaten in ![]() ![]() |
|
quote: +5 Vooral bij dames, maar bij kerels eigenlijk ook. ![]() |
|
quote: Bij mooie vrouwen is het misschien zonde, maar bij de meeste vrouwen die mega gaten in hun oren hebben vind ik het eigenlijk niks uitmaken ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Hahahah! :') x 9283479283 ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: hee, door de lip van me mond haha ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |