|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar ga je dan werken? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hahahahaha |
|
quote: Uwv (oude gak)... Dusch ik hoop dat het mag On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik had een tepelpiercing maar die werd ik best zat dus maar verwijderd met grof geweld...ahum Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hey Invic!! Hoe is dat gebeurd dan?? Kun jij toevallig goed tekenen? Ik heb nog iemand nodig naast degene die er al mee bezig is om het te tekenen, kan ik ze vergelijken! |
|
quote: hahaha, ga je bij UWV werken,leuk ik werk nl. ook bij de UWV maar dan de afdeling USZO,in Heerlen, in feb. wordt t 3 jaar ...eerst uitkeringen gedaan en nu tijdelijk aan t uithelpen bij de electronische postverwerking...neus-en tongpiercing is beide geen probleem ...dus... Ik hoop dus voor je dat ze t goedvinden |
|
Bij schoonmaakwerk maken ze er ook geen probleem van gelukkig. Maar het is wel moeilijk om aan een baan te komen als je piercings en/of tattoo's hebt... |
|
quote: nah ik laat hem eruit, laat hem nog weleens overnieuw zetten. En een madonna staat mij wel Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Als je zichtbare piercings/tattoo's hebt kan ik me er prima iets bij voorstellen. Je bent daar om te werken en niet om je 'persoonlijkheid te uiten', dit geldt zeker voor representatieve en/of klantcontact functies. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik werk in een kledingwinkel en mijn piercings zijn daar geen probleem. Ik heb een neusring, een lippiercing (een ring) en iets van 20 oorringen. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 09-01-2004 15:49] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik heb een schattig klein vlindertje links boven in mijn oor O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: een zwaard met een slang niet |
|
quote:goh eindelijk een keer met je eens ... |
|
quote: |
|
Niet doorvertellen ... |
|
Ghouliette en Jenje waren het ergens over.....sorry ik zou het niet vertellen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ach, tegenwoordig wordt er veel getollereerd op het werk. Ikzelf sta voor de klas, en heb een wenkbrauwpiercing, een piercing in mn kin en 2 oorbellen in mn linker oor. En daar doen ze helemaal niet moeilijk over. |
|
Daarom stuur ik mijn kinderen later naar een priveschool. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Juist! Stel je voor dat je kinderen in aanraking komen met personen die een piercing hebben. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ze zouden jou moeten piercen, aan een grote botte staak Bruce Banner |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: voor mij wel, staat voor vruchtbaarheid=slang en zwaard voor mij voor bescherming, maar de slang erbij nog extra |
|
quote:Ik denk dat 9 van de 10 die een zwaard & slang hebben die betekenis eraan plakken aangezien dat de standaard betekenis is .... |
|
quote: Dat maakt mij niet uit, ik vind het mooi. Ik heb zo mn eigen betekenis eraan geplakt. Bovendien heb ik mn hele leven al wat met slangen, geweldige beesten! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |