IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Headbangen, iets van het verleden? Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 16:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:08 schreef EVILinetje het volgende:
door anderen lastig te vallen?
hmmmm
ligt eraan wat je lastig vallen vind. Misanthrope post hier langer dan jij en jij bepist zijn uitzicht met loos gezever. Wie valt er nu wie lastig?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 14-04-2004 16:10 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

gaat het hem daarover?

ocharme

bende zieligaards!!!

ik ga iets nuttig doen:

[Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 14-04-2004 16:11]

Llie n'vanima ar' lle atara lanneina

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 16:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:10 schreef EVILinetje het volgende:
gaat het hem daarover?

ocharme

bende zieligaards!!!
Waar gaat het over ik geef slechts een ander beeld van de situatie aan dan jij wat overigens totaal niet persoonlijk bedoeld is.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 16:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:08 schreef EVILinetje het volgende:
door anderen lastig te vallen?
hmmmm
Door anderen te bekritiseren.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 16:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:09 schreef kwelgeest het volgende:
ligt eraan wat je lastig vallen vind. Misanthrope post hier langer dan jij en jij bepist zijn uitzicht met loos gezever. Wie valt er nu wie lastig?

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 16:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:10 schreef EVILinetje het volgende:
gaat het hem daarover?

ocharme

bende zieligaards!!!

ik ga iets nuttig doen:
nuttig? Het veroorzaakt overlast aan de maatschappij, is dat nuttig?

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 14-04-2004 16:22 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:16 schreef Misanthrope het volgende:

Wanneer je op een plaats waar anderen er geen last van hebben kan het persoonlijk nuttig zijn jah

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-04-2004 16:23 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 14 april 2004 16:22 schreef Metallica-Freak het volgende:
Wanneer je op een plaats waar anderen er geen last van hebben kan het persoonlijk nuttig zijn jah
Onder de afzuigkap!!!

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 14-04-2004 16:24 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:23 schreef Audiophile het volgende:
Onder de afzuigkap!!!

buiten

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-04-2004 16:29 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 14 april 2004 16:24 schreef Metallica-Freak het volgende:
buiten
geen grotere afzuigkap te vinden!!!

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 14-04-2004 16:29 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:16 schreef Misanthrope het volgende:

kdenk niet dat 1 sigaret het zal maken. en ik beschadig vooral mijn eigen longen hiermee

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 16:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:29 schreef EVILinetje het volgende:
kdenk niet dat 1 sigaret het zal maken. en ik beschadig vooral mijn eigen longen hiermee
En dan later van de maatschappij gaan verlangen dat ze jouw ziektekosten gaan betalen!

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 14-04-2004 16:31 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:30 schreef Misanthrope het volgende:
En dan later van de maatschappij gaan verlangen dat ze jouw ziektekosten gaan betalen!

Stukske misantroop.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 16:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:30 schreef Misanthrope het volgende:
Vergeet de luchtverontreiniging niet

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 14-04-2004 16:33 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

kdenk dat de maatschappij wel genoeg te lijden heeft met jullie onnozel gezever.
Verzuring, noemen ze dat.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-04-2004 16:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ehm, jullie zeuren.

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 14-04-2004 16:35 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:34 schreef Schaep het volgende:
Ehm, jullie zeuren.

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 14-04-2004 16:37 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

willen alle zeikwijven met een iq van onder de 110 nu dit topic verlaten?

maak daar maar 125 van

[Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 14-04-2004 16:38]

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-04-2004 16:39 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

kun je trouwens van headbangen ergens schade oplopen? (ontopic!!!)

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 14-04-2004 16:42 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:39 schreef Audiophile het volgende:
kun je trouwens van headbangen ergens schade oplopen? (ontopic!!!)

ik dacht van wel; tenminste als je het lang genoeg elke dag doet. Je hersenstam kan beschadigt geraken of zo. Weet het niet echt zeker.
Misschien kan je het beter eens vragen aan Misantrope of kwelgeest. kDenk dat zij al redelijk wat schade opgelopen hebben.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 16:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:42 schreef EVILinetje het volgende:
ik dacht van wel; tenminste als je het lang genoeg elke dag doet. Je hersenstam kan beschadigt geraken of zo. Weet het niet echt zeker.
Misschien kan je het beter eens vragen aan Misantrope of kwelgeest. kDenk dat zij al redelijk wat schade opgelopen hebben.
1+3=8

Volgens mij kan je welhersenschade/slijtage ofzo oplopen. Was daar niet ooit een onderzoek naar geweest
Maar dan moest je het zo belachelijk vaak/veel doen dat je je nergens zorgen over hoeft te maken.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 14-04-2004 16:57 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ja, je kan er schaden van oplopen...
heeft mijn biologie leraar mij ooit verteld.
Wat precies weet ik niet meer, maar tkwam er wel op neer dat ej hersens in je pan ginge botsen
Maarjah... van denken brengt ook schade aan!

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-04-2004 16:59 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

heb wel gehoord dat er iemand van flauw viel... ik heb zelf alleem maar last van rond spattende lichaamsvloeistoffen uit mond en neus(bah)

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 14-04-2004 17:03 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Kheb ook wel een keer gekost na een hevige avond

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 14-04-2004 17:25 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com