|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:whaha niet? dacht dat jij wel echt een type was om ff lekker te swingen in de disco I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Zeg, volgens mij spreken ze in België toch ook Nederlands? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:lol I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Hahahaha stap 1) zet bril af stap 2) headbang Zenial |
|
quote:Ah, ok...wanneer spreken we weer af? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: misschien kunde gij geen nederlands?! |
|
quote:whaha weinig kans ! een doomdisco I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: manneke bij ons hebbe ze geen disco's, allé ja jawel, maar dan wel met scheitmuziek ( ge kent da wel, techno, trance en wa is da nog allemaal...) |
|
quote: flikker nou eens op met je vlaams MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:kun·de (de ~ (v.), ~s) 1 bekwaamheid in een vak, wetenschap of in algemene zin Rare zin. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: altijd mn bril op, nog nooit van mn kop gelazerd, hoe wild ik ook bang MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Je kunt maar beter aan de zijkant staan headbangen dan midden in de pit te staan hossen, dan ben je de helft van je haar kwijt aan het eind van de avond. |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik heb nog steeds naar elk vet concert problemen met haartjes kammen 's ochtends hoor! Nix nie verleden tijd Maar in mijn vriend zn hoofd krijg ik al 1,5 jaar geen enkele beweging... Terwijl hij toch al zo'n 7 jaar metal is.. "Geen zin in" is het antwoord.. Net zoals vele antwoorden.. |
|
quote:whaha lol ! nederlansch heerscht ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:weer een reden om shape of dispair op te zetten I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: haha.. die van mij is 1 keer in een glas bier van mn buurman gedonderd.. |
|
trUstUh I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: goeien tip!!!!!!!!!!!!!! |
|
Mensen, die discussie over het Nederlands hoort hier niet. Blijf een beetje ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ik kan helaas de Nederlandse vlag met daarop de tekst 'Spreek Nederlands of sterf' niet meer vinden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:ok I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: hoe hedde da klaar gespeeld? |
|
aan de rand van pit staan... fanatiek bangen en n arm in je gezicht krijgen! in paniek zoeken natuurlijk, maar n gast naast me stond nogal verbaast in zn glas te kijken.. gelukkig! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |