|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Headbangen heerscht, maar dan moet de muziek natuurlijk ook wel een beetje bang-baar zijn. Pitten doe iuk meestal als ik wat meer biertjes achter de kiezen heb, maar dat is vaak ook nog maar bij korte vlagen. Meestal sta ik overigens gewoon aan de zijkant van de pit, dan heb je wel een arm nodig om de boel af te weren, maar ja, je hebt wat meer ruimte. Verder is het gewoon een prima gebruik als je het mij vraagt, doch natuurlijk wel veel leuker als het met z'n allen gebeurt. For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ik heb headbangen altijd al een stompzinnig fenomeen gevonden. Het enige voordeel eraan is dat deze wel heerst. |
|
Ook wel grappig. Heb ooit een keer gelezen dat engelse skinheads() die naar ska luisterden begonnen met headbangen en pogoën(pogo-en?) pogo-en dat noemen we toch een pit? |
|
Ik zie dat headbangen niet meer zoveel ja. Ik dacht toch echt dat dit alleen maar gebeurde tijdens de Monolith Deathcult concerten. Tenminste bij hen heb ik vaak het gevoel van....dat headbangen verleden tijd is. |
|
Hahahaha de vorige keer bij Monolith zag ik vooral een lege zaal dus dan wordt er ook weinig geheadbangd jah Zenial |
|
Ik wil wel vaak headbangen, maar meestal word ik dan weggeduwd door de pit. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Pogo-en heersch Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Sis Vicious is er ooit mee begonnen, omdat hij de band niet kon zien en begon te springen om telkens een stukje te zien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ik ben ruim 2 meter en heb dus geen probleem om over anderen te kijken Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: metal staat niet gelijk aan moeten headbangen je vriend begrijpt dat tenminste |
|
quote:Precies! Je hoeft heus niet "verplicht" bij elk concert te staan bangen, over het algemeen komt het zelfs nog debiel over.[/sarcasme] [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 16-04-2004 11:55] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Ik doe nog regelmatig aan nekontspanning, maar dan wel als ik de band echt goed vind. Rotting away is better than being gay |
|
quote: Nee natuurlijk MOET het niet. Maar als de band goed is dan waarom niet? Zenial |
|
ik ga vanaaf nog ff lekker headbange op perditor... geen gezeik over headbange is verleden: gewoon die hersencellen dreunend af laten sterven, 70% is toch nergens goed voor We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Bovendien is het ook uitermate lullig voor een band als mensen gewoon door een concert heen staan te lullen. Als je wil ouwebetten, doe dat maar bij een kopje thee (--> betoog Evil Dr Smith in LoM), maar ga dat niet tijdens een energiek metalconcert sta te doen. Rotting away is better than being gay |
|
quote:Helemaal mee eens! Het lijkt me zo klote om te spelen voor een stel gasten die je maar een beetje aan s taan te staren of drukke gesprekken gaan houde. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
fur immer. |
|
niks mis met lekker uit je plaat gaan op een band die je kick vindt, en voor de band is het een vorm van dankbaarheid die ze erg op prijs stellen; niks is toffer om van die headbangende koppies te zien op de muziek die jij maakt *growl!!* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik dacht dat Anthrax de moshpit had geintroduceert. Als je effe nadenkt is headbangen en pitten zeldzaam nutteloos, maar ook weer retegaaf. |
|
quote: ho dit gaat boven me pet, moshpit? een variatie? |
|
quote: Moshpit, pogoën, pit, weet ik veel, volgens mij komt het allemaal op hetzelfde neer. |
|
vroeger had je idd bij punk en rockabilly pogo dus het lijkt me dat daaruit uiteindelijk het pitten en moshen is ontstaan, maar pogo is wel een stuk feller en harder dan pitten/moshen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik houd het nooit uit elkaar...en wat is het verschil met slammen dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zijn het niet meer benamingen voor hetzelfde, alleen dan in verschillende tijden. en headbangen op zich. bij concerten waar ikzelf moet rammelen absoluut, en soms als concertbezoeker, of als ik de band geweldig vind, of als ik dronken genoeg ben en de band is van redelijk tot goed. enorm nadeel is toch wel, dat ik de dag erna enorme klitten in mijn haar heb. véél crémespoeling enzo, maar toch. kost me altijd weer veel haren, dat headbangen. en ik ben natuurlijk al wat ouder. maar gelukkig nog niet kalend. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-04-2004 0:25] Oud Vuil. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |