|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ga meteen oefenen! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ja ach dat probleem heb ik elke keer weer. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:dus als iemand bij een gig over je heen flikkert moet je hem/haar in het vervolg gewoon bedanken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja! Ik weet iets, 't smaakt naar onkruid en je wordt er winderig van maar je haar groeit (bij mij toch)! Probeer het eens met biergist-pillekes. |
|
quote: Nou ja, er zijn veel primitievere Afrikaanse dansen die een stuk minder retarded zijn, hoor Maar headbangen gaat me iig beter af dan op intelligente wijze m'n waardering uiten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:nou weet ik niet of ik dit serieus zal opnemen.. En aangezien dit je eerste post is. Wat is het voor pilleke dan? quote:dank ik zal hem onthouden en zoveel toepassen als mogelijk is. Bier voor allen, bier over allen! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
gaat het nog over headbangen?? of over haargroeimiddelen? ON FUCKING TOPIC voor straf 10 minuten headbangen ===> [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-04-2004 10:53] Bruce Banner |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
who gives a fuck, zo lang er nog maar concerten zijn e.d. vind ik het allemaal best "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tis wel een stuk leuker als je met meerdere mensen staat te bangen. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: En dat dan ook nog eens in broad daylight! http://home.student.utwente.nl/o.j.m.vanduin/fora/bangen.gif (beetje groot, dus maar niet als IMG opgegeven) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik snap er eigenlijk weinig van, een heleboel mensen gaan naar een optreden toe, staan een uur met hun armen over elkaar. Maar na het optreden lullen ze ineens over hoe goed het wel niet was. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Alleen jammer van die gast die zo suf met zn armpjes over elkaar staat.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Heb kort haar en dan headbangen gaat krijg ik snel rammende koppijn Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Misschien kunnen zei beter genietten als ze het gewoon bekijken? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Misschien, maarja het is gewoon bar saai om de hele tijd stil te staan, en voor de band is er ook geen fuck aan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Die met het lange haar? Die was geloof ik net herstellende van een vrij heftig iets aan z'n nek, die kon nogeneens headbangen als ie het wilde Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mee eens... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Is zo, ik betrap mezelf er vaak op dat ik sta te staren en achteraf dacht, wat was dat een puik optreden. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:zo sta ik ook de eerste half uurtje. Een beetje de boel verkennen, impressie krijgen van de muziek. Gewoon eerst rustig komen kijken voordat ik mijzelf de pit in werp. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: het ligt er ook aan... als een band nou een hele show geeft, dan is het leuk om daar natuurlijk ook iets van te volgen.. (goddess of desire ) maar als je nou gewoon naar een klein zaaltje gaat met 3 lekkere bandjes tenminste.. dat vind ik Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: B.O.E.I.E.N. Ik moet mezelf herinneren eens vaker te KIJKEN omdat ik zovaak sta te bangen dat ik verder weinig meekrijg van wat er om mij heen gebeurt. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-04-2004 11:40] |
|
Het hangt er idd wel vanaf wat voor band je ziet. Bij Children of Bodom heb ik alles van begein tot eind gevolgd. Bij misfits van begein tot eind zitten pitten Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |