|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Schrijf er is een liedje over I am the 1%. |
|
@@stoomfiets Pitting and raging One fights for all We're moshing and banging Out longhaired heads Be nice to each other Respect every voice In rocking and breaking In banging and drinking All for beer, beer for all! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
hm gay hehe MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
niemand zei dat je dit als serieuze poging moest opvatten... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Is dat soms van Gay'o'whore? I am the 1%. |
|
quote: er zijn zeker 10000000000000000 metalheads in de wereld met (zeer) kort haar, die er net zoveel omgeven als de variant met lang haar en die net zo "cool" en "stoer" kunnen bangen. haar is wel het minst belangrijke in metal. |
|
zet er een power metal band bij, Rhapsody uiterlijk, met van die wazige bloesjes. *rofl* Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:dat zeg ik toch En dat er veel langharige en kortharige mensen zijn hoefde ik dacht ik toch niet te vermelden [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 13-04-2004 15:04] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Gedragsregels? flikker toch op. Ik vind metal juist iets dat voorbij gaat aan regeltjes, waar niets moet en vrijwel alles mag. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ja, ik was na zin een reeds aan het typen geslagen. volgende keer zal ik eerst alles lezen |
|
headbangen met kort haar? waarom zou dat geen headbangen zijn het werkwoord is nogaltidj 'headbangen' en geen 'hairsweeping' overigens iedereen reageert op andere wijze op muziek die raakt en mij boeit het niet wat mensen doen op concerten als er maar veel lawaai en sfeer is Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: En ik ben het helemaal eens met Kristof! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: dat is slechts een woord, voor mij is de betekenis toch echt meer zwaaien met je haar... maar goed, dat ligt weer meer in hoe je het woord uitlegt natuurlijk MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Ik weet nogwel dat ik met me korte haartjes stond te bangen bij darkremains en dat de andere (langharige) dat nogal grappig vonden Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Headbangen met kort haar is gekkenwerk, je maakt teveel bewegingen en je sloopt je nek extra snel. Het ziet er trouwens vrij spastisch uit ook. Het fijne van headbangen vond ik juist altijd het gewicht van het haar wat je heen en weer zwiept op de maat. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:laten we het erop houden dat het er een heel groot stuk beter uitziet met langhaar als met kort. Ben nog steeds aan het sparen op mij haar. Komt net tot boven mijn schouders. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: geeft dat woord dan ook een gevoel van samenhorigheid, allen tegen de rest van de wereld, we zetten ons nog eens lekker af tegen de maatschappij, vriendschap en bier? vind ik allemaal triest eigenlijk wees gewoon jezelf Do androids dream of electric sheep? |
|
he ik support niks he MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:dat allemaal bij Headbangen??? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: dat vind ik nu net probleem, imago, hoe 'het' eruitziet..dat boeit toch geen reet? het gaat er toch gewoon over dat je je uitleeft op jouw eigen manier op concerten [Dit bericht is gewijzigd door Kristof op 13-04-2004 15:16] Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: sarcasme Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:omdat al die dingen nogal een beetje overdreven waren... quote:Het maakt mij wel hoe ik eruit zie. Als ik in de spiegel kijk wil ik wel tevreden zijn met mijzelf. En het is allemaal veel makkelijker als je echt lang haar hebt ipv een beetje ertussenin. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Dacht je dat? Waarom worden veel metalheads dan binnen een korte periode geassimileerd tot de staande normen en waarden onder de metalheads, zoals bandshirts dragen, anti-christendom zijn, een hekel hebben aan breezahsletten, vaak lang haar krijgen, headbangen dus, enz.? Metalheads zijn schapen, net zoals de rest, metal maakt niet vrij, metal is slechts een ander middel van onderdrukking van de massa, zij het op een kleinere schaal. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Wil je ook grotere borsten? |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |