|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Vraagje, als je je haar lang laat groeien moet je het dan om de zoveel tijd laten punten ofzo. Want ik vind het nogal zonde om de volle prijs bij de kapper te betalen allen om een halve centimeter er vanaf te laten knippen. En verder, wat heb je nodig? Wat voor shampoo, maakt het uit met wat voor haar je begint enzo? Sorry als did een beetje homofiel klinkt Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: Gewoon niet vaker dan 2x p/j naar de kapper, shampoo hangt af van je haar uiteraard droog, vet, etc en een emmer cremespoeling |
|
Cremespoeling gebruik ik bijna nooit, wel een haarverzorgende shampoo en veel borstelen natuurlijk! Shit wat is het toch eigelijk gay... I am the 1%. |
|
quote: Maar dan moet je toch 12 Euro betalen voor een klein stukje van je haar dat eraf gaat? Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
Je kan het ook aan je moeder vragen Zenial |
|
quote: Daar is niks mis mee, ik kom al jaren niet meer bij een kapper! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Damn, you're gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: k laat et eens per 2 maanden bijpunten door.. jawel.. m'n ma, bij de kapper halen ze er altijd veel te veel af, plus dat je er nog de volle prijs voor moet betalen ook wuust robuust |
|
On topic: Voor Dwaallicht wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Eerder Nederlands. (wat je bespaart aan kosten van de kapper kun je weer cd van kopen) Ok dat is gay ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: .... Wat zei ik???? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Headbangen heerscht! Het is verbonden met metal als gaten aan kaas. Nooit zullen de springers met petjes de troon der zwaaiende schedels kunnen ontheiligen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Heersch! En wat betreft de kapper, ik laat het ook ongeveer elk half jaar bijknippen, soms zit er wat meer tijd tussen, maar goed. Inderdaad, het kost wel wat centen (volle pond), maar dan werken ze ook de uitstekende punten hogerop in het haar bij. Bovendien heb ik er zelf nog geen last van gehad dat ze er teveel afhaalden, gewoon zeggen dat er zo min mogelijk af moet en als je een beetje een redelijke kapper(ster) (wellicht zelf met lang haar) hebt dan snappen ze dat wel en gaat er misschien een centimeter of 2-3 af. Door familie/vrienden laten knippen heb ik niet gedaan, is wel goedkoper, maar je loopt dan het risico, als ze er niet heel goed in zijn, dat je meer haar verliest dan nodig is (oeps, het is wat scheef, dan nog maar wat van de andere kant eraf). Vaak lijkt het sommigen ook erg leuk om er gewoon wat mee te experimenteren, en dus het belang (en de lengte) van jouw haar een beetje op de tweede plaats komt. Wat betreft shampoo, als je een goede shampoo gebruikt (ik gebruik Gliss Kür, gehaald bij Euroland en daar niet al te duur) is cremespoeling meestal niet echt nodig (tenzij het goed in de klit zit), verder gewoon een beetje voorzichtig ermee omspringen For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ik laat het ook 1 a 2 keer per jaar door de kapper bijknippen. En het boeit me vrij weinig hoeveel dat kost, ik kom er toch bijna nooit! En ik zou het ook niet door vrienden of familie willen laten knippen. Als het fout gaat dat kost dat de vriendschap hehe... en ik vertrouw kappers beter met mn haar... Zenial |
|
Voor mij in ieder geval wel. Ik weet niet hoe het komt, maar als ik de laatste tijd met m'n schedel zwiep, wordt ik gewoon misselijk en duizelig. Not nice. |
|
Nu het toch over haar gaat. Ik ben van mijzelf heel dik haar en het klit enorm. Als ik het en uur niet kam klit het alweer. En het ik heb al diverse stuff geprobeert om het iets dunner te maken maar daar word het alleen maar vet van. Het is net of ik een beetje ongelijkmatig krullen heb. Iemand enig idee wat voor shampoo/cremespoeling of iets anders kan gebruiken? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik gebruik altijd Nandrolon( ) cremspoeling, en pas als het echt klit gebruik ik eerst Nandrolon shampoo en daarna de cremspoeling. Beetje een rare volgorde maar het werkt wel ikzelf heb erg dun haar en krult en klit veel maar als ik cremespoeling gebruik dan wordt het aardig sluik ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb juist heel dik haar. Echt een bos. Maar het is niet te doen. Het is nu ongeveer 35 cm lang. Wordt het misschein minder zodra het langer is? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Laagjes laten knippen (how gay is that... ) Zenial |
|
quote: laten uitdunnen of met zon tang glad laten maken (bij de kapper) als je dat dan klaar heb er niet meer mee schudden |
|
quote:niet meer mee schudden hoezo niet? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
omdat het dan door de war gaat en omdat headbangen sneu is |
|
Als ik er niet mee mag schudden heeft het geen zin. Als ik eens headbang zit het zo enorm in de klitten, liever neit dus. En headbangen heerscht. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |