|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry |
|
Bangen is de shit! Behalve dan dat ik mijn haar pas heb afgeknipt, dus dat staat een beetje stom. Wat vinden jullie: Wel een pruikje of geen pruikje? Als je het goed vastzet, heeft niemand het door, dat weet ik inmiddels uit ervaring. Zie? Zit goed vast. Zie je niks van. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Gewoon weer laten groeien [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 22-04-2004 23:13] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Oh, oké... Goed idee! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: misschien moet je het met je balzak proberen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Met jouw balzak probeer ik niets, Elite-darling, want jij bent minderjarig. En met mijn eigen balzak... Tja... Tricky! Wacht, ik zal even in mijn profiel zetten dat ik een vrouw ben, dat scheelt misschien. Maar headbangen is de shit! Laten we het daar over eens zijn. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: En goed voor de podiumpresentatie. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Misschien voor de vrouwlijke toeschouwer. [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Of vrouwelijke bassisten Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Lijkt mij beter om naar te kijken [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
ach je kan altijd nog tietbangen, of heb je je borsthaar ook al geschoren? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat vertel ik je zodra je 18 bent, Elite-darling. Maar even ontopic nu, want anders word ik straks gemodereerd of gebanned en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten nu ik net de status van junior member ontgroeid ben: Headbangen is de shit! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
aanschouwt hier de meesters van het headbangen!! http://www.kicken.com/funnyfiles/www.kicken.com-system.of.a.down.wmv (3786 kb) |
|
Zie foto-topic. Hoewel ik nog een relatief kort koppie heb ben ik een fervent liefhebber van schedelzwiepen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: haha ja dies meesterlijk |
|
Bangen = cool. alleen met mate wel. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
lachverwekkend. btw, nog synoniemen voor headbangen? |
|
Bang em all. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
OMFG Return of the Morons Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
als je zo met een paar naast elkaar staat te headbangen , in een kringetje, is dat dan GANGBANGEN? |
|
lol |
|
quote: Slechts een bodemloze put is diep genoeg om de laagheid van jouw humorniveau te bevatten. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |