|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:jij veel bangen ?? welnee Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Waarom zou je niet van een band kunnen genieten als je niet beweegt? Jij zit thuism ook non-stop mee te bangen als je muziek draait? Toen ik nog lang haar had mocht ik ook erg graag headbangen, maar tegenwoordig zie ik veel meer van de band (tijdens het headbangen zie je alleen maar grond hehe). Life doesn't get much better than this! |
|
Pas naar de kapper geweest, headbangen zit er dus ff niet meer in. |
|
ha, ik beroer mijn hoofd slechts bij heel erg heersende dingen... en das niet zo vaak Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
mijn haar is te lang om comfortabel mee te kunnen headbangen Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
foto! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:ik heb er een stuk af laten snoeien, dus het gaat weer een stuk beter. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ook zonder in een band te spelen kan je dat horen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
aan mij zal het niet liggen, verder oninteressant om interessant over te gaan liggen doen. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Headbangen zal gewoon altijd blijven bestaan Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Wanneer? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Wanneer altijd? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: altijd altijd Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Ik zou dit dood eng vinden als muzikant, staan daar een stelletje serieus kijkende armen-over-elkaar-houndende critici, die je nauwlettend in de gaten houden. Zie dan toch als muzikant liever een zaal vol met wapperende klapsels. |
|
Dat lijkt me idd verschrijkkelijk als de hele zaal je aan staat te kijken alsof ze er cijfers voor moeten geven. Als de hele zaal staat te bangen lijkt het mij dat de band meer het gevoel krijgt gewaardeerd te worden They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Ik heb daar niet zoveel last van. Ik sta er gewoonontiechelijk uit mn dak te gaan en probeer een zo strak mogelijke set neer te zetten. Als die lui toch lopen te zeiken, mogen ze na afloop naar me toe komen, druk ik ze hoogstpersoonlijk de gitaar in de klauwen met de boodschap: "asje, doe jij het maar even beter, ga ik bier drinken!" ... Natuurlijk is het geweldig als er een aantal net zo uit zijn/haar dak staan te gaan als mezelf! |
|
Ik krijg altijd verschrikkelijke last van m'n nek aangezien ik toch al nekproblemen heb, maar dat laat ik de pret niet drukken. I am the 1%. |
|
quote: Boeit me ook niet, als ik wil headbangen doe ik dat ook. Ik vraag me alleen af of over een paar jaar bij metalconcerten alleen nog maar een paar metal-opa's en oma's in een hoekje staan te headbangen... Zenial |
|
Denk ut nie, zie vaak genoeg jonge gastjes met een net nog te korte haardos verwoedde pogingen doen om te headbangen. Komt wel goed |
|
quote: verstandig jongen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Heb je een bepaalde techniek dan?(ben bijna kaal dus headbang nooit)? leg uit!!! Ik heb het wel geprobeerd, maar het lokte in plaats van respect alleen maar gelach uit... |
|
quote: quote: Je geeft zelf al antwoord... Zenial |
|
quote:hehehe jep ... techniek : grow hairrr |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |