|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo heel geweldadig ziet het er niet uit, in de meeste gevallen raken ze helemaal niemand... stoerdoenerij inderdaad als je het mij vraagt. Soort jumpstyle trend, maar dan onder -core homootjes. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: sommige mensen moet je gewoon een rotschop geven. dat is dan ook een soort ontlading. Suck my piss |
|
quote: LOL! Das Pino op de voorgrond bij het 2e filmpje! see you at occultfest! |
|
Dat soort hardcore moshen is vet bij hardcore concerten. Het duw en trek slamdance werk is vet bij metal concerten. Maar zo gauw de twee gaan mengen gaat het fout. Simple as that. En dat gebeurt de laatste tijd veel te vaak. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ben zowat 40, maar bang m´n kop der nog bijna af zo nu en dan. Headbangen zal nooit verdwijnen lijkt mij... spelfout weggehaald... |
|
Ik heb laatst gelezen dat je van headbangen blind kan worden en van rukken word je ook al doof Tja dan gaat het hard met de hobby's. |
|
Djsoai dkorrr d[saa! Watte? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Heb je het toevallig over 20 april dit jaar in de Melkweg? Super optreden, maar er waren een aantal idioten aan het stagediven zoals we nog nooit meegemaakt hebben. Dat was niet normaal meer idd. |
|
quote: Tijd om met modeltreinen aan de slag te gaan. |
|
Bands uit het beatdown/hardcore genre kan ik heel goed waarderen, maar de rest van die hele ''scene'' vind ik echt verschrikkelijk. Petjes dragen als een hiphopper, trainingsbroeken aan e.d. Laat ik over dat hele moshgedrag maar niet beginnen. Een keer bij Merauder(kan je nagaan wat voor publiek het al was) een rotschop van zo'n idioot voor mijn harses gehad. Dat ze dat maar verbieden ipv crowdsurfen. Zelf moet ik niks zeggen over headbangen, heb er zelf veel te kort haar voor. Voor een lompen boeren moshpit ben ik wel altijd te vinden. |
|
quote: dan eindig je arm en single Je moeder. |
|
quote: Hardcore is ook voor blanken wat hiphop voor negers is ... down for tha hood zijn en heel veel stoere praat hoe moeilijk je leven wel niet is. (Altijd leuk om een stel verwende blagen daar heel stoer over te zien doen) |
|
en vervolgens vernachelen ze hun toekosmt en cariere. self fulfilling prophecy Je moeder. |
|
quote: Dat is alleen de hardcore waar jij naar luistert. Bij de echte hardcore hoort dat imago helemaal niet. Bands als Youth of today, Slapshot, Minor threat of nieuwere bands als Paint it black, The alligators en Strength approach hebben een heel andere insteek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Klopt, die zijn zowaar nog erger, die gaan je vertellen hoe je moet leven. |
|
quote: Je blijft erover bezig he :') Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
klopt, het frustreerd me oneindig :') Je moeder. |
|
quote: Geen Nederlands kunnen spreken verneukt je carrière pas, kansloze rukkert [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 12-07-2008 18:05] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
alsof het uitmaakt dat ik niet aan spelling doe op een forum Je moeder. |
|
quote: Nee, Corporation in Sheffield, maar het zal ongetwijfeld hetzelfde soort taferelen geweest zijn. Moshpitten prima, daar heb ik mezelf vroeger ook vol overgave ingegooid, maar dan weet je over het algemeen dat er een gedragscode is en als je er geen zin in hebt stap je gewoon aan de kant. Maar wat dit zielige rondmep gedrag en kijk-mij-eens-stoer-zijn ventjes van drie turven hoog die elkaar zowat de tanden uit de bek schoppen met muziekbeleving te maken heeft ontgaat mij volledig. Als je op je 15e echt al zoveel levens-ellende van je af had moeten slaan dan had je nu al niet meer rondgelopen. Gewoon triest haantjesgedrag van een stel emo-kleuters die denken dat ze Weltschmertz uitgevonden hebben. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Blijkbaar wel, want je loopbaan is tot nu toe kut, ondanks je strakke kapsel Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
wtf, je hebt echt een probleem met mij of niet? Je moeder. |
|
quote: |
|
quote: Nah, alleen met je kansloze opmerkingen over hoe erg men wel niet hun carrière verneukt door er niet mainstream uit te zien. Ik vind het prima dat je dit, naar mijn mening kortzichtige, idee hebt, maar ik vind het nogal onnodig dit tot in het oneindige te herhalen terwijl je zelf nog niet bepaald binnen bent. Het lijkt er een beetje op alsof je nogal moeite hebt met je uiterlijke verandering waardoor je het op deze wijze tracht goed te praten. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |