|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
bij hardcore " mongooltjes " krijg je tenminste geen dood haar in je bek. |
|
krijg eerst een keer een goede muzieksmaak voor je antwoord "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik ga toch echt niet naar black metal luisteren. of gothic gay metal... |
|
quote: Wat is er mis met balck?Of gothic? naja,en zijn we nog ontopic???'k lees hier niet meer veel over headbangen...Buiten van Verval. @Verval: Kick those bastards!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Dat doe ik ook meestal, persoonlijk vind ik dat ook onder headbangen vallen For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote:Wat is er niet mis met black? Of gothic? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Nar'Hyarmen op 04-05-2004 11:54] O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Tijd geleden dat ik daar ben geweest. Ik zal ook wel te oud zijn... |
|
quote: ouwe zak ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: |
|
quote: Hehe same here. Ik headbang trouwens toch bijna nooit als ik uitga. Vind ik meer iets voor concerten Zenial |
|
Headbangen hoort in het rijtje: - Bier zuipen - "Slaaaayoooooor" roepen bij elk concert - "Hoereeeeeen!" roepen op een festival terrein - bandshirts - Leren broeken ( ) headbangen heerscht |
|
quote: heya tormented..voeg me es toe aan je msn-lijst..wil je ff persoonlijk bedanken voor je reactie op het Lunaris interview Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Blij dat ik dat rijtje niet toepas. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: minus punt 3 en 5. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: wat is oud? Oud Vuil. |
|
Jij bent oud Zenial |
|
valt weinig te bangen of te millen,kheb geen haar!! Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:Gewoon doorwapperen met je hoofd kan het ook op de rammstein manier: staan of je aan het poepen bent, met je vuist op je been meppen en heftig nee schudden. Doe dit wel op een niet al te gladde vloer. Het is glad en je bent verrotte duizelig!!! |
|
thnxx for the tip Expired,Erased and Forgotten |
|
Headbangen is gay...gerard joling doet het live ook altijd. En ik heb niks tegen Black Metal of Gothic Metal...Het is zijn mijn muziek soorten alleen niet. En ik houd niet van make up.... |
|
headbangen gay? oh wat ben je stoer Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Maar nog haar zat op den ouden kop. Oud Vuil. |
|
quote: Maar waarom is het nou gay? I am the 1%. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |