|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: omdat het overbodig is je krijgt er pijn in je nek en hoofd van het ziet er dom uit je irriteert andere (zoals mij) |
|
moshen, pitten, pogoën = al etzelfde ik hou meer vna moshen dan van headbangen Ben verpliht kort haar te hebben met men werk. Voer hetzelfde werk uit in Nederland en het is niet verplicht |
|
Gisteren in de Balloon in Cuijk werd er hevig gemoshed en geheadbanged |
|
*zit nu lekker te Headbangen * .. |
|
headbeangen, moshen... allemaal niets voor mij want anders mors ik mijn pint. Uit liefde voor ZM. |
|
Headbangen is maar een ranzige bezigheid. Sta je lekker naar een bandje te kijken, krijg je weer een bult ongewassen haar in je bek omdat een of andere homo weer zonodig moet gaan headbangen. |
|
Headbangen is voor mij gewoon een manier o op te gaan in de metalmuzioek verdomme. Constant moshen is kut. Ik wil erin opgaan, geen stompen krijgen.... maar mijn stomme trots verplicht me te vaak om mee te moshen als ze het te bont beginnen maken....was ik bij Ragnarok maar gewoon blijven headbangen, ....dan was ik nu geen tand kwijt , haha (kan wel gebeuren als er ongemerkt zo'n kabouter voor je komt staan e je je smoel daar tegen ramt, wat ongeveer hetzelfde effect zou gegeven hebben ) Overdijven met headbangen is ook niet goed, ik heb onlangs nog een gast gesproken die ernstige nekblessures heeft en ermee moet stoppen Naja, benen beetje wijder uiteen, stevig staan tegen de mosh-golven en zwieren met die kop En ja, dat gaat beter met lekker lang haar Er zijn snollen (en gastjes) die raar gaan kijken als ze even wat haar voelen, djees, hallo, ik was mijn haar vaak genoeg, headbangen is (helaas, haha) niet besmettellijk. Mja, maar beter dat ze zo reageren dan thuis voor de spiegel de juiste manier van headbangen na te gaan doen om die stoere "ouw mannen" na te doen, héhé. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 18-04-2004 0:39] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:NEE!!! En laat ze dat moshen en pitten maar verbieden godver! wat verschrikkelijk irritant zeg! als je je agressie kwijt wilt, ga dan naar de boksschool ofzo! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Moet je je smoel niet open doen! F*ck hippies |
|
en dan bier drinken door je neus? |
|
Rietje! F*ck hippies |
|
Headbangen godverdomme!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
*rasheadbanger meldt zich* Stairway in Utrecht heeft wel eens Hell awaits en daar mag ik graag eens headbangen op Obituary etc. Tijdens concerten bang ik liever dan ik mosh hoewel dat per muziek kan verschillen; van headbangen wordt je lekker 'licht'in je hoofd van; beter toch? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
headbangen is ranzig, en niks voor oude lullen. Dan krijg je last van je nek...Beter is lekker moshen en ventjes die je niet mag legaal verrot slaan. |
|
nou, bij mij ist niks van het verleden |
|
quote:maar niet te vaak anders krijg je last wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik heb nog styeeds een volledig verkrampte nek van perditor vrijdag... fuck was dat gaaf MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Headbangen tot je er bij neervalt. En echte mannen boeit de nekpijn de volgende dag niets! En voor al die mensen met kort haar: laat groeien, hoe meer haar hoe beter. |
|
quote: mannen? SEKSIST! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
headbangende vrouwen zijn zowaar nog erger dan headbangende mannen |
|
quote: nog geen last van gehad (en van mezelf nog veeeel minder ) Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Gister nog fijn lekker staan headbangen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Edit:laat maar [Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 19-04-2004 11:46] |
|
quote: je zal dan ook wel van stank houden |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |