|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
hahah ik vind dat filmpje wel vet! zzz |
|
waarom haar laten groeien als je ook makkelijk een pruik op je kale kop kan plakken? Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ben zelf ook niet kaal hea, dus ben je kaal, laat je ervaringen met pruiken in combinatie van headbangen weten! |
|
quote: Ja ik wil nog eens een keertje zo'n afro pruik!!! |
|
quote: Headbangen echt wel, heerlijk gewoon om je op die manier uit te leven! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Headbangen is metal; pitten is hardcore (en laat ik de voor de hand liggende toevoegingen bij dat laatste voor de verandering maar 'ns weglaten ) |
|
Een typische zaterdagavond/-nacht stappen in de Dynamo... Ik meen dat het nieuwe gebouw er rond April '05 moet staan... *snif* [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 26-04-2004 15:06] |
|
quote: Metal maakt niet vrij nee, maar metal (de subcultuur) kan wel een emanciperende rol in je denken hebben. Ervoor zorgen dat je dingen ter vraag stelt die je tot dan toe als vanzelfsprekend had aangenomen. Gewoon al omdat metal afwijkt van wat de gemiddelde Nederlander onder 'normaal' verstaat. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Hebben er niet gewoon meer mensen korter haar? Door een overschot aan skaters met spikes ofzo die tegenwoordig ook metal luisteren, word het percentage langharige headbangende gedeelte metaal liefhebbers ook kleiner... |
|
Ach, je hoeft ook geen lang haar hebben om metal te zijn of te headbangen (anders zouden ze het wel hairbangen genoemd hebben)! |
|
quote: Eeen groot deel van die lui ontwikkelt zich ook wel en wordt later ook wel een langharige headbanger wuust robuust |
|
Lang haar is gewoon veel MOOIER dan kort haar. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Zeker! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:vooral mijn haar We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Het duurt alleen zo lang voordat je haar een behoorlijke lengte heeft bereikt. Ik heb een keer geprobeert mijn haar lang te laten groeien en dat ging er na een paar maanden erg JP Balkenende-achtig uitzien Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote:harry mutantchrist potter klinkt als een morbide golfer We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Haha, ja nu heb ik weer gewoon fijn nep-spikes Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote:Ach ja, voordat je de leeftijd hebt bereikt dat je legaal alcohol mag nuttigen heb je ook 16 jaar moeten wachten en ik mag hopen dat dit je toch gelukt is intussen, dus die 2 jaar die het duurt voordat je haar een beetje op lengte is kan er dan toch ook nog wel bij? |
|
quote: 2 jaar Snelgroeiend haar heb je dan I am the 1%. |
|
quote: Zo'n 24 cm. is er dan bij hoor, da's best veel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Mijn haar groeit nu wel iets langer dan 2 jaar, edoch is het maar 30 cm ofzo. I am the 1%. |
|
quote:Hangt er ook van af wat je als "een beetje op lengte" ziet natuurlijk |
|
quote: Een halve meter vind ik 'een beetje op lengte' Zenial |
|
ik baalde er al van dat er 10cm vanaf moest van de zomer maar het was echt te dood voor woorden. nu echter (5cm later) moet er weer 10 cm af... schiet niet echt op zo... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Ga elkaars lange haar onder de douche met elkaar vergelijken, of zoiets. Headbangen, de meest mongoloide uiting van muziek-beleving die ik ooit meegemaakt heb. Misschien dat 't "ole, ole" roepen tijdens een Andre Hazes/Frans Bauer concert in de buurt komt .... |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |