IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Headbangen, iets van het verleden? Vorige pagina | Volgende pagina
HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-04-2004 16:52 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 april 2004 16:52 schreef Orion het volgende:
hoeveel bied je
1 palmpje

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Orion
Usericon van Orion
Posted 29-04-2004 16:53 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-04-2004 16:53 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Hey fuckers!
Nog iets: veel headbangende mensen "bangen" niet eens maar windmillen een uur lang.
Da's te makkelijk.

Orion
Usericon van Orion
Posted 29-04-2004 16:55 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

what the hell is windmillen?

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-04-2004 16:59 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 16:55 schreef Orion het volgende:

neh, watecht te simpel is , is dat voortdurende van links naar rechts zwiepen, niet te hard, ow nee, want anders geraken hun haartjes in de war
Zo "volledig rond" is nog leuk, hangt van het tempo van de muziek af, als en BM band op overdive gaat gaat gewoon headbangen toch nie meer vind ik .....of je houdt er parkinson aan over

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-04-2004 17:00 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 16:55 schreef Orion het volgende:

O ja windmillen is niet "Thrashy" dus u kent dat zeker niet?

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-04-2004 17:11 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Volgens mij is windmillen flink met je armen in het rond maaien....

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Orion
Usericon van Orion
Posted 29-04-2004 17:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 17:11 schreef Dunne_Hein het volgende:
Volgens mij is windmillen flink met je armen in het rond maaien....

zoiets

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-04-2004 17:14 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 17:12 schreef Orion het volgende:
zoiets

Als ik zeg maaien dan bedoel ik ook MAAIEN

Maargoed, doe morgen maar... maak ik er meteen een foto van

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2004 17:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 16:53 schreef Mikeee het volgende:
Hey fuckers!
Nog iets: veel headbangende mensen "bangen" niet eens maar windmillen een uur lang.
Da's te makkelijk.

Das nie metal, windmillen is hardcore

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-04-2004 17:22 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Zou ja ik bedoelde dan met de haren rondzwiepen, zal wel iets anders heten.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2004 17:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Windmillen is met de armen ...

Is te hard voor metalheads

MutantChrist
über nerd/loser
Usericon van MutantChrist
Posted 01-05-2004 14:16 by MutantChrist Wijzig reactieProfiel van MutantChristQuote dit bericht

Gothic dansen, dat is pas badass

Inside crystal mountain, evil takes it's form

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-05-2004 15:55 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 17:22 schreef Mikeee het volgende:
Zou ja ik bedoelde dan met de haren rondzwiepen, zal wel iets anders heten.

Dat noem ik meestal Propelleren

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-05-2004 15:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 mei 2004 15:55 schreef BARABAS het volgende:
Klopt, de windmill is iets voor de gitaristen onder ons... hint: Pete Townshend

I'm not being rude. You're just insignificant.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-05-2004 17:11 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Helicopteren heet dat!!!

Zenial

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-05-2004 17:12 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Serieus?
Hahahaha

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 02-05-2004 20:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Angus Young is er destijds mee begonnen om het ritme te kunnen volgen,als ik me niet vergis...ik zie niet in waarom dat nu ineens zou stoppen...er wordt toch nog altijd gebangd of gehelicopterd? Btw,de Jason Newsted-methode vind ik iets minder pijnlijk en vermoeiend dat Angus Youngs gebang...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 02-05-2004 20:58 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2004 15:59 schreef helmet het volgende:
Klopt, de windmill is iets voor de gitaristen onder ons... hint: Pete Townshend

Wat jij bedoelt is toch met je arm een rondje draaien over je hoofd heen zeg maar nadat je je snaren aangeslagen hebt?
(ben compleet leek op het gebied van gitaren maar dat lijkt me de meest logische verklaring)

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 02-05-2004 21:03 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 20:53 schreef madeline usher het volgende:
Angus Young is er destijds mee begonnen om het ritme te kunnen volgen,als ik me niet vergis...ik zie niet in waarom dat nu ineens zou stoppen...er wordt toch nog altijd gebangd of gehelicopterd? Btw,de Jason Newsted-methode vind ik iets minder pijnlijk en vermoeiend dat Angus Youngs gebang...

Echt geniaal die Angus die keer op keer weer aan de beademing moet... Tering wat een hart heeft die gast!
Ik zal die videoband weer eens uit de kast pakken hehe!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2004 21:06 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 17:25 schreef Jenje het volgende:
Windmillen is met de armen ...

Is te hard voor metalheads
Is idd meer iets voor skaters...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-05-2004 21:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 mei 2004 15:55 schreef BARABAS het volgende:

dan bej je één van de weinigen.

www.google.nl

Resultaten 1 - 4 van 4 pagina’s in het Nederlands voor Propelleren.

Oud Vuil.

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-05-2004 10:25 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 2 mei 2004 21:03 schreef ouwe het volgende:
Echt geniaal die Angus die keer op keer weer aan de beademing moet... Tering wat een hart heeft die gast!
Ik zal die videoband weer eens uit de kast pakken hehe!

NO BULL

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-05-2004 18:50 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Headbangen, iets van het verleden?:

Ik ben bang van wel. Ik kom bijna wekelijks in de Koornbeurs in Delft waar het al een wonder is als er is een echt metal nummer gedraait word maar tegenwoordig word er zo hard 'ge-pit' dat het onmogelijk is om zelfs aan de zij kant te bangen.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-05-2004 19:13 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

zijn zeker die hardcore mongooltjes?

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com