|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hey fuckers! Nog iets: veel headbangende mensen "bangen" niet eens maar windmillen een uur lang. Da's te makkelijk. |
|
what the hell is windmillen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: neh, watecht te simpel is , is dat voortdurende van links naar rechts zwiepen, niet te hard, ow nee, want anders geraken hun haartjes in de war Zo "volledig rond" is nog leuk, hangt van het tempo van de muziek af, als en BM band op overdive gaat gaat gewoon headbangen toch nie meer vind ik .....of je houdt er parkinson aan over I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: O ja windmillen is niet "Thrashy" dus u kent dat zeker niet? |
|
Volgens mij is windmillen flink met je armen in het rond maaien.... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: zoiets Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Als ik zeg maaien dan bedoel ik ook MAAIEN Maargoed, doe morgen maar... maak ik er meteen een foto van I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Das nie metal, windmillen is hardcore |
|
Zou ja ik bedoelde dan met de haren rondzwiepen, zal wel iets anders heten. |
|
Windmillen is met de armen ... Is te hard voor metalheads |
|
Gothic dansen, dat is pas badass Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: Dat noem ik meestal Propelleren Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Klopt, de windmill is iets voor de gitaristen onder ons... hint: Pete Townshend I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Helicopteren heet dat!!! Zenial |
|
Serieus? Hahahaha |
|
Angus Young is er destijds mee begonnen om het ritme te kunnen volgen,als ik me niet vergis...ik zie niet in waarom dat nu ineens zou stoppen...er wordt toch nog altijd gebangd of gehelicopterd? Btw,de Jason Newsted-methode vind ik iets minder pijnlijk en vermoeiend dat Angus Youngs gebang... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Wat jij bedoelt is toch met je arm een rondje draaien over je hoofd heen zeg maar nadat je je snaren aangeslagen hebt? (ben compleet leek op het gebied van gitaren maar dat lijkt me de meest logische verklaring) They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Echt geniaal die Angus die keer op keer weer aan de beademing moet... Tering wat een hart heeft die gast! Ik zal die videoband weer eens uit de kast pakken hehe! |
|
quote:Is idd meer iets voor skaters... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: dan bej je één van de weinigen. www.google.nl Resultaten 1 - 4 van 4 pagina’s in het Nederlands voor Propelleren. Oud Vuil. |
|
quote: NO BULL "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Headbangen, iets van het verleden?: Ik ben bang van wel. Ik kom bijna wekelijks in de Koornbeurs in Delft waar het al een wonder is als er is een echt metal nummer gedraait word maar tegenwoordig word er zo hard 'ge-pit' dat het onmogelijk is om zelfs aan de zij kant te bangen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
zijn zeker die hardcore mongooltjes? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |