|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Met de nadruk op "poging" zeker, ghehe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat was toen ja Zag er in ieder geval briljant uit. |
|
Hahaha, kan er niks van herinneren....weet alleen nog dat ik bij de Bosuil naar binnen ben gelopen, that's it Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Headbanggevaar Heftig headbangen kan zowel hoofd- als nekschade aanrichten, zo schrijven Australische onderzoekers in het British Medical Journal. Headbangen is volgens de onderzoekers ontstaan bij een concert van Led Zeppelin in 1968, waarbij de voorste rij mensen hun hoofd op het podium knalden. De confrontatie met het podium is inmiddels uit deze routine verdwenen, maar de beweging is bij ieder metal- of hardrockconcert terug te vinden. Onderzoekers van de Universiteit van New South Wales keken of zij het letselgevaar van deze beweging in kaart konden brengen. Daarbij hanteerden ze rekenmodellen die schade door heftige hoofdbewegingen in nek en hoofd meten, zoals deze gebruikt worden bij onderzoek naar auto-ongelukken. Ze namen tien muzikanten en vroegen hen naar hun lievelingsheadbangplaten. Een gemiddelde headbangplaat heeft 146 beats per minuut en als de hoofdbeweging groter wordt dan een hoek van 75 graden kan dit schade aan hoofd en nek opleveren. Snellere nummers en grotere bewegingen kunnen ook schadelijk zijn voor de nek. Als oplossing dragen de onderzoekers ludieke methodes aan als een headbang-instructie voorafgaand aan een concert, het veranderen van de muzieksmaak naar easylistening en het dragen van beschermende neksteunen. Tijd voor gezond headbangen met geodriehoek en metronoom! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een headbang instructie, jezus, goed bezig! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: i lol'd |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik weet nog dat ik in 2002 keihard aan het bangen was bij waking the dead.. heb nog nooit zo'n spierpijn aan mijn nek gehad! Vandaag de dag relax ik liever tijdens een concert en bekijk ik graag hoe de bands hun instrumenten bespelen ipv headbangen/. |
|
Ik vroeg me laatst af of het mogelijk om energie op te wekken door te headbangen... Rebel without a sauce |
|
Headbangen met kort haar is echt lame |
|
Headbangen is voor mensen die niet gezellig een biertje kunnen drinken Against God and Government |
|
Hmm, Jason Newsted en Jon Schaffer (Iced Earth) hebben behoorlijke zware operaties moeten ondergaan aan hun nek en rugspieren vanwege jarenlang headbangen op het podium. Headbangen is iets dat ik zelf amper doe, geniet liever van de muziek en de instrumentbeheersing... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Vervang amper door af en toe en de koffie door bier en ik het met je eens |
|
quote: Leef je uit Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Vind ik niet vreemd, als je ziet hoe Jason Newsted bij Metallica (daar ken ik hem alleen maar van) zat te headbangen bij elk nummer... |
|
quote: Klopt, James Hetfield en Kirk Hammett doen het in ieder geval een flink stuk minder.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Zou wel eens een scan willen zien van de nekregio van George "Corpsegrinder" Fisher. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Afgaande op het feit dat z'n nek zo'n beetje net zo breed is als z'n hoofd, gok ik dat hij daar flink getraind is. Lang leve ritmisch meeknikken overigens. (Alhoewel ik soms ook gewoon lekker de debiel uit sta te hangen met m'n frisgeknipte coupe. ) |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |