|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat doe ik voor mijn carrière, misschien kom ik nog wel wat hogerop wanneer ik met Karnivoor slijm Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
dat maakt het wel weer een beetje goed natuurlijk zeker nog steeds boos dat ik hem geen bier heb gegeven met carnaval 5 jaar terug quote: nu mag je wel heeeeel hard gaan slijmen hoor [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-07-2008 18:27] Je moeder. |
|
Junkskes doe eens lief |
|
zal ik jou eens flink bangen Je moeder. |
|
Nou dat sla ik natuurlijk niet af Japie |
|
quote: Ghehe ja. Die kerel die plakt altijd zo enorm van het zweet tijdens concerten en dan strijkt die per ongeluk langs je heen met zn zwetende rug zo van flatsssss *ieeeeeeeeeeh* Oh en headbangen doen we natuurlijk nog steeds [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-07-2008 8:17] |
|
quote: Ja, +1. De muziek word meer metal, dus zal het logischerwijs meer metalmannen aantrekken. Heb ik helemaal geen moeite mee overigens, ik ga al veel langer ook naar metal concerten en die zijn best wel een portie gezellig. Maargoed, muziek als Despised Icon, Carnifex, BMTH. is niet gemaakt om de pitten, maar om te moshen, alle elementen zijn er: Singalongs, breakdowns en 2-step... Ik houd mijn hart vast bij Never Say Die Fest: met 3 Deathcore bands en 3 metalcore bandjes zeker metal. Ik ga me overigens niet inhouden, vooral tijdens de eerste 2 bands. Hard erop! |
|
Iederen zijn ding natuurlijk, bij concerten zit ik het liefst aan de bar lekker bier te tanken, om op een afstandje van de muziek te genieten. Against God and Government |
|
+1, nouja, redelijk in de buurt van de bar, ver van de pit en het podium Je moeder. |
|
Sta nooit in de pit, meestal wat naar achteren |
|
Ligt maar net aan de band en hetpubliek. Als de vlam in de pan slaat zeg maar, zul je mij pas bij afloop aan de bar zien staan. Ik kan dan onmogelijk stil blijven staan. 40% pitten, 60% bangen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Onmogelijk, na 5 minuten beuken vooraan heeft een mens sowiezo 2 glazen bier nodig, anders hou je dat toch nooit vol. Against God and Government |
|
Kennelijk wel Mwah, om het half uur in ieder geval snel even wat drinken ja, en dan weer terug. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik zie vaker zo'n gast bij Eindhoven(toevallig ook op Waldrock afgelopen weekend) en omstreken vanaf het eerste gitaar geluid tot het toegift moshen. Hij heeft altijd een bandana om en heet volgensmij Wodan. Ik denk dat hij voor sommige wel bekend voorkomt. Respect voor die man. |
|
|
|
quote: kijk ,allochtonen komen langzaam maar zeker ook naar metalconcerten!! een goede ontwikkeling |
|
Ik kom dikwijls een zwarte metalmens tegen op grindconcerten (Last Days Of Humanity-fan met ouwe shirts) en metalconcertjes (geen black) hij is een beetje mank/kreupel en staat altijd alleen wat te bewegen en "head"bangen" een speciale jongen signature |
|
quote: |
|
Wat vindt men van het fenomeen 'Wall of Death'? |
|
Heerlijk Adrenaline kick [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-07-2008 19:08] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Bruut, evenals circlepits!! Enorme kick en de alcohol zweet je goed uit zo hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Circlepits ja, ook fijn! Liefst zo groot en snel mogelijk. Die van DevilDriver op GMM07 bijvoorbeeld ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Jammer genoeg niet bij geweest. Maar de filmpjes gezien Vorig jaar bij Hatebreed op FoR was ook een dikke circle-pit. En dit jaar bij Bleeding Through met z'n allen om het soundboard hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Absoluut, op elkaar afstormen à la Braveheart. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |