|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nooit geweten dat dit mogelijk was: THE DAY I VANISHED Bassist Partially Blinded After 'Headbanging Too Much' - July 8, 2008 According to Scotsman.com, the bass player for the Edinburgh, United Kingdom-based "emo-esque metal" band THE DAY I VANISHED (MySpace page) has gone partially blind after headbanging too much at a gig. Richard Allan, 21, felt his eyesight go blurry after his show on Friday night and assumed he had been dazzled by stage lights. But the bass player had actually torn his retina as he jumped around the stage to his band's tunes. Now Allan faces emergency surgery and the possibility of wearing an eye patch. He said: "I guess I do go a bit mental at gigs, we all leap about the place and headbang because we love our music, but I never thought it would make me start to go blind. I was at the bar after the gig and noticed things were blurry, and thought I'd maybe been looking at a light for too long. At hospital the next day they said I'd need an operation, which is a massive shock as I've never had a proper operation before. But I'm made of tough enough stuff to get through it." Read more at Scotsman.com. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: quote: Hehehe, lol; sweet irony. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wijsheid komt dan ook met de jaren... Zenial |
|
Steun de vriendjes van Suicide Silence hierin: Zelf ben ik vooral een voorstander van fitnis op de maat en af en toe diven. Wel hard diven he, binnen 3 seconden het podium af zijn en met een vaart van hier tot tokio. Want het staat zo gay als je daar een minuut op het podium staat om je vriendjes aan te sporen je op te vangen. DAN MAAR OP DE GROND NEERKWAKEN. |
|
quote: Zo jammer Zenial |
|
Da's wel een grappig shirt. |
|
Stimmt, alleen de kleuren andersom graag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Sorryyyyyyy! |
|
quote: Oh goden, jij bent vast zo'n debiel als ik laatst op een Suicide Silence concert bezig zag, als een idioot met je armen lopen molenwieken en rondjes draaien. Ik kan alleen maar concluderen dat A) ik word oud, of B ) de nieuwe generatie concertbezoekers heeft een buiten-proportioneel aantal geestelijk gehandicapten in de gelederen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-07-2008 20:12] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik denk dat je meer moet afvragen naar watvoor concert je gaat. A; ik weet niet hoe oud jij bent, wat is oud anyway. B; niet dat ik weet! [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 09-07-2008 20:14] |
|
Naar welk concert ik ook ga, ik ga voor de muziek, niet om stoer te doen of iemand zo lomp mogelijk voor zijn harses te meppen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nu niet meer. Dus om de topicvraag te beantwoorden: Ja. |
|
Da's gewoon beleving van muziek, wie ben jij om daarover te oordelen. We kunnen niet allemaal met onze armen over elkaar staan vanwege onze hernia |
|
"Everybody was kung-fu fighting Those cats were fast as lightning In fact it was a little bit frightning But they fought with expert timing" |
|
Van mij mogen ze, als ze hun armen maar in de buurt houden. Als plotsklaps voor je neus ineens zo'n malloot met ontbloot bovenlijf wild met zijn armen begint rond te zwiepen kan hij van mij subiet elke dreun terugkrijgen die hij mij uitdeelt. Laatst nog, sta ik redelijk aan de kant rustig van mijn biertje te genieten, draait zo'n pipo zich ineens om en begint als een soort ADHD patient in mijn maag te stompen. Dat heeft hij wel geweten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Tsja, dat verdienen ze dan ook, die hardcore dansers hebben in tegenstelling tot de metalpitters minder gevoel voor wat moraal wenselijk is op een concert ofzo. Ik ga ooit nog wel eens proberen te hardcore rondspringen en wapperen, dat zal ze leren, kist maat 48 in je smoel |
|
quote: Of het er nu zo aan toe gaat: http://nl.youtube.com/watch?v=GTrtGNdW1A4 of zo: http://nl.youtube.com/watch?v=VKKDwruJ-XA Het is inderdaad een beleving van de muziek, overigens let je niet op als je het zo beschrijft. quote: :-) [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 09-07-2008 20:50] |
|
Headbangen, prima. Maar niet als er minstens 4 om me heen flink bezig zijn. Anders voel je je vrij bekeken tenzij je in overvloed heb genuttigd "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Mijns inziens is het zogenaamde Violent Dancing op dit moment een soort trend aan 't worden. Waait wel weer over. Mede doordat een aantal bands flink populair zijn (deathcore-genre vooral). Ik ben zelf helemaal leip van dat soort bands, maar als ik bijv. het publiek zie bij een Bring me the Horizon zie op Graspop Maar goed, ieder z'n ding. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat is toch van alle tijden? Vroeger waren het vooral skinheads. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmm, misschien is 't niet nieuw (geen idee eigenlijk), maar het lijkt nu soms dat die gasten allerlei "moves" doen zonder elkaar te raken. Zo van: Kennen jullie deze al? Raak elkaar dan, gewoon de hele tijd hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Als ze mij maar niet raken, hehe. Ik heb zo'n hekel aan dat soort gasten, opvallerij, als je het mij vraagt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Precies! Ik sta zelf altijd flink in het rond te beuken, maar dan op een "sportieve" manier Geen geschop op ooghoogte enz. Kom graag heel thuis Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |