|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga alleen als ik een kaartje win of krijg... |
|
zelfs dan is het nog twijfelachtig. And my marlboro light |
|
ohnee dan wil ik best gaan, heb namelijk ook mooi vrij die dag en wil ik me best in een ruimte vol welwillende mannen en vrouwen bevinden. |
|
Hoezo welwillend? wat heb ik gemist (en sowieso metalconcert, dus het zullen voornamelijk welwillende mannen zijn ) And my marlboro light |
|
hendig dat de goeie bands niet al te laat beginnen, kan daarna het echte zuipen beginnen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Tsssssssssss.. Blaspheem! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Bagger lineup, alleen Vader Unleashed en Napalm Death. De rest is niet boeiend. Ik mis niet veel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heeft iemand een tip waar je daar kunt overnachten in de buurt? Een goedkoop hotelletje of zoiets.. Van links naar rechts |
|
quote:Ik zou een jeugdherberg of iets dergelijks ook heerschend vinden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Mag ook ja. We hebben namelijk geen zin om weer met de trein en zal dan zelf moeten rijden. Maar heb ook geen zin om de hele dag aan de cola te zitten. Maar morgen eerst (toch) maar effe kaarten zien te regelen. Als het niet anders kan pleuren we misschien ook wel een paar slaapzakken in de auto neer... spelfout weggehaald... |
|
quote: Dan hoop ik dat je een stationcar hebt...kun je tenminste nog behoorlijk liggen Hatsjikidee! |
|
quote: Nope..mazda 323... Maar de achterbank kan naar beneden spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik snap bij de weg het vele gezeik op de line up niet echt. Zit een leuk aantal interessante bands tussen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Succes!! Hatsjikidee! |
|
Nou maar even sien nou of ik gaan , miskien als ik kaartjes win maar ja ik win toch nooit wat. En anders gaan we niet hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik wil ook heen... Maar ja; out of money. En kerst staat ook weer voor de deur... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ik snap het gezeik wel, hehehe "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja, dat Marduk voor de zoveelste keer speelt snap ik ook wel, maar ben best nieuwsgierig om ze met Mortuus te zien. En het geren van zaaltje naar zaaltje zuigt idd ook dikke vette negerpiemels, maar ach....als je dat niet wilt moet je naar een of ander pianoconcert gaan... spelfout weggehaald... |
|
quote: Die twee zaaltjes zijn anders prima te doen! Enne...eettip: er zit bij 013 om de hoek een Satébar (ofzoiets) dat is dus gewoon een goed en niet al te prijzig indonesisch eettentje (die ze dan toevallig zo'n vreselijk duffe naam hebben gegeven). Hatsjikidee! |
|
ik geloof dat ik zonet beloofd heb dat ik wel ga.... |
|
Mensen die op Marduk zeiken zijn gewoon een stel top-40 sletjes met neger zaad in hun oren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Zegt een negerzaadje........ Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Inderdaad, mensen met smaak verkwisten geen tijd aan zeiken over een minderwaardige band als Barkruk |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |