|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Om het nu weer even over X-mas fest te hebben. In België was het allemaal in één zaal te doen. Scarve: helaas gemist, laatste tonen gehoord toen ik binnen kwam Belphegor: niet echt mijn stijl Ensiferium: helemaal niet mijn stijl Vader: fantastisch en veel te kort Finntroll: eetpauze, niet gezien en vind ik toch slecht Dark Funeral: niet goed, drums klonken slecht Unleashed: wat een band, superstrak en nog altijd even goed als in de beginjaren Napalm Death: fantastisch om bezig te zien, nieuwe nrs klinken ook weer heel vet Marduk: velen vonden ze niet goed, maar ik was verbaasd van het goede geluid en die nieuwe zanger heeft toch wel een goede stem |
|
quote: Machtig, weet niet meer zo goed welke nummers ze zoal speelden (eigenlijk totaal niet) maar ik weet wel dat ik het erg druk had met headbangen , ben heel erg blij dat ik ze eindelijk heb gezien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: En dat is natuurlijk voldoende, de argumenten doen verder helemaal niet ter zake zeker? quote: Zeur niet zo, alsof jij de enige bent die er extreem bewust mee bezig is o.i.d. Dat zijn die jochies ook, al was het maar omdat ze wrsch. nauwelijks 3 CD's kunnen betalen, net als ik toen ik net begon. Die tijd is voorbij en eigenlijk vind je dat gewoon jammer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heb nog niets gelezen van dit topic, ga ik zo doen, maar hoe was Belphegor? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Die heb ik niet gezien. |
|
quote: Ik ook niet, was daar te laat voor in Antwerpen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Scarve : eigenzinnig en wat een drukte voor een eerste band belphegor : strak en degelijk Black dahlia murder : muziek was redelijk, alhoewel het meestal leek op Linkin Park met een valse keelonsteking Ensiferum : valse cleane zang maar massas aanstekelijk Vader : al beter gezien maar comme toujours vette kluif Finntroll : gewaarschuwd en toch ... veel beter verwacht Dark Funeral : knetterstoned gekeken en vol waardering Matte zien drummen... blijkbaar ben ik wel als enige zo enthousiast... Unleashed : beter gezien Napalm Death : wattefuk ?!? werd er spastisch van en weet niet of dat een goed of slecht signaal is... overdonderd Marduk : ahja.. Marduk is Marduk :p |
|
quote: Ja erg grappig ja. In plaats van die sukkels had er een ECHTE band kunnen spelen die wel hun best deden en de promotie goed kan gebruiken. Stelletje eikels. quote: Precies hetzelfde. Volgens mij zelfs precies dezelfde nummers. quote: Zwaar gebrekkig taalgebruik is een van de dingen die mis is met 'dat volk'. Ga naar school, kneus! quote: Gatver een bal! Dan heb ik nog liever dat er minderjarige genderconfused metalgothjes rondlopen quote: Geen zak aan in de 013. Maar dat kwam ook door het vreselijk slechte geluid Zenial |
|
quote: Nou ik vond het ook machtig, maarja miss ligt het aan het feit dat we allebei knetterwazig waren.. maar toch heb ik wel genoten van DF [Dit bericht is gewijzigd door Unas_Slayer_of_Gods op 21-12-2004 13:42] |
|
Wel, ik echt waar ook. Was zo uit de haak dat de teksten kristalhelder klonken en ieder woord duidelijk werd. En die drums... precies luchtkarabijnen op mn borstbeen gericht :p |
|
Ik vond DF wel goed, ik kon alleen het verschil tussen de nummers niet horen.. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
ik wel, maar ik ken bijna hun hele repetoire ook straal van buiten. Ik zag ze voor 't eerst mar vond ze wel tegenvallen. Maar alleen voor de drummer zou je al gaan, ondankds die dikke vetklep met gitaar. Ik ben trouwens wel na 'Shadows Over transilvania weg gegaan om Belphegor te zien (was vet ondanks minder geluid), wat hebben ze daarna nog gespeeld? Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Waarin is scarve dan de eerste geweest? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Maar dat vind jij dus niet erg? Kvond vooral Vader en Marduk wel leuk eik.. Masturbation is not the same. |
|
quote: in ANtwerpen, eerst Scarve, dan Belphegor, dan de rest... was in 1 zaal :p |
|
quote:Ok, ik dacht dat je het over tilburg had en vond het zo raar klinken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina |