IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : X-mass 2004 Vorige pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-12-2004 19:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 19:48 schreef beli mawr het volgende:
Verdamma, was me dat een feestje (<--tot 8 uur, was mùet de wagen )

Hoe was Marduk?

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 20-12-2004 19:55 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Om het nu weer even over X-mas fest te hebben. In België was het allemaal in één zaal te doen.

Scarve: helaas gemist, laatste tonen gehoord toen ik binnen kwam
Belphegor: niet echt mijn stijl
Ensiferium: helemaal niet mijn stijl
Vader: fantastisch en veel te kort
Finntroll: eetpauze, niet gezien en vind ik toch slecht
Dark Funeral: niet goed, drums klonken slecht
Unleashed: wat een band, superstrak en nog altijd even goed als in de beginjaren
Napalm Death: fantastisch om bezig te zien, nieuwe nrs klinken ook weer heel vet
Marduk: velen vonden ze niet goed, maar ik was verbaasd van het goede geluid en die nieuwe zanger heeft toch wel een goede stem

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-12-2004 20:19 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 december 2004 19:51 schreef Count Usher het volgende:
Hoe was Marduk?

Machtig, weet niet meer zo goed welke nummers ze zoal speelden (eigenlijk totaal niet) maar ik weet wel dat ik het erg druk had met headbangen , ben heel erg blij dat ik ze eindelijk heb gezien

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-12-2004 20:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 10:51 schreef panzergod het volgende:
Kan wel zijn, maar het is wel iemand die voor zijn mening uit durft te komen.

En dat is natuurlijk voldoende, de argumenten doen verder helemaal niet ter zake zeker?
quote:
Ik vraag me af of die "nieuwe lading" metalheads daadwerkelijk hun cd's koopt. Waneer ik naar de gemiddelde leeftijd kijk is het volgens mij nog maar de vraag of ze genoeg zakgeld krijgen om cd 's te kopen. Bovendien overleven bands niet van de verkoop op cd's maar de platenmaatschappijen.

Zeur niet zo, alsof jij de enige bent die er extreem bewust mee bezig is o.i.d. Dat zijn die jochies ook, al was het maar omdat ze wrsch. nauwelijks 3 CD's kunnen betalen, net als ik toen ik net begon. Die tijd is voorbij en eigenlijk vind je dat gewoon jammer.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-12-2004 21:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Heb nog niets gelezen van dit topic, ga ik zo doen, maar hoe was Belphegor?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-12-2004 21:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 21:00 schreef zillah-morte het volgende:

Die heb ik niet gezien.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-12-2004 21:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 december 2004 21:36 schreef MetalJan het volgende:
Die heb ik niet gezien.

Ik ook niet, was daar te laat voor in Antwerpen.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 20-12-2004 23:52 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

Scarve : eigenzinnig en wat een drukte voor een eerste band
belphegor : strak en degelijk
Black dahlia murder : muziek was redelijk, alhoewel het meestal leek op Linkin Park met een valse keelonsteking
Ensiferum : valse cleane zang maar massas aanstekelijk
Vader : al beter gezien maar comme toujours vette kluif
Finntroll : gewaarschuwd en toch ... veel beter verwacht
Dark Funeral : knetterstoned gekeken en vol waardering Matte zien drummen... blijkbaar ben ik wel als enige zo enthousiast...
Unleashed : beter gezien
Napalm Death : wattefuk ?!? werd er spastisch van en weet niet of dat een goed of slecht signaal is... overdonderd
Marduk : ahja.. Marduk is Marduk

:p

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-12-2004 13:40 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 december 2004 15:02 schreef Vampire John het volgende:
Ghegheghe, je moest eens weten. Het was een mooie grap van enkele gasten, waar ik de achtergronden niet van zal verklappen. Maar het is inderdaad een streven van ze de zaal zo snel mogelijk zo leeg mogelijk te krijgen.

Ja erg grappig ja. In plaats van die sukkels had er een ECHTE band kunnen spelen die wel hun best deden en de promotie goed kan gebruiken. Stelletje eikels.
quote:
Op 19 december 2004 15:20 schreef Tormented soul het volgende:
Speelde Mystic Circle weer net zo slecht als alle jaren ervoor?

Precies hetzelfde. Volgens mij zelfs precies dezelfde nummers.
quote:
Op 19 december 2004 18:06 schreef Ancientone het volgende:
k vind het maar vaag wat is er mis met "dat volk" ikzelf heb ook kort haar nouja kort t begint wa langer (k laat het nu lang groeien omdat het veel relaxter is ) te worden

Zwaar gebrekkig taalgebruik is een van de dingen die mis is met 'dat volk'. Ga naar school, kneus!
quote:
Op 20 december 2004 1:06 schreef Triumph of Death het volgende:
ik heb zelf geen lang haar, en had zaterdag niet eens een metalshirt aan, gewoon een zwarte longsleeve van mn jaarclub

Gatver een bal! Dan heb ik nog liever dat er minderjarige genderconfused metalgothjes rondlopen
quote:
Op 20 december 2004 21:00 schreef zillah-morte het volgende:

Geen zak aan in de 013. Maar dat kwam ook door het vreselijk slechte geluid

Zenial

Unas_Slayer_of_Gods
Usericon van Unas_Slayer_of_Gods
Posted 21-12-2004 13:42 by Unas_Slayer_of_Gods Wijzig reactieProfiel van Unas_Slayer_of_GodsQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 23:52 schreef Spuitpoep het volgende:
Dark Funeral : knetterstoned gekeken en vol waardering Matte zien drummen... blijkbaar ben ik wel als enige zo enthousiast...

Nou ik vond het ook machtig, maarja miss ligt het aan het feit dat we allebei knetterwazig waren.. maar toch heb ik wel genoten van DF

[Dit bericht is gewijzigd door Unas_Slayer_of_Gods op 21-12-2004 13:42]

Spuitpoep
Usericon van Spuitpoep
Posted 21-12-2004 23:52 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

Wel, ik echt waar ook. Was zo uit de haak dat de teksten kristalhelder klonken en ieder woord duidelijk werd. En die drums... precies luchtkarabijnen op mn borstbeen gericht

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-12-2004 8:18 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik vond DF wel goed, ik kon alleen het verschil tussen de nummers niet horen..

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 22-12-2004 11:31 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

ik wel, maar ik ken bijna hun hele repetoire ook straal van buiten. Ik zag ze voor 't eerst mar vond ze wel tegenvallen.
Maar alleen voor de drummer zou je al gaan, ondankds die dikke vetklep met gitaar.
Ik ben trouwens wel na 'Shadows Over transilvania weg gegaan om Belphegor te zien (was vet ondanks minder geluid), wat hebben ze daarna nog gespeeld?

Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-12-2004 14:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 december 2004 23:52 schreef Spuitpoep het volgende:
Scarve : eigenzinnig en wat een drukte voor een eerste band

Waarin is scarve dan de eerste geweest?

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 26-12-2004 14:47 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2004 8:18 schreef Botzwaard het volgende:
Ik vond DF wel goed, ik kon alleen het verschil tussen de nummers niet horen..
Maar dat vind jij dus niet erg?

Kvond vooral Vader en Marduk wel leuk eik..

Masturbation is not the same.

Spuitpoep
Usericon van Spuitpoep
Posted 26-12-2004 15:59 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2004 14:08 schreef arrebar het volgende:
Waarin is scarve dan de eerste geweest?

in ANtwerpen, eerst Scarve, dan Belphegor, dan de rest... was in 1 zaal

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 26-12-2004 20:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 26 december 2004 15:59 schreef Spuitpoep het volgende:
in ANtwerpen, eerst Scarve, dan Belphegor, dan de rest... was in 1 zaal
Ok, ik dacht dat je het over tilburg had en vond het zo raar klinken.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com