|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie drumt er eigenlijk live voor Melechesh? |
|
quote: officieel Sir Proscriptor, maar ik weet niet of die weer met vanalles en nog het een en ander bezig is. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
...hehehe... kaartje voor 10 pleuro aangeheerscht!!! ... laat t bier maar weer vloeien! [Dit bericht is gewijzigd door Stringz op 14-12-2004 14:43] |
|
quote: Nou, ik zie je daar wel Stringz! Moet ik nog iets anders over je heen laten vloeien ook What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik denk dat ik ook wel ga! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
de mensen niet te veel laten schrikken he |
|
ik zla eht rustig houden rebekskie! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Omdat Marduk gewoon heerscht. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Eerst Avril nu Marduk, waar moet het heen met jou? Hatsjikidee! |
|
quote:Tsss wat een belediging voor Avril om haar te vergelijken met Marduk. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-12-2004 21:56] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wat zeg je ?! Avril is de nieuwe zangeres van Marduk? Hatsjikidee! |
|
quote:Was het maar zo *zwijmel* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja, en Legion zingt nu de hit skaterboy; het was een ruil met gesloten beurzen tussen Marduk en het label van Avril Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: legion met quasi-intellectuele stropdas... www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Tzou niet verkeerd zijn. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hopelijk valt er ook nog een beetje fatsoenlijk voor te zuipen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Het is Zaterdag al , wat gaat de tijd toch snel... Na, in ieder geval word het vast leuk Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Weet iemand al wie Melesch vervangt? an evil incarnation of DEATH! |
|
ja ik |
|
Haha lol an evil incarnation of DEATH! |
|
ik bedoelde dat ik het weet natuurlijk. |
|
3... Hatsjikidee! |
|
ik weet nog niet of ik ga. Weinig interessante bands eigenlijk |
|
Wie vervangt Melechesch nou dan? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |