IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : X-mass 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Daeminion
Usericon van Daeminion
Posted 18-04-2004 17:31 by Daeminion Wijzig reactieProfiel van DaeminionQuote dit bericht

Ook al is Marduk live geen moer aan,ben toch benieuwd hoe die nieuwe zanger klinkt.

En Vader rost altijd,laatst in Katwijk ging ook alles weer los.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 18-04-2004 17:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

zo, ze zijn er weer vroeg bij dit jaar

Daeminion
Usericon van Daeminion
Posted 18-04-2004 17:38 by Daeminion Wijzig reactieProfiel van DaeminionQuote dit bericht

Alhoewel ik dat van Vader nog ff moet zien. Begin vorig jaar zeiden ze ook dat Vader op X-Mass fest 2003 zou komen.

natassja
Usericon van natassja
Posted 18-04-2004 20:40 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 12:01 schreef 0Tolerence het volgende:
lol, lekker dure avond om aan de bar te hangen

ja idd
best zielig dat mensen blijkbaar toch zoveel geld er voor over hebben

klopt iets niet

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-04-2004 22:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Lol.. Marduk hoop ik juist nooit meer te hoeven zien in 013 en Vader speelde naar mijn idee nooit echt denderend tot ze afgelopen Wacken alle andere bands wegbliezen door als bijna laatst op de zaterdag een enorm goed concert weg te geven! Aangezien ze het alleen maar slechter kunnen doen dan toen hoef ik die ook niet nog een keer te zien .. hou over Belphegor.. leuk, maar X-mas zal wel weer een euro of 35 gaan kosten, + nog een keer zo'n bedrag aan muntjes en ranzige broodjes vlees, benzine .. neh... fuck it..

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-04-2004 22:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 20:10 schreef valfar het volgende:
BELPHEGOR / MARDUK / VADER

Djjeeeeezes!!!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2004 22:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 22:35 schreef Valorian het volgende:
Lol.. Marduk hoop ik juist nooit meer te hoeven zien in 013 en Vader speelde naar mijn idee nooit echt denderend tot ze afgelopen Wacken alle andere bands wegbliezen door als bijna laatst op de zaterdag een enorm goed concert weg te geven! Aangezien ze het alleen maar slechter kunnen doen dan toen hoef ik die ook niet nog een keer te zien .. hou over Belphegor.. leuk, maar X-mas zal wel weer een euro of 35 gaan kosten, + nog een keer zo'n bedrag aan muntjes en ranzige broodjes vlees, benzine .. neh... fuck it..

ik vind dat ze de knakworsten uit wacken moeten gaan importeren, die in de 013 zijn veels te week.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-04-2004 22:42]

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 18-04-2004 22:48 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 22:42 schreef ghoulliette het volgende:
ik vind dat ze de knakworsten uit wacken moeten gaan importeren, die in de 013 zijn veels te week.
Je kunt beter het centrum in lopen, heb je in ieder geval nog iets fatsoenlijks.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-04-2004 22:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die falafel-toko een paar honderd meter verderop is echt uitstekend ik weet niet hoe hun shoarma is, maar de falafel is zeer goed te doen, én het is geen ranzige vetkankerbar, gewoon een schone en doodsimpele baktent.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-04-2004 23:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Jezus, nou weer Marduk? Kunnen ze echt geen andere band vinden ofzo?

Ach gelukkig speelt Vader

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 21-08-2004 22:48 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Ik heb me voorgenomen om niet meer naar 013 te gaan vanwege het steeds terugkerende kutgeluid. Als ze die dove geluidsman eruitschoppen, laat het me dan even weten.

Ik wijk wel uit naar Biebob (Hof ter Loo), denk ik.

@ M. Er zit vlak bij 013 ook een zeer goed Mexicaans restaurant. Ook halve porties voor de kleine honger.

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 21-08-2004 22:49]

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-08-2004 0:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Nou met die 3 bands ga ik toch wel ff kijken hoor. Ik ben 1 van de weinige mensen die het niets kan schelen om Marduk nog een keer te zien. ik vind ze cool. En allemaal nieuwe mensen erin, maakt het misschien weer leuk.
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe bassist.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-08-2004 1:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 22:42 schreef ghoulliette het volgende:

ah ik zie het; het gaat over worsten..interessant.. je moet ze gewoon meenemen uit de zaak, hehe

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 25-08-2004 21:51 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Death Angel en Ensiferum erbij, heersch!!

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-08-2004 22:01 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Finntroll!
Is X-mass dit jaar alleen in 013?

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 25-08-2004 22:02 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 25 augustus 2004 21:51 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Death Angel en Ensiferum erbij, heersch!!

..

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 25-08-2004 22:07 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Death Angel
en Napalm Death...da's alweer een tijdje geleden...is dat live nog wat?

Hatsjikidee!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-08-2004 10:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vind de line-up eigenlijk niet echt interessant om er weer zo veel voor neer te tellen. Finntroll en Ensiferum wil ik nog wel weer graag zien, de overigen heb ik al iets TE vaak gezien.Leuk dat Marduk weer speelt...NOT

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 26-08-2004 15:38 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hmmm, het zal eraan liggen wat de complete lineup is... Voor 33 eurie ga ik niet naar 013 om een paar bands te kijken die ik al 10 keer gezien heb.... Ik wacht ff af wat er nog meer te doen is rond die tijd.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 26-08-2004 15:48 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik snap echt niet dat die organisatoren van dit fest nog niet door hebben dat er ook andere bands bestaan.

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-08-2004 15:49 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 22:35 schreef Valorian het volgende:
... tot [Vader] afgelopen Wacken alle andere bands wegbliezen door als bijna laatst op de zaterdag een enorm goed concert weg te geven! Aangezien ze het alleen maar slechter kunnen doen dan toen hoef ik die ook niet nog een keer te zien (...) leuk, maar X-mas zal wel weer een euro of 35 gaan kosten, + nog een keer zo'n bedrag aan muntjes en ranzige broodjes vlees, (...) fuck it..

Yeps.
Voor minder poen elders betere gigs te vinden met nieuwe/onbekende/meer interessante bands.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-08-2004 15:53 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 15:48 schreef rajackar het volgende:
Ik snap echt niet dat die organisatoren van dit fest nog niet door hebben dat er ook andere bands bestaan.

Ik denk dat ze "cateren" tot de jongere metalheads. Of ze kennen ZELF geen andere extreme bands (die ook nog de zalen kunnen vullen). Of zoiets... Like I care; de 013 heeft het als zaal al afgedaan bij mij.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-08-2004 18:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 22:01 schreef Y Draig Goch het volgende:
Finntroll!
Is X-mass dit jaar alleen in 013?

05.12 FR PARIS @ LA LOCOMOTIVE
06.12 D ESSEN @ ZECHE CARL
07.12 D OSNABRUCK @ HYDE PARK
08.12 D BERLIN @ HALFORD
09.12 CZ PRAGUE @ LUCERNA MUSIC CLUB
10.12 D ENGELSDORF @ HELLRAISER
11.12 A WIEN @ PLANET MUSIC
12.12 A INNSBRUCK @ HAFEN
13.12 ITA MILANO @ TRANSILVANIA
14.12 CH PRATTELN @ Z7
15.12 D LUDWIGSBURG @ ROCK FABRIK
16.12 D MUNSTER(breitefeld) @ LIVE ARENA
17.12 FR STRASBOURG @ LA LAITERIE
18.12 BL ANTWERPEN @ HOF TER LOO
19.12 NL TILBURG @ 013

Antwerpen + DARK FUNERAL + MELCHESH + 4 more bands TBA
Tilburg + DARK FUNERAL + MELCHESH + MYSTIC CIRCLE + 3 more bands TBA

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-08-2004 16:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

X-mass metalfest is in Tiburg op zaterdag 18 december ipv 19 december. In Antwerpen is het nu op de 19e. Dat staat op de 013-site.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-08-2004 16:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vrij boute line-up.
Ga natuurlijk toch. Verjaardag vieren.

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com