|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook al is Marduk live geen moer aan,ben toch benieuwd hoe die nieuwe zanger klinkt. En Vader rost altijd,laatst in Katwijk ging ook alles weer los. |
|
zo, ze zijn er weer vroeg bij dit jaar |
|
Alhoewel ik dat van Vader nog ff moet zien. Begin vorig jaar zeiden ze ook dat Vader op X-Mass fest 2003 zou komen. |
|
Lol.. Marduk hoop ik juist nooit meer te hoeven zien in 013 en Vader speelde naar mijn idee nooit echt denderend tot ze afgelopen Wacken alle andere bands wegbliezen door als bijna laatst op de zaterdag een enorm goed concert weg te geven! Aangezien ze het alleen maar slechter kunnen doen dan toen hoef ik die ook niet nog een keer te zien .. hou over Belphegor.. leuk, maar X-mas zal wel weer een euro of 35 gaan kosten, + nog een keer zo'n bedrag aan muntjes en ranzige broodjes vlees, benzine .. neh... fuck it.. |
|
quote: Djjeeeeezes!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ik vind dat ze de knakworsten uit wacken moeten gaan importeren, die in de 013 zijn veels te week. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-04-2004 22:42] |
|
quote:Je kunt beter het centrum in lopen, heb je in ieder geval nog iets fatsoenlijks. |
|
Die falafel-toko een paar honderd meter verderop is echt uitstekend ik weet niet hoe hun shoarma is, maar de falafel is zeer goed te doen, én het is geen ranzige vetkankerbar, gewoon een schone en doodsimpele baktent. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Jezus, nou weer Marduk? Kunnen ze echt geen andere band vinden ofzo? Ach gelukkig speelt Vader |
|
Ik heb me voorgenomen om niet meer naar 013 te gaan vanwege het steeds terugkerende kutgeluid. Als ze die dove geluidsman eruitschoppen, laat het me dan even weten. Ik wijk wel uit naar Biebob (Hof ter Loo), denk ik. @ M. Er zit vlak bij 013 ook een zeer goed Mexicaans restaurant. Ook halve porties voor de kleine honger. [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 21-08-2004 22:49] |
|
Nou met die 3 bands ga ik toch wel ff kijken hoor. Ik ben 1 van de weinige mensen die het niets kan schelen om Marduk nog een keer te zien. ik vind ze cool. En allemaal nieuwe mensen erin, maakt het misschien weer leuk. Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe bassist. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ah ik zie het; het gaat over worsten..interessant.. je moet ze gewoon meenemen uit de zaak, hehe |
|
Death Angel en Ensiferum erbij, heersch!! |
|
Finntroll! Is X-mass dit jaar alleen in 013? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: .. |
|
Death Angel en Napalm Death...da's alweer een tijdje geleden...is dat live nog wat? Hatsjikidee! |
|
Vind de line-up eigenlijk niet echt interessant om er weer zo veel voor neer te tellen. Finntroll en Ensiferum wil ik nog wel weer graag zien, de overigen heb ik al iets TE vaak gezien.Leuk dat Marduk weer speelt...NOT Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmmm, het zal eraan liggen wat de complete lineup is... Voor 33 eurie ga ik niet naar 013 om een paar bands te kijken die ik al 10 keer gezien heb.... Ik wacht ff af wat er nog meer te doen is rond die tijd. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik snap echt niet dat die organisatoren van dit fest nog niet door hebben dat er ook andere bands bestaan. |
|
quote: Yeps. Voor minder poen elders betere gigs te vinden met nieuwe/onbekende/meer interessante bands. |
|
quote: Ik denk dat ze "cateren" tot de jongere metalheads. Of ze kennen ZELF geen andere extreme bands (die ook nog de zalen kunnen vullen). Of zoiets... Like I care; de 013 heeft het als zaal al afgedaan bij mij. |
|
quote: 05.12 FR PARIS @ LA LOCOMOTIVE 06.12 D ESSEN @ ZECHE CARL 07.12 D OSNABRUCK @ HYDE PARK 08.12 D BERLIN @ HALFORD 09.12 CZ PRAGUE @ LUCERNA MUSIC CLUB 10.12 D ENGELSDORF @ HELLRAISER 11.12 A WIEN @ PLANET MUSIC 12.12 A INNSBRUCK @ HAFEN 13.12 ITA MILANO @ TRANSILVANIA 14.12 CH PRATTELN @ Z7 15.12 D LUDWIGSBURG @ ROCK FABRIK 16.12 D MUNSTER(breitefeld) @ LIVE ARENA 17.12 FR STRASBOURG @ LA LAITERIE 18.12 BL ANTWERPEN @ HOF TER LOO 19.12 NL TILBURG @ 013 Antwerpen + DARK FUNERAL + MELCHESH + 4 more bands TBA Tilburg + DARK FUNERAL + MELCHESH + MYSTIC CIRCLE + 3 more bands TBA |
|
X-mass metalfest is in Tiburg op zaterdag 18 december ipv 19 december. In Antwerpen is het nu op de 19e. Dat staat op de 013-site. |
|
Vrij boute line-up. Ga natuurlijk toch. Verjaardag vieren. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |