|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Baggy broek... spelfout weggehaald... |
|
quote: Spuit in rechterarm... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zouden z'n papa en mama nog meegaan om z'n handje vast te houden? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 17-10-2004 22:25] |
|
quote:Nee hij mag niet van papa en mama maar gaat stieken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
lol |
|
Zeg je internet site doet het niet en je hebt mijn naam ook nog eens heel erg fout gespelt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ach wat......... |
|
Tis al laat, hè. Trusten. Oud Vuil. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Weer zo'n enge nazi. |
|
Graag weer ontopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
geen Death Angel |
|
geen death angel = geen orion Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Alsof je op de 26ste keer Death Angel zit tewachten, vind het een wereldband maar ezijn overpresent op het europese concertpodium! verder is het een kut line up! 2 jaar terug was beter! |
|
quote:ja, want toen speelde Death Angel |
|
quote: En Marduk Oh wacht nu ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Klopt dat was op No Mercy trouwens LOL! Maar neemt niet weg dat DA teveel tourt dan gaat de lol eraf ondanks dat ik het een wereldband vind! Toen speelden Nuckear ASsault en Testament ook, met name Nuclear Assault was bruut! Ik heb Death Angel overiugens nooit meer beter gezien als toen in 2002 in de Effenaar bij het toen als eenmalig beboelde reunie optreden! |
|
Hmm, ik baal er wel van, want om één of andere kutreden mis ik Death Angel altijd als ze in nederland spelen, dus ik keek er naar uit spelfout weggehaald... |
|
ik heb er wel zin an, ben benieuwd hoe ensiferum live is en hoe de nieuwe zanger van marduk is. en natuurlijk voor dark funeral en vader ToD |
|
quote: Ensiferum rost wel. |
|
Heb mijn kaartje ook maar gehaald... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik wacht nog even met het kopen van een kaartje, tot mijn portomonnee het toelaat... En mochten ze dan uitverkocht zijn, zal ik zo'n dummie burger-figuur beroven van zijn kaartje. Dat soort figuren zie je steeds meer op X-mass... SCHANDE! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Ik ga toch het meest voor vader en dark funeral Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Zeker nu met df zal het ervan barsten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |