IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : X-mass 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 08-09-2004 22:52 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 8 september 2004 13:51 schreef nobassak het volgende:
Ook voor Vader is het niet de 1e keer.
Laten ze monstrosity ofzo er maar eens neer zetten. (en dan niet in die kleine schijt zaal)

Goed idee
of Decapitated...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2004 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

OF een keer iets echts goeds ..

Crowbar
Soilent Green

of doe gek : disembowelment

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 08-09-2004 23:34 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 8 september 2004 22:53 schreef Jenje het volgende:

hmm hmm... of carcass, at the gates, death,autopsy comecon, unanimated...

[Dit bericht is gewijzigd door Spearhead op 09-09-2004 18:42]

Orion
Usericon van Orion
Posted 09-09-2004 8:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2004 23:34 schreef Spearhead het volgende:
hmm hmm... of carcass, at the gates, death,autopsy comecon, unanimateed...

hmmm ... of sadus , dark angel , sacrifice , razor

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Kratilim_valqui
Usericon van Kratilim_valqui
Posted 09-09-2004 10:37 by Kratilim_valqui Wijzig reactieProfiel van Kratilim_valquiQuote dit bericht

Is er ergens een homepage ofzo van dit festival? De bands klinken wel goed, en waar kan je kaartjes halen ed...

Death smiles at us all.... all you can do is smile back...

Kratilim_valqui
Posted 09-09-2004 10:43 by Kratilim_valqui Wijzig reactieProfiel van Kratilim_valquiQuote dit bericht

lamaar, kheb het al....

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-09-2004 10:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2004 10:37 schreef Kratilim_valqui het volgende:
Is er ergens een homepage ofzo van dit festival? De bands klinken wel goed, en waar kan je kaartjes halen ed...
Eh...hoe oud ben jij?

Ticketservice ring a bell? POSTKANTOOR?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2004 11:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die L uit LARP .. staat dat voor labiel?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-09-2004 11:05 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Voor Lam.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 09-09-2004 18:26 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2004 23:34 schreef Spearhead het volgende:
hmm hmm... of carcass, at the gates, death,autopsy comecon, unanimateed...

At the gates?! Die bestaan toch niet meer?? en zo zie ik nog meer bands...

Hatsjikidee!

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 09-09-2004 18:42 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Spearhead op 09-09-2004 18:42]

nobassak
Usericon van nobassak
Posted 09-09-2004 19:01 by nobassak Wijzig reactieProfiel van nobassakQuote dit berichthttp://www.nobassak.nl

Of neurosis...Maak er een variatie van.
Chimaira, ! of 2 nederlandse bandjes dr bij. (inhume, God deth, etc,)

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-09-2004 3:06 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

is er een definitieve bandlijst? of verandert dat nog steeds?

Bruce Banner

Kratilim_valqui
Posted 10-09-2004 8:07 by Kratilim_valqui Wijzig reactieProfiel van Kratilim_valquiQuote dit bericht

De bandlijst klink tot nu toe goed... Maar meer is altijd beter natuurlijk.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-09-2004 19:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Volgens mij komen er geen bands meer bij, maar misschien vallen er nog bands uit ofzo. Hopelijk is dat Marduk...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-09-2004 20:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2004 22:53 schreef Jenje het volgende:
OF een keer iets echts goeds ..

Crowbar
Soilent Green

of doe nog gekker : Acid bath (jaja, basist = dood etc., maar men mag blijven hopen dat ze het nog een keer proberen met een andere bassist).

Overigens, goathwhore zou er ook wel goed bij passen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2004 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 20:10 schreef attila_de_hun het volgende:
of doe nog gekker : Acid bath (jaja, basist = dood etc., maar men mag blijven hopen dat ze het nog een keer proberen met een andere bassist).

Overigens, goathwhore zou er ook wel goed bij passen.

DE ultieme line-up.

Crowbar, Acid Bath, Soilent Green, Eyehategod, Down, Superjoint Ritual, Goatwhore.

dan zul je mij kwijlend voor het podium vinden

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-09-2004 21:45 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Soilent Green daar teken ik wel voor ja

"This one is older than shit, heavier than time!"

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-09-2004 22:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 21:24 schreef Jenje het volgende:
DE ultieme line-up.

Crowbar, Acid Bath, Soilent Green, Eyehategod, Down, Superjoint Ritual, Goatwhore.

dan zul je mij kwijlend voor het podium vinden

ik ben het geheel met je eens makker en ik sta dan naast je te kwijlen. maar de realiteit is dan: aantal betalende bezoekers 75.
terwijl bij de 50e keer Marduk dat het teinvoudige is .

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-09-2004 22:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Gaat dat kosten eigenlijk?

*te lui om te zoeken*

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-09-2004 9:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb uiteindelijk besloten niet te gaan dit jaar. Ik ga niet zo veel geld neer tellen om bands te zien die ik elk jaar bij deze tour al zie. En om alleen aan de bar te gaan hangen...tsja, dat kan ik thuis ook en dan ook nog goedkoper.
Maar goed dat er naar het eind van het jaar zoveel andere gave concerten zijn waar ik zeker bij ben

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 07-10-2004 15:05 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

Ik kan gelukkig wel, lang leve achterbuurvrouwen met invloed in 013 Finntroll was in WII erg gaaf, hopen dat ze deze keer weer zoiets neerzetten

A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...

Houtekiet
Walpurgisnacht
Usericon van Houtekiet
Posted 07-10-2004 15:41 by Houtekiet Wijzig reactieProfiel van HoutekietQuote dit berichthttp://www.myspace.com/houtekiet

Goddomme, ik ben jaren geleden al begonnen met weg te blijven van dit f*cking cliche op-zeker-spelen-met-elk-jaar-dezelfde-bands festival. Ik kan me nog herinneren dat ooit bands als Limbonic Art, Aeternus, Morbid Angel, Peccatum geboekt werden, dat was iig origineler en reken maar dat heel die zaal ook ramvol stond! Verbaast me eigenlijk dat velen het nou pas lijken door te krijgen hoe triest het geworden is... Ik stel 013 hierbij voor om Cannibal Corpse er ook nog maar bij te zetten Boycotten die hap, wegblijven!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-10-2004 15:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Morbid Angel stond er op een gegeven moment ook twee keer per jaar.
En Ensiferium vind ik nou geen cliche band, de laatste twee schijfjes van Finntroll zijn gaaf en naar de nieuwe line-up van Marduk ben ik zeer benieuwt.
Ja ik ben er waarschijnlijk wel.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 07-10-2004 15:51 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

ben er ook...

Death Angel, Finntroll, Ensiferum, Scarve, Marduk

vermaak me wel hoor

Inter faeces et urinam nascimur

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com