IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : X-mass 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-12-2004 12:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Kaartjes net opgehaald

spelfout weggehaald...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-12-2004 15:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 22:44 schreef varanus het volgende:
Ja, dat Marduk voor de zoveelste keer speelt snap ik ook wel, maar ben best nieuwsgierig om ze met Mortuus te zien. En het geren van zaaltje naar zaaltje zuigt idd ook dikke vette negerpiemels, maar ach....als je dat niet wilt moet je naar een of ander pianoconcert gaan...

hahaha, right. Veel plezier iig

"This one is older than shit, heavier than time!"

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 11-12-2004 15:07 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Veel plezier... Ik ga niet, als ik nou geld had als water... Maar ik ga geen 33 euri uitgeven, die ik eigenlijk aan andere dingen wil uitgeven, voor een kut line up. Zo, dat wilde ik even kwijt.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-12-2004 15:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 15:07 schreef DecomposingBitch het volgende:
Veel plezier... Ik ga niet, als ik nou geld had als water... Maar ik ga geen 33 euri uitgeven, die ik eigenlijk aan andere dingen wil uitgeven, voor een kut line up. Zo, dat wilde ik even kwijt.

precies mijn rede. Veel te weinig leuke bands voor een veel te hoge prijs.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-12-2004 15:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op zich zitten er wel goede bands tussen, het probleem is dat er teveel bands elke keer weer spelen waardoor de lol er helemaal vanaf is. Geef mij maar Arnhem metal meeting, dat was pas een line-up

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 11-12-2004 15:47 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 15:41 schreef Hub de Gallier het volgende:
Op zich zitten er wel goede bands tussen, het probleem is dat er teveel bands elke keer weer spelen waardoor de lol er helemaal vanaf is. Geef mij maar Arnhem metal meeting, dat was pas een line-up

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-12-2004 21:58 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Zal lekker rustig worden.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 11-12-2004 22:05 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 21:58 schreef arrebar het volgende:
Zal lekker rustig worden.

Denk dat het de DARK FUN FOR ALL clan wel komt

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-12-2004 22:26 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Met een beetje geluk komen er dan een heleboel geile 13 jarige cofsletjes.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 11-12-2004 22:31 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 22:26 schreef arrebar het volgende:

Hatsjikidee!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-12-2004 22:46 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 11 december 2004 22:31 schreef Unholy Mary het volgende:

Dat zelfs die post van me nog serieus genomen wordt verbaasd me echt.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 11-12-2004 22:47 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 22:46 schreef arrebar het volgende:
Dat zelfs die post van me nog serieus genomen wordt verbaasd me echt.

Dan ken je mij nog niet

Hatsjikidee!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-12-2004 22:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 22:26 schreef arrebar het volgende:

als dat niet lukt moet je ff 200 meter verderop naar Café Extase gaan... kindercarnaval. Echt waar, zélfs IK voel me daar oud

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-12-2004 22:53 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 11 december 2004 22:47 schreef Unholy Mary het volgende:
Dan ken je mij nog niet
Het had natuurlijk ook zo'n flauwe grap kunnen zijn dat jij deed alsof je mij serieus nam en me daarbij in de maling nam.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 11-12-2004 22:59 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 22:53 schreef arrebar het volgende:
Het had natuurlijk ook zo'n flauwe grap kunnen zijn dat jij deed alsof je mij serieus nam en me daarbij in de maling nam.

Ja, nu hangt het helemaal in het midden hè?

Hatsjikidee!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-12-2004 0:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Dronken gebral...

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 12-12-2004 8:52]

spelfout weggehaald...

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 12-12-2004 10:27 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Iedereen ligt te zeiken over elk jaar dezelfde bands. Alleen Mystic Circle en Marduk spelen dit jaar weer voor de zoveelste keer. Vader, Unleashed, Dark Funeral, Belphegor, Napalm Death zijn toch allemaal klasse bands die de laatste jaren niet op x-mass gespeeld hebben.
Kijk dat je dat je die bands niet leuk vindt en daarom niet komt is je goed recht, maar ga dan niet zo zielig zitten doen.

don't mistake lack of talent for genius

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2004 10:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vader heeft tijdje terug toch ook al gestaan?

Sowieso vind ik dit soort grote events 9 van de 10 keer bagger aangezien het aantal bands wat ik erg graag wil zien meestal erg laag is ....

Napalm Death en TBDM zou ik erg graag gaan zien maar om voor die 2 bands nou de hele dag dara rond te hangen nee dank u ....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2004 10:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja meneer vergelijkt alleen de x-mas festen. Als je ook de metalfesten ed. mee zou nemen dan staan wel alle bands er steeds weer, behalve Napalm Death.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-12-2004 11:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2004 10:27 schreef NecroNoud het volgende:
Iedereen ligt te zeiken over elk jaar dezelfde bands. Alleen Mystic Circle en Marduk spelen dit jaar weer voor de zoveelste keer. Vader, Unleashed, Dark Funeral, Belphegor, Napalm Death zijn toch allemaal klasse bands die de laatste jaren niet op x-mass gespeeld hebben.
Kijk dat je dat je die bands niet leuk vindt en daarom niet komt is je goed recht, maar ga dan niet zo zielig zitten doen.

Zowel Vader alsook Dark Funeral en Belphegor hebben wel vaker in de line-up gestaan (of het nu X-mass fest. is of het No Mercy fest., dat maakt niks uit, is dezelfde opzet door dezelfde mensen geregeld).
Vernieuwing zit er niet bij.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 12-12-2004 13:16 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

haha, ik ga gewoon voor het gezelligheidsgehalte; al is het wel leuk om eindelijk Melechesh eens live te zien... Mooi streven, één band in ieder geval zien!

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 12-12-2004 14:56 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 12 december 2004 11:13 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zowel Vader alsook Dark Funeral en Belphegor hebben wel vaker in de line-up gestaan (of het nu X-mass fest. is of het No Mercy fest., dat maakt niks uit, is dezelfde opzet door dezelfde mensen geregeld).
Vernieuwing zit er niet bij.

Is ook wel zo. Geef ik je gelijk in.
Maar je kunt nou eenmaal niet altijd net de bands die jij wilt zien op zo'n festival hebben. En wat dat betreft moeten we ons niet zo aanstellen. Misschien zijn we een beetje te verwend?

don't mistake lack of talent for genius

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2004 15:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2004 14:56 schreef NecroNoud het volgende:
Misschien zijn we een beetje te verwend?

Blabla bla gooi het maar weer over die boeg.

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 12-12-2004 16:04 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 12 december 2004 15:28 schreef ghoulliette het volgende:
Blabla bla gooi het maar weer over die boeg.

Maar het is wel; als je ziet hoe enthousiast de fans vaak zijn in regio's waar zelden bands komen, dan geeft dat wel te denken. Aan de andere kant, wij mogen blij zijn dat we zo veel keuze hebben...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2004 16:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja natuurlijk is het publiek verwend, maar daar kun je niet alles op afschuiven. Het is een makkelijk excuus om het probleem niet bij jezelf te hoeven leggen imho.

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com