|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er ook bij. Waarom ook niet. Ik ga me voorlopig nog niet druk maken om een kaartje want het zal vast niet uitverkopen. Waag eens een dansje! |
|
quote: Ach...ik zie tegen die tijd wel. Jij zal er ook bij zijn neem ik aan? Waag eens een dansje! |
|
quote:Wrm neem je dat aan? In Hammerfaal soms aan de line-up toegevoegd? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ensiferum en Finntroll staan, da's op zich al leuk genoeg om langs te gaan. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dat zou nog best geinig zijn eigenlijk! Maar ach...als je op 10 minuten (fiets)afstand van 013 woont is gezelligheid een goed excuus [Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 07-10-2004 16:21] Waag eens een dansje! |
|
quote: Ja. Als je de helft van de tijd in een LARP-wereldje vertoeft (sorry Twan) |
|
Ik wil dit jaar ook maar es een keer.Wel 3 uur rijden,maar dat heb ik er best voor over deze keer. spelfout weggehaald... |
|
ik denk dat ik ook maar eens een keer ga |
|
Ik ben ook van de partij. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Ik ga ook, ik hoop stiekem dat die nieuwe zanger van Marduk er een forse black metal show van gaat maken en bijna iedereen tegen zich in het harnas jaagt . De gig van geestverwanten Watain stonk behoorlijk naar lijken en dat vond ik wel vet! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ga je in pak? |
|
Ik denk dat ik er dit jaar weer niet bij ben, ik ga maar naar de Arnhem metal meeting, veel betere lineup imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Zit bijna een maand tussen. Oftewel genoeg tijd om te sparen of geld te maken. Ik ga denk ik naar beide tenzij er naast Dissection nog een echt heerschend concertje bijkomt in December. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik hoorde gisteren dat die nieuwe zanger nogal zuigt. Maar zelf heb ik m nog niet gehoord, t zal mij benieuwen. Vind trouwens wel dat ze wel es wat anders mogen programmeren dan Marduk. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Nu ik de line-up van de Arnhem metalmeeting gezien heb ga ik dus uiteraard daar naar toe (en ik denk velen met mij). Wie staat er nog te wachten op een X-mass festival welke zichzelf al kapot heeft gespeeld? Niemand toch! De goede tijden van het X-mass en No Mercy festival zijn voorbij!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Alleen ik ga niet naar 013 maar naar Hof ter Loo. 013 heeft k*tgeluid als de bands hun eigen geluidsmensen niet meebrengen. |
|
hmzzz....moet kiezen tussen een erg gaaf en sjiek congres in Schotland of xmass fest(wat extra studiepunten betekent voor een beetje zuipen en feesten)....shit...haven't made up my mind yet... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hiero Chelman!!! Hatsjikidee! |
|
dank u KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ben er |
|
quote: Goh... spelfout weggehaald... |
|
Zou ie zijn gameboy meenemen |
|
quote: Jammer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Yep.En hij komt waarschijnlijk op zijn skateboard... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |