IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : X-mass 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 07-10-2004 15:55 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Ik ben er ook bij. Waarom ook niet. Ik ga me voorlopig nog niet druk maken om een kaartje want het zal vast niet uitverkopen.

Waag eens een dansje!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-10-2004 15:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 oktober 2004 15:55 schreef Morningrise het volgende:
want het zal vast niet uitverkopen.
Op de een of andere manier gaat 't vanaf half december altijd heel erg hard. MAar goed, da's nog wel een heel eind weg.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 07-10-2004 16:12 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 15:56 schreef helmet het volgende:
Op de een of andere manier gaat 't vanaf half december altijd heel erg hard. MAar goed, da's nog wel een heel eind weg.

Ach...ik zie tegen die tijd wel. Jij zal er ook bij zijn neem ik aan?

Waag eens een dansje!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-10-2004 16:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:12 schreef Morningrise het volgende:
Ach...ik zie tegen die tijd wel. Jij zal er ook bij zijn neem ik aan?
Wrm neem je dat aan? In Hammerfaal soms aan de line-up toegevoegd?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-10-2004 16:19 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 oktober 2004 16:17 schreef kwelgeest het volgende:
Ensiferum en Finntroll staan, da's op zich al leuk genoeg om langs te gaan.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 07-10-2004 16:20 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:17 schreef kwelgeest het volgende:

Dat zou nog best geinig zijn eigenlijk! Maar ach...als je op 10 minuten (fiets)afstand van 013 woont is gezelligheid een goed excuus

[Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 07-10-2004 16:21]

Waag eens een dansje!

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-10-2004 16:22 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:19 schreef helmet het volgende:

Ja.
Als je de helft van de tijd in een LARP-wereldje vertoeft

(sorry Twan)

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-10-2004 16:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik wil dit jaar ook maar es een keer.Wel 3 uur rijden,maar dat heb ik er best voor over deze keer.

spelfout weggehaald...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-10-2004 16:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

ik denk dat ik ook maar eens een keer ga

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 07-10-2004 21:30 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

Ik ben ook van de partij.

Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-10-2004 21:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik ga ook, ik hoop stiekem dat die nieuwe zanger van Marduk er een forse black metal show van gaat maken en bijna iedereen tegen zich in het harnas jaagt . De gig van geestverwanten Watain stonk behoorlijk naar lijken en dat vond ik wel vet!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2004 10:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ga je in pak?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-10-2004 11:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik denk dat ik er dit jaar weer niet bij ben, ik ga maar naar de Arnhem metal meeting, veel betere lineup imo

"This one is older than shit, heavier than time!"

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-10-2004 12:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 11:59 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik denk dat ik er dit jaar weer niet bij ben, ik ga maar naar de Arnhem metal meeting, veel betere lineup imo
Zit bijna een maand tussen. Oftewel genoeg tijd om te sparen of geld te maken.
Ik ga denk ik naar beide tenzij er naast Dissection nog een echt heerschend concertje bijkomt in December.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 08-10-2004 17:42 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 7 oktober 2004 21:34 schreef M. het volgende:
Ik ga ook, ik hoop stiekem dat die nieuwe zanger van Marduk er een forse black metal show van gaat maken en bijna iedereen tegen zich in het harnas jaagt . De gig van geestverwanten Watain stonk behoorlijk naar lijken en dat vond ik wel vet!

Ik hoorde gisteren dat die nieuwe zanger nogal zuigt. Maar zelf heb ik m nog niet gehoord, t zal mij benieuwen. Vind trouwens wel dat ze wel es wat anders mogen programmeren dan Marduk.

~ By the fallen one I shall arise ~

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-10-2004 9:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nu ik de line-up van de Arnhem metalmeeting gezien heb ga ik dus uiteraard daar naar toe (en ik denk velen met mij). Wie staat er nog te wachten op een X-mass festival welke zichzelf al kapot heeft gespeeld? Niemand toch! De goede tijden van het X-mass en No Mercy festival zijn voorbij!!!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 09-10-2004 14:15 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:19 schreef helmet het volgende:

Alleen ik ga niet naar 013 maar naar Hof ter Loo. 013 heeft k*tgeluid als de bands hun eigen geluidsmensen niet meebrengen.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 09-10-2004 23:56 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

hmzzz....moet kiezen tussen een erg gaaf en sjiek congres in Schotland of xmass fest(wat extra studiepunten betekent voor een beetje zuipen en feesten)....shit...haven't made up my mind yet...

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 17-10-2004 22:04 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Hiero Chelman!!!

Hatsjikidee!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2004 22:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

dank u

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

lord storgoth
lol
Usericon van lord storgoth
Posted 17-10-2004 22:14 by lord storgoth Wijzig reactieProfiel van lord storgothQuote dit bericht

ik ben er

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-10-2004 22:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 22:14 schreef lord storgoth het volgende:
ik ben er

Goh...

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2004 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zou ie zijn gameboy meenemen

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2004 22:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 22:14 schreef lord storgoth het volgende:
ik ben er

Jammer.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-10-2004 22:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 22:15 schreef Jenje het volgende:
Zou ie zijn gameboy meenemen

Yep.En hij komt waarschijnlijk op zijn skateboard...

spelfout weggehaald...

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com