|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er al eigenlijk een vervanger voor Melechesh gevonden?? Het zal je moeder maar wezen... |
|
gun de blekkies nou ook eens iets "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Waar zat jij op te hopen dan Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Brutus zou idd wel lollig zijn ja Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote:ja lollig....that's the word... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ja hoe kan jij die lyrics anders serieus nemen 'weet je wat ik graag zou willen' 'een dolk verzinken tussen jou heerlijke billen' dat vind ik wel lollig ja [Dit bericht is gewijzigd door Inferno op 17-12-2004 23:54] Het zal je moeder maar wezen... |
|
Planet Aids kwam (geloof ik). Brutus, nee dankje. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Same here Do or do not. There is no try. |
|
Planet AIDS zal openen ja. |
|
quote: Zingt hij ook verzoeknummers??? Overigens, vorig jaar had ik na X-Mass ook opeens drie bezoekers die op station 's-Hertogenbosch waren blijven hangen (2 straten verder ), was best grappig! Maar dat waren drie heren, dus Unholy Mary kan het niet geweest zijn (of ik was wel heeeeeeeeeeeeeeeel dronken) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: |
|
wie heeft er zin in MArduk!? Bruce Banner |
|
euh... zin in? Tis geen chocolade... |
|
quote: ROFLMAO!!! Rebecca dit vind ik de opmerking van het jaar! Skerp! |
|
Zo, nog een paar uurtjes en dan die kant maar es effe op spelfout weggehaald... |
|
Jammer dat ik een kwartiertje/tien minuten van marduk moet missen... [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 18-12-2004 10:20] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Succes met Ensiferum, de lead gitarist was gisteren helemaal lam van de wietkoekjes en de alcohol. 'I only use canabis when I'm in holland' . ps: als ze zanger nog 'Neuken in de keuken' roept, weten jullie van wie hij het heeft [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 18-12-2004 10:30] |
|
quote:Je had ze liever helemaal gemist. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: hoelaat ga jij met de trein? ik pak de intercity van 14.02 in delft "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:haha ja stelletje flapdrollen dat het zijn.... was de toetseniste deze keer ook zo depri dat ze alleen maar met mannen in de bus zat? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Waarschijnlijk wel, want ze was niet in de kroeg. |
|
quote:Woon jij ook al in Houten . Veel mensen hier; Ik heb er zelf gewoont. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ben blij al ik nog ff twee nummers van Marduk mee kan pakken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Is dat vandaag al, dat X-mass fest? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |