IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : X-mass 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-12-2004 9:56 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 20 december 2004 9:39 schreef Jenje het volgende:
.. en wie zegt dat jij niet één van die sukkels bent ?

Tja, 5 miljard rare mensen in de wereld en slechts 1 persoon die er echt verstand van heeft heh
It's all in the eye of the beholder.

Life doesn't get much better than this!

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-12-2004 9:58 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 19 december 2004 1:40 schreef Rutan het volgende:
Twas gaaf. Vanmiddag maar eens een reviewke schrijven. Maar in de tussentijd vermaeck ik jullie met een zatte Rutan&She_Devil

haha gave foto !!!

k vond het weer een gezellig feestje !!!
t gaafste vond ik ensiferum en fintroll...van de rest herinner ik me niet veel meer ...
oww ja, had nog n trui gekregen van de drummer van napalm death

Nou, vooruit dan, ook nog een foto van het festival...speciaal voor alle blekkies.

wait for me dragon, we'll meet in the sky

panzergod
Usericon van panzergod
Posted 20-12-2004 10:10 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

quote:

Ik begrijp deze meneer wel, misschien is het wat lomp uitgedrukt en heeft een kapsel geen reet te maken met je muzieksmaak, ik erger soms ook aan het zg "sukkel publiek" Of ze de scene verpestten: ik denk het wel, maar betwijffel of het blijvend is. Metal is gewoon trendy en dat spreekt een boel mensen aan, ze zullen ook vanzelf weer verdwijnen ( hoop ik)

panzergod
Usericon van panzergod
Posted 20-12-2004 10:51 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 18:14 schreef Ancientone het volgende:
en aan zulke meningen heb ik echt een hekel hoe denk je dat de bands anders overleven? er zullen tog cd's etc verkocht moeten worden en als er geen mensen meer bij komen dan is het zo gebeurd met de metal scene

Kan wel zijn, maar het is wel iemand die voor zijn mening uit durft te komen. Ik vraag me af of die "nieuwe lading" metalheads daadwerkelijk hun cd's koopt. Waneer ik naar de gemiddelde leeftijd kijk is het volgens mij nog maar de vraag of ze genoeg zakgeld krijgen om cd 's te kopen. Bovendien overleven bands niet van de verkoop op cd's maar de platenmaatschappijen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-12-2004 10:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Maakt dat wat uit (voor mijn uitspraak)? nee he

panzergod
Usericon van panzergod
Posted 20-12-2004 10:59 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 19:59 schreef Dark incarnation het volgende:
Snap nou eens dat het gewoon gaat om een lekkere pot metal te luisteren, niet om het publiek, dodo Gothkiller

Dat is ook wel waar, maar ik stond ook tussen een groep sukkels die het leuk vonden om brandende peuken het publiek in te gooien. Dat je een glas bier over je heen krijgt, daar zal niemand wakker van liggen, maar een brandende peuk in je nek? het leid behoorlijk af van de band denk ik.

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 20-12-2004 11:13 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 20 december 2004 9:58 schreef she_devil het volgende:
haha gave foto !!!

k vond het weer een gezellig feestje !!!
t gaafste vond ik ensiferum en fintroll...van de rest herinner ik me niet veel meer ...
oww ja, had nog n trui gekregen van de drummer van napalm death

Hoe kom jij toch telkens weer aan die gratis merch. Ik denk dat ik ook maar eens een lekker wijf ga worden
Verder verbaast mij het niets dat je zo weinig bands herinnerde Ik vraag me af of je mijn uitspraken nog herinnert (hopelijk niet hahaha)

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 20-12-2004 11:32 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 10:59 schreef panzergod het volgende:
Dat is ook wel waar, maar ik stond ook tussen een groep sukkels die het leuk vonden om brandende peuken het publiek in te gooien. Dat je een glas bier over je heen krijgt, daar zal niemand wakker van liggen, maar een brandende peuk in je nek? het leid behoorlijk af van de band denk ik.

Ik zag er inderdaad ook een paar vliegen

[Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 20-12-2004 11:33]

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2004 12:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 10:10 schreef panzergod het volgende:
Ik begrijp deze meneer wel, misschien is het wat lomp uitgedrukt en heeft een kapsel geen reet te maken met je muzieksmaak, ik erger soms ook aan het zg "sukkel publiek" Of ze de scene verpestten: ik denk het wel, maar betwijffel of het blijvend is. Metal is gewoon trendy en dat spreekt een boel mensen aan, ze zullen ook vanzelf weer verdwijnen ( hoop ik)
Met het gebruik van zinnen als "scene verpesten" ben je natuurlijk al weer gruwelijk bekrompen bezig he ...

Hoe denk jij dat de metalheads jou zagen toen jij op je 1e of 2e concert kwam? Net losgerukt van de schoot van je moeder vond je jezelf waarschijnlijk ommeunig stoer met je glaasje bier en je eerste sigaret die je hoestend en proestend "per ongeluk" laat vallen.

Wees blij dat er jonge aanwas is wat betreft publiek en doelgroep, zou dat niet zo zijn dan wordt metal commercieel gezien erg onaantrekkelijk en dan zullen er steeds minder releases en concerten komen ... je kunt zo idealistisch lullen als Brugman, maar ook in metal draait het maar om 1 ding, en dan zijn de pegels.

En als jonge aanwas vervelend is: gewoon net doen als bij de "oude" vervelende metalheads: kop kapot slaan.

panzergod
Usericon van panzergod
Posted 20-12-2004 12:37 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 12:27 schreef Jenje het volgende:
Met het gebruik van zinnen als "scene verpesten" ben je natuurlijk al weer gruwelijk bekrompen bezig he ...

Hoe denk jij dat de metalheads jou zagen toen jij op je 1e of 2e concert kwam? Net losgerukt van de schoot van je moeder vond je jezelf waarschijnlijk ommeunig stoer met je glaasje bier en je eerste sigaret die je hoestend en proestend "per ongeluk" laat vallen.

Wees blij dat er jonge aanwas is wat betreft publiek en doelgroep, zou dat niet zo zijn dan wordt metal commercieel gezien erg onaantrekkelijk en dan zullen er steeds minder releases en concerten komen ... je kunt zo idealistisch lullen als Brugman, maar ook in metal draait het maar om 1 ding, en dan zijn de pegels.

En als jonge aanwas vervelend is: gewoon net doen als bij de "oude" vervelende metalheads: kop kapot slaan.

Steeds minder releases? Nou ja de "bagger" die tegenwoordig ook metal heet mag wat mij betreft wel verdwijnen. Jonge aanwas is niets mis mee, en "per ongeluk" een sigaret laten vallen is iets anders dan hem moedwillig in iemand zijn nek mikken! Wat je oplossing daarvoor betreft: kop kapot slaan, nee echt een hele goede oplossing!!!! Echt iets voor een sigaret gooiende puber! Zeker net je eerste concert gescoord??

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 20-12-2004 12:42 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 20 december 2004 12:37 schreef panzergod het volgende:
Steeds minder releases? Nou ja de "bagger" die tegenwoordig ook metal heet mag wat mij betreft wel verdwijnen. Jonge aanwas is niets mis mee, en "per ongeluk" een sigaret laten vallen is iets anders dan hem moedwillig in iemand zijn nek mikken! Wat je oplossing daarvoor betreft: kop kapot slaan, nee echt een hele goede oplossing!!!! Echt iets voor een sigaret gooiende puber! Zeker net je eerste concert gescoord??

De kaf begint zich iig in de Death Metal van het koren te scheiden. Dit omdat de Death Metal steeds meer genegeerd wordt door allerlei magazines. Daarbij wordt er in Nederland steeds minder Death Metal geprogrammeerd.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2004 13:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er is gewoon een tijd teveel death metal geweest .. teveel suffocation/cannibal corpse/morbid angel-clonen zonder eigen gezicht ... tja dan krijg je natuurlijk automatisch een tijd dat er minder aandacht aan die bands besteed wordt omdat het weer de zoveelste blabla-cloon is ...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2004 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Lastig he ... begrijpend lezen ..

panzergod
Usericon van panzergod
Posted 20-12-2004 13:20 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

of duidelijk schrijven

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 20-12-2004 13:21 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:

Nou als iemand bij mij een sigaret in de nek mikt, kan hij/zij dus echt wel op het ziekenhuis rekenen

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-12-2004 13:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Jezus wat een gejank allemaal. ben blij dat ik er niet was.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-12-2004 13:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 13:23 schreef ghoulliette het volgende:
Jezus wat een gejank allemaal. ben blij dat ik er niet was.

nietes rebekskie.. dat lieg je

als jij er was geweest had Planet aids 9 mensen
in de zaal staan ipv 8...

hahaha

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-12-2004 13:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 13:28 schreef irritante klootzak het volgende:
nietes rebekskie.. dat lieg je

als jij er was geweest had Planet aids 9 mensen
in de zaal staan ipv 8...

hahaha

haha dat is waar ja, maar niet vanwege de muziek natuurlijk

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-12-2004 13:46 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

of corpse not...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-12-2004 13:52 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 20 december 2004 11:13 schreef Rutan het volgende:
Hoe kom jij toch telkens weer aan die gratis merch. Ik denk dat ik ook maar eens een lekker wijf ga worden
Verder verbaast mij het niets dat je zo weinig bands herinnerde Ik vraag me af of je mijn uitspraken nog herinnert (hopelijk niet hahaha)
niet allemaal

wait for me dragon, we'll meet in the sky

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-12-2004 13:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de enige die ik ken die altijd gratis zooi krijgt heeft een dikke buik, baard, lang haar en loopt op klompen...

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 20-12-2004 14:03 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 20 december 2004 13:53 schreef ghoulliette het volgende:
de enige die ik ken die altijd gratis zooi krijgt heeft een dikke buik, baard, lang haar en loopt op klompen...

Je moeder?

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 20-12-2004 14:03 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 20 december 2004 13:52 schreef she_devil het volgende:
niet allemaal

Ik weet genoeg...OEI!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-12-2004 19:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 14:03 schreef Rutan het volgende:
Je moeder?

Sinds wanneer hebben wij dezelfde moeder?

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-12-2004 19:48 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Verdamma, was me dat een feestje (<--tot 8 uur, was mùet de wagen )

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com