|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik begrijp deze meneer wel, misschien is het wat lomp uitgedrukt en heeft een kapsel geen reet te maken met je muzieksmaak, ik erger soms ook aan het zg "sukkel publiek" Of ze de scene verpestten: ik denk het wel, maar betwijffel of het blijvend is. Metal is gewoon trendy en dat spreekt een boel mensen aan, ze zullen ook vanzelf weer verdwijnen ( hoop ik) |
|
quote: Kan wel zijn, maar het is wel iemand die voor zijn mening uit durft te komen. Ik vraag me af of die "nieuwe lading" metalheads daadwerkelijk hun cd's koopt. Waneer ik naar de gemiddelde leeftijd kijk is het volgens mij nog maar de vraag of ze genoeg zakgeld krijgen om cd 's te kopen. Bovendien overleven bands niet van de verkoop op cd's maar de platenmaatschappijen. |
|
quote:Maakt dat wat uit (voor mijn uitspraak)? nee he |
|
quote: Dat is ook wel waar, maar ik stond ook tussen een groep sukkels die het leuk vonden om brandende peuken het publiek in te gooien. Dat je een glas bier over je heen krijgt, daar zal niemand wakker van liggen, maar een brandende peuk in je nek? het leid behoorlijk af van de band denk ik. |
|
quote: Hoe kom jij toch telkens weer aan die gratis merch. Ik denk dat ik ook maar eens een lekker wijf ga worden Verder verbaast mij het niets dat je zo weinig bands herinnerde Ik vraag me af of je mijn uitspraken nog herinnert (hopelijk niet hahaha) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik zag er inderdaad ook een paar vliegen [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 20-12-2004 11:33] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Met het gebruik van zinnen als "scene verpesten" ben je natuurlijk al weer gruwelijk bekrompen bezig he ... Hoe denk jij dat de metalheads jou zagen toen jij op je 1e of 2e concert kwam? Net losgerukt van de schoot van je moeder vond je jezelf waarschijnlijk ommeunig stoer met je glaasje bier en je eerste sigaret die je hoestend en proestend "per ongeluk" laat vallen. Wees blij dat er jonge aanwas is wat betreft publiek en doelgroep, zou dat niet zo zijn dan wordt metal commercieel gezien erg onaantrekkelijk en dan zullen er steeds minder releases en concerten komen ... je kunt zo idealistisch lullen als Brugman, maar ook in metal draait het maar om 1 ding, en dan zijn de pegels. En als jonge aanwas vervelend is: gewoon net doen als bij de "oude" vervelende metalheads: kop kapot slaan. |
|
quote: Steeds minder releases? Nou ja de "bagger" die tegenwoordig ook metal heet mag wat mij betreft wel verdwijnen. Jonge aanwas is niets mis mee, en "per ongeluk" een sigaret laten vallen is iets anders dan hem moedwillig in iemand zijn nek mikken! Wat je oplossing daarvoor betreft: kop kapot slaan, nee echt een hele goede oplossing!!!! Echt iets voor een sigaret gooiende puber! Zeker net je eerste concert gescoord?? |
|
quote: De kaf begint zich iig in de Death Metal van het koren te scheiden. Dit omdat de Death Metal steeds meer genegeerd wordt door allerlei magazines. Daarbij wordt er in Nederland steeds minder Death Metal geprogrammeerd. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Er is gewoon een tijd teveel death metal geweest .. teveel suffocation/cannibal corpse/morbid angel-clonen zonder eigen gezicht ... tja dan krijg je natuurlijk automatisch een tijd dat er minder aandacht aan die bands besteed wordt omdat het weer de zoveelste blabla-cloon is ... |
|
quote:Lastig he ... begrijpend lezen .. |
|
of duidelijk schrijven |
|
quote: Nou als iemand bij mij een sigaret in de nek mikt, kan hij/zij dus echt wel op het ziekenhuis rekenen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Jezus wat een gejank allemaal. ben blij dat ik er niet was. |
|
quote: nietes rebekskie.. dat lieg je als jij er was geweest had Planet aids 9 mensen in de zaal staan ipv 8... hahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: haha dat is waar ja, maar niet vanwege de muziek natuurlijk |
|
of corpse not... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:niet allemaal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
de enige die ik ken die altijd gratis zooi krijgt heeft een dikke buik, baard, lang haar en loopt op klompen... |
|
quote: Je moeder? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik weet genoeg...OEI! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Sinds wanneer hebben wij dezelfde moeder? |
|
Verdamma, was me dat een feestje (<--tot 8 uur, was mùet de wagen ) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |