|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Zijn hier nog mensen te vinden die in een haarlemse death/thrash/weet ik veelband gitaar willen komen spelen???? Stijl: liefst richting Carcass, Amon Amarth, Death of Arch Enemy en iets als: Behemoth, Nile of Morbid We zoeken met detuned nog een gitarist namelijk. Geluid dat we zoeken is zwaar, laaaaaaaaaag (in b iig), en hard. Liefst BC rich... Anyway, stuur iig even een meel naar kanker@usa.com |
|
|
|
quote: Deze band is wel gebaat bij het verassingseffect. |
|
vader heeft wel erg weinig speeltijd,dat is jammer. I love the smell of napalm in the morning! |
|
quote:Slayer? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:morbid angel? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: linkin Park? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik denk dat ik het weet: de Tokkies... die komen hun kerstzingel promoten... als de 013 dan maar genoeg heeft Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Of ze laten mystic circle 2 keer spelen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
het wordt seigneur voland "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
als je alsnog wil dat melechesch komt spelen,stuur er een naar metallysee@pandora.be,want de band heeft toegezegd,dat als metallysee ze een betere spot aanbiedt ,ze alsnog komen spelen dus...sturen die hap Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:Ze hadden beter hun coverband kunnen laten komen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Die zijn idd best goed Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Waarom begint er niemand een deicide coverband, kunnen ze iedere tournee gaan spelen als deicide afgelast is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik vind persoonlijk dat de vervangende band daar goed staat. Laat melkfles maar lekker in Amstelveen blijven. |
|
Ik had zelf eigenlijk gehoopt op een iets leukere band, nu heb ik niet zoveel reden om vroeg aanwezig te zijn, behalve 2 interviews. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Heb je ze al welleens gezien dan? |
|
Ik ken ze alleen van cd, ik heb alleen gehoord dat ze erg goed zijn live. Maar het is niet echt mijn stijl muziek, ik weet niet of ik ze ga kijken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ja, nou heb je wel weer genoeg gepatst met dat jij het wel weet hoor. Damn, sommige mensen.. |
|
ik ga zowiezo niet voor de bands, ik ben dan ook al om 14.00 in tilburg om gek te zuipen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
GVD! Win je eens wat in je leven (2 kaartjes voor x-mas fest ) moet ik godverdomme werken! (van 12:00 tot 22:00) lullig! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Haha, triest vind ik dit. Eerst stoer doen en je optreden cancellen, en daarna je fans bevelen dat ze metallysee moeten mailen als ze je band nog willen zien. Ze hebben wel een behoorlijke grootheidswaanzin. Ik zal hun optreden echt niet missen. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Kun je niet ruilen met iemand anders zodat je wel heen kunt? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |