|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Legion was idd geweldig ( Als hij in vorm was dan en idd z'n stem werd er met de jaartjes niet beter op) De nieuwe zanger is idd die knakker van Funeral Mist maar ik twijfel zeer of hij live hetzelfde kan neerzetten als wat Legion ooit kon. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Waarom word zo'n ongelofelijke kutband als Mystic Circle weer bij de line-up toegevoegd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Heb je het al gehoord??? Mystic Circle komt met een best of cd!! Zal niet veel op staan... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Zeker een cd met 75 minuten stilte....een betere best of cd kennen ze niet maken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het ergste van Mystic Circle moet toch wel de cover zijn van "One Rode to Asa Bay" van Bathory, wat een verneuking is dat! |
|
Nee hoor, het allerergste is dat beginnen met raining blood en overgaan in een eigen nummer. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Je praat hier wel over de meest verkochte cd ter wereld. Ze hebben wel een rare kleur en ook het hoesje vind ik nogal lelijk. Maar er zijn verschillende versies van het hoesje. Vreemd genoeg worden deze dingen niet via een platenmaatschappij maar juist via computerbedrijven verkocht. Er kan ook 700 mb op en 80 minuten muziek. De schijfjes zijn trouwens erg goedkoop. Ze kosten minder dan een euro per stuk. Het nadeel van deze best of cd is dat je ze meestal per 10 tegelijk moet kopen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
cool Arrebar Ensiferum!! ik ben er! Bruce Banner |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
kent er reeds iemand de prijzen? *in de hoop dat het niet te veel is, want ik zou graag eens gaan* "kakkn doe zèèr" |
|
quote: Het kost 30 euro en nog een beetje voor de service. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Voor mij kost t noppes, nix, nada, nul Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Je bent niet de enige. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Marduk (S): X-massfest 2001, 2002; No Mercy 2003 Death Angel (USA): No Mercy 2003; Finntroll (FIN): X-massfest 2003; Vader (PL): No Mercy 2002; Dark Funeral (S): X-massfest 2001; Mystic Circle (D): X-massfest 2003?; Scarve (F): X-massfest 2003; Ze mogen dus wel eens wat andere bands daar laten spelen vind ik! |
|
het is best wel raar dat Marduk ieder jaar weer aanwezig is (ook gezien de kwaliteiten die wel aardig zijn maar niet wereldschokkend. En death angel zag je eerst nooit en nu kun je ze zowat iedere halfjaar gaan zien. gaat het gevaar van "overkill" (niet de band natuurlijk) niet optreden? |
|
laat k toch maar weer in Nederland gaan dit jaar....minder instortingsgevaar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga zeker! Morgen even kaartjes halen... Hatsjikidee! |
|
Ik wil er wel heen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Lijkt me logisch dat je Death Angel voorheen nooit zag aangezien ze pas weer bij elkaar zijn. |
|
Kaartjes zijn binnen Hatsjikidee! |
|
Afwezig, ik ga geen geld neertellen voor die kut-line-up... |
|
Ik heb vorig jaar anders best gelachen hoor (iemand herinnerde me eraan dat ik vorig jaar ook was geweest en toen hebben we hartelijk gelachen om die man in het leren tuigje...) Hatsjikidee! |
|
Ook voor Vader is het niet de 1e keer. Laten ze monstrosity ofzo er maar eens neer zetten. (en dan niet in die kleine schijt zaal) |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |