|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ensiferum was zeker gaaf, alleen vond ik de zang niet goed doorkomen...ik stond toen helemaal achterin, ik weet niet of het voorin beter was, maar ik had het idee dat het volume van de mic niet helemaal hard genoeg stond ToD |
|
quote: Ik stond helemaal vooraan bij ensiferum, en daar had je ook nog wel eens het probleem dat je de zang niet goed kon horen. Dus imo mocht de mic. idd wel iets harder. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Dat zal best. En hun muziek zal dan wel vooral voor echte true doomfanaten zijn het beste tot z'n recht komen in een kleine, duistere smerige zaal en weet ik wat nog meer. En mensen die het x-mass fest bezoeken zullen er wel geen hol van snappen omdat ze alleen naar commerciële kut muziek luisteren enz enz. Maar waarom gaan ze er dan uberhaupt spelen? quote: Ik stond helemaal achter in de zaal en daar hoorde je de zang ook niet goed. Maar Ensiferum boeide me toch niet dus.... [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 19-12-2004 14:08] don't mistake lack of talent for genius |
|
Vader heerschte! Verder was Finntroll erg goed, Marduk zeker niet slecht imo. Ook Ensiferum als opener was een goede keuze. Unleashed in het begin minder, maar later werd het allemaal beter. Dark Funeral, wel lachen, het blijft toch iets aparts, vooral die ploppige baarddwerg die met zijn zogenaamde true grimassen het publiek in staarde Napalm Death, hoewel iedereen zegt dat het ruk was, vond ik het zeker wel wat hebben en zo te zien was ik echt niet de enige gisteren. an evil incarnation of DEATH! |
|
Was een vet feestje. De bans waren oke en ik heb toch Marduk kunnen zien met dank aan Varanus Na dat ik vanochtend wakker werd op m'n bank ben ik ook nog maar even langs de wc geweest. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
[quote]Op 19 december 2004 14:07 schreef NecroNoud het volgende: Dat zal best. En hun muziek zal dan wel vooral voor echte true doomfanaten zijn het beste tot z'n recht komen in een kleine, duistere smerige zaal en weet ik wat nog meer. En mensen die het x-mass fest bezoeken zullen er wel geen hol van snappen omdat ze alleen naar commerciële kut muziek luisteren enz enz. Maar waarom gaan ze er dan uberhaupt spelen? quote] Ghegheghe, je moest eens weten. Het was een mooie grap van enkele gasten, waar ik de achtergronden niet van zal verklappen. Maar het is inderdaad een streven van ze de zaal zo snel mogelijk zo leeg mogelijk te krijgen. Het record staat op 8 overblijvers. Het is dat we met een paar gasten van de Muur stonden, anders was dat record verbeterd (maar ja, er was bier) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hee, graag gedaan man! Apeldoorn lag toch al op de route. Ook ik vond het een zeer geslaagd festival. OP een paar tegenvallers na. Ensiferum mag ik wel. Jammer dat ze geen cd's bij zich hadden. Finntroll heerste zoals gewoonlijk en Marduk vond ik beslist niet tegenvallen. Binnenkort een live review op de frontpage! spelfout weggehaald... |
|
Ik vond planet Aids wel tof en ik heb twee nummers staan kijken daarna moest ik weer bier hebben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vond Vader toch wel het hoogtepunt! En Napalm Death was toch wel zeer vermakelijk om te zien! Finntroll kon mij echter gewoon niet boeien... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
planet aids speelde maar 1 nummer... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Het leek op verschillende nouja twee nummer delen dan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
daar heeft u gelijk in mijn waarde... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Speelde Mystic Circle weer net zo slecht als alle jaren ervoor? |
|
zetelt de paus in het Vaticaan? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Vast wel, maar ik heb me de moeite bespaard om die kneuzenband aan het werk te zien... spelfout weggehaald... |
|
quote: Waarom verbaasd me dit niet?? Hatsjikidee! |
|
Ik kan er gewoon met mn hoofd niet bij hoe die rukband elke keer weer headliner van de kleine zaal word. De respons van het publiek is altijd kut (doh), dus zo populair zijn ze blijkbaar helemaal niet. |
|
quote: Ja het zijn wel een stelletje lefgozers om nog op te gaan treden terwijl je weet datde hele zaal je vind zuigen Het zal je moeder maar wezen... |
|
mystic circle was neit de enige met zo'n instelling Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hehe daar heb je gelijk in Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Ehm, zullen we het afdoen met vrouwelijke intuïtie Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Tyfus, jullie hebben het alleen maar over de bands, heeft een van jullie toevallig nog publiek gezien????? Wat een ongelooflijk stelletje sukkels bij elkaar!!! Het lijkt wel of elke Gothsukkel in nederland tegenwoordig naar een metalconcert moet komen. Het is echt te droevig voor woorden, een hele club kortharige bastaardhonden die een beetje zielig met hun hoofd knikkend staan te swingen!!! Afbranden die bende!! Volgens mij fikt het sowieso wel lekker, al die synthetische halloween outfits! Ook is het blijkbaar trend een moshpit te beginnen bij Blackmetal bands!?!? Ga lekker naar Biohazard, Machinehead of soortgelijke frikandellenbands! Misschien kunnen ze daar jullie droevige Etos "corpse paint" wel waarderen, huppelkutten! |
|
En jij staat daar dus ver boven? |
|
voel je je aangesproken? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |