IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : X-mass 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-12-2004 16:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

nee totaal niet. En dat is nu ook niet ter sprake. Ik erger me er zelf ook wel eens aan maar so what? Stort jouw leven in als er een paar huppelgoths rondbazuinen op deze aardkloot? Het is een andere lifestyle dna de jouwe en als je alleen mensen in je eigen straatje kan accepteren ben je gewoon zielig. Kom eerst eens met goede argumenten waarom ze 'allemaal afgebrand' moeten worden inplaats van dit hersenloze gezwets.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-12-2004 16:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Waar mensen zich druk om kunnen maken.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

BartS
Usericon van BartS
Posted 19-12-2004 16:11 by BartS Wijzig reactieProfiel van BartSQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 15:57 schreef Gothkiller het volgende:
Tyfus, jullie hebben het alleen maar over de bands, heeft een van jullie toevallig nog publiek gezien????? Wat een ongelooflijk stelletje sukkels bij elkaar!!! Het lijkt wel of elke Gothsukkel in nederland tegenwoordig naar een metalconcert moet komen. Het is echt te droevig voor woorden, een hele club kortharige bastaardhonden die een beetje zielig met hun hoofd knikkend staan te swingen!!! Afbranden die bende!! Volgens mij fikt het sowieso wel lekker, al die synthetische halloween outfits! Ook is het blijkbaar trend een moshpit te beginnen bij Blackmetal bands!?!? Ga lekker naar Biohazard, Machinehead of soortgelijke frikandellenbands! Misschien kunnen ze daar jullie droevige Etos "corpse paint" wel waarderen, huppelkutten!

Verbazingwekkend waar men zich zoal aan kan ergeren. Je eerste zin slaat trouwens alles. Waarom ga je nou verdomme naar een concert? Voor het publiek of voor de bands? Idioot.

With new found hope, there still could be Victory...

Gothkiller
Usericon van Gothkiller
Posted 19-12-2004 16:18 by Gothkiller Wijzig reactieProfiel van GothkillerQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 16:07 schreef Tormented soul het volgende:
nee totaal niet. En dat is nu ook niet ter sprake. Ik erger me er zelf ook wel eens aan maar so what? Stort jouw leven in als er een paar huppelgoths rondbazuinen op deze aardkloot? Het is een andere lifestyle dna de jouwe en als je alleen mensen in je eigen straatje kan accepteren ben je gewoon zielig. Kom eerst eens met goede argumenten waarom ze 'allemaal afgebrand' moeten worden inplaats van dit hersenloze gezwets.

Is het een lifestyle? volgens mij is het gewoon een modetrend. Bovendien accepteer ik iedereen die mij geen overlast bezorgt, maar wanneer ze het nodig achten om met een hele clup bewegingloos voor het podium te blijven hangen, verpesten ze voor al die anderen die wel uit hun plaat willen gaan behoorlijk de sfeer.Bovendien denken de sukkels dat het heel normaal is dat wanneer je iemand wil passeren je die persoon maar gewoon aan de kant moet smijten. Wanneer je dan een dreun terug geeft staan ze je nog stomverbaasd aan te kijken. En dat afbranden lijkt me gewoon een leuk gezicht, al dat smeltende plastic!

Gothkiller
Usericon van Gothkiller
Posted 19-12-2004 16:20 by Gothkiller Wijzig reactieProfiel van GothkillerQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 16:11 schreef BartS het volgende:
Verbazingwekkend waar men zich zoal aan kan ergeren. Je eerste zin slaat trouwens alles. Waarom ga je nou verdomme naar een concert? Voor het publiek of voor de bands? Idioot.

Meestal voor de bands, maar wanneer je alleen maar eikels om je heen treft is het lastig om de bands nog te kunnen zien. Misschien ga ik in het vervolg wel alleen om te rossen!

Tormented soul
Posted 19-12-2004 16:22 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

In je eerste post schreeuw je dat het belachelijk is dat ze moshen én headbangen met kort haar, en vervolgens zeik je dat ze teveel stil staan. Zoek eerst eens uit wat je zelf wilt.

Gothkiller
Usericon van Gothkiller
Posted 19-12-2004 16:28 by Gothkiller Wijzig reactieProfiel van GothkillerQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 16:22 schreef Tormented soul het volgende:
In je eerste post schreeuw je dat het belachelijk is dat ze moshen én headbangen met kort haar, en vervolgens zeik je dat ze teveel stil staan. Zoek eerst eens uit wat je zelf wilt.

Ja moshen doe je niet bij een Blackmetal band sukkel, en ook niet op de eerste rijen voor het podium! Ooit wel eens iemand met veel te kort haar zien bangen? Juist, ze bewegen nauwelijks, een beetje spastisch gewiebel met hun nek. Blijf dan lekker achteraan staan.

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 16:30 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook wel eens kan ergeren aan die gothic huppelkutjes. Maar goed uiteindelijk kom je toch voor de bands, en laat je een concert niet verpesten door die andere mensen, denk ik zo

Het zal je moeder maar wezen...

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 16:31 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 16:28 schreef Gothkiller het volgende:
Ja moshen doe je niet bij een Blackmetal band sukkel, en ook niet op de eerste rijen voor het podium! Ooit wel eens iemand met veel te kort haar zien bangen? Juist, ze bewegen nauwelijks, een beetje spastisch gewiebel met hun nek. Blijf dan lekker achteraan staan.

Nix mis met mensen met te kort haar toch, ikzelf ben ook kaal, boeiend dat je geen lang haar hebt.

Tormented soul
Posted 19-12-2004 16:32 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

je klinkt alsof je de beste band ooit gemist hebt (mystic Circle zeker) doordat er een of andere 'kleuter' van 1.45 voor je stond en dus het podium niet kon zien. Kom op zeg, waar ligt nu het probleem, bij jou of bij hen?

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 19-12-2004 16:57 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Tja, er liepen een handvol "jammere" exemplaren rond. Het viel me op dat er enorm veel jong grut aanwezig was. Maar voor de bands is dat de nieuwe afzetmarkt, en als muzikant zijnde zie ik liever een pit vol met jong grut dan een zaal met norse metalheads die achter bij de bar met de armen over elkaar stilstaan.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Gothkiller
Usericon van Gothkiller
Posted 19-12-2004 16:59 by Gothkiller Wijzig reactieProfiel van GothkillerQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 16:31 schreef Inferno het volgende:
Nix mis met mensen met te kort haar toch, ikzelf ben ook kaal, boeiend dat je geen lang haar hebt.

"te" kort haar is zeker wel OK, kaal ook! Maar ik doel hier op een ander type kapsel.

Gothkiller
Usericon van Gothkiller
Posted 19-12-2004 17:01 by Gothkiller Wijzig reactieProfiel van GothkillerQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 16:32 schreef Tormented soul het volgende:
je klinkt alsof je de beste band ooit gemist hebt (mystic Circle zeker) doordat er een of andere 'kleuter' van 1.45 voor je stond en dus het podium niet kon zien. Kom op zeg, waar ligt nu het probleem, bij jou of bij hen?

Nee ik heb geen band gemist, ook mijn avond is niet verpest door dit klootjesvolk, het is meer een constatering dat de "metalscene" een slap aftreksel van zichzelf aan het worden is.

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 17:02 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 16:59 schreef Gothkiller het volgende:
"te" kort haar is zeker wel OK, kaal ook! Maar ik doel hier op een ander type kapsel.

Nou dat is dan weer een pluspunt .
Maar ik snap niet dat het zon groot probleem is dat er van die huppelkutjes zijn. Je kan er toch ook gewoon niet op letten? (hoe moeilijk dat soms ook is)

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-12-2004 17:03 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 19 december 2004 15:57 schreef Gothkiller het volgende:
Tyfus, jullie hebben het alleen maar over de bands, heeft een van jullie toevallig nog publiek gezien????? Wat een ongelooflijk stelletje sukkels bij elkaar!!! Het lijkt wel of elke Gothsukkel in nederland tegenwoordig naar een metalconcert moet komen. Het is echt te droevig voor woorden, een hele club kortharige bastaardhonden die een beetje zielig met hun hoofd knikkend staan te swingen!!! Afbranden die bende!! Volgens mij fikt het sowieso wel lekker, al die synthetische halloween outfits! Ook is het blijkbaar trend een moshpit te beginnen bij Blackmetal bands!?!? Ga lekker naar Biohazard, Machinehead of soortgelijke frikandellenbands! Misschien kunnen ze daar jullie droevige Etos "corpse paint" wel waarderen, huppelkutten!

Met Biohazard is helemaal niks mis, met de oude Machinehead trouwens ook niet

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Gothkiller
Usericon van Gothkiller
Posted 19-12-2004 17:48 by Gothkiller Wijzig reactieProfiel van GothkillerQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 17:03 schreef Jebes het volgende:
Met Biohazard is helemaal niks mis, met de oude Machinehead trouwens ook niet

Niks mis met Machinehead? Het zijn gewoon een stelletje whiggers! Of zijn de veel te grote broeken,de vlechtjes van Rob Flynn en de hip-hop armgebaartjes je soms ontgaan? En dan al die dertien-in-een dozijn stop&go riffjes.....pllease!...Machinehead are the masters of feedback-noise!(maar dat is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening)
Het enige aan Machinehead dat nog enigszins herinnert aan hun Bay-Area Metal oorsprong is het outro-riffje van "Davidian". Ga liever eens luisteren naar het oudere werk van Rob's vorige orkestje: VIO-LENCE , en vertel me dan eens of je Machinehead nog steeds goed vindt!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-12-2004 18:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

tja,. er liep een hoop volk rond dat er jaren geleden nog niet rondliep...

maar ja, met is trendy he?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-12-2004 18:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

net Fluisterwoud.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-12-2004 18:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

of je moeder...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-12-2004 18:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ja,

Ancientone
Usericon van Ancientone
Posted 19-12-2004 18:06 by Ancientone Wijzig reactieProfiel van AncientoneQuote dit bericht

k vind het maar vaag wat is er mis met "dat volk" ikzelf heb ook kort haar nouja kort t begint wa langer (k laat het nu lang groeien omdat het veel relaxter is ) te worden

maar iig er zijn ook mensen die pas naar zulke dingen toegaan voor mij was bv pas mn 2e "concert" dus ik zie het probleem nie echt als je maar plezier hebt tog?

hmmz

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 18:07 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Klooooooooooooooopt!!!
daar ben ik het mee eensch

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-12-2004 18:08 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Je begrijpt het niet. Je dient alle bands vanaf hun allereerste demo te kennen en je moet er volgens bepaalde maatstaven uitzien. Anders ben je minderwaardig aan mensen die wel aan genoemde criteria voldoen.

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 19-12-2004 18:09 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

lekker belangrijk hoe je haar zit!je komt toch voor de muziek

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 18:10 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 18:08 schreef Shredhead het volgende:
Je begrijpt het niet. Je dient alle bands vanaf hun allereerste demo te kennen en je moet er volgens bepaalde maatstaven uitzien. Anders ben je minderwaardig aan mensen die wel aan genoemde criteria voldoen.

hehe eikel

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com