IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : X-mass 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Ancientone
Usericon van Ancientone
Posted 19-12-2004 18:14 by Ancientone Wijzig reactieProfiel van AncientoneQuote dit bericht

en aan zulke meningen heb ik echt een hekel hoe denk je dat de bands anders overleven? er zullen tog cd's etc verkocht moeten worden en als er geen mensen meer bij komen dan is het zo gebeurd met de metal scene

hmmz

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-12-2004 18:15 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

He, wel ff tussen de regels door lezen he.

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 18:19 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Ik snapte em hoor

Het zal je moeder maar wezen...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-12-2004 18:19 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Jij wel, die andere denk ik niet hehe.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-12-2004 18:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Leuk feestje gister
Ensiferum was echt een verrasing, erg leuke band Toen naar de kleine zaal gelopen voor Planet Aids Kon er helemaal niks mee. Vader beviel me stukken beter Toen een stukje van BDM gekeken, was niet verkeerd. Dark Funeral vond ik niet zoveel aan, ben na een kwartier weggelopen om wat te gaan eten. Finntroll was erg vermakelijk. Daarna klein stukje van Mystic Circle gekeken, viel best mee. Unleashed kon mij ook wel bekoren. Napalm Death was erg bruut, vooral de zanger viel op, hehehe. Marduk vond ik niet echt goed, dus ben na een half uurtje opgerot.
Leuk dagje gehad

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 18:25 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Die zanger was ook zon ADHD waus, vreemde spast. Was wel grappig omte zien. Muziek wist me niet zo te boeien

Draiden
Metal-March.com Founder
Usericon van Draiden
Posted 19-12-2004 18:27 by Draiden Wijzig reactieProfiel van DraidenQuote dit berichthttp://www.metal-march.com

Weer een mooi dagje, Ensiferum voor de tweede keer gezien, Vader eerste keer, was erg gaaf wel jammer dat ze maar 30 minuten mochten spelen...

Hierna ff naar Black Dahlia Murder gegaan, 2 nummers van bekeken, gaan eten, Belphegor begon toen wij net terugkwamen dus dat was aardig getimed.

Unleashed was een erg gave band om nog een keer te zien (ook op Arnhem Metalmeeting gezien), ze speelde weer zeer goed.

Napalm Death, koel bandje, die zanger was best krankzinnig maar gaf wel een goed beeld van de muziek, want het paste er echt bij.

Marduk vond ik weinig aan, black metal is live niet echt voor mij weggelegd denk ik...

http://www.metal-march.com || http://www.metalsampler.com totally free internet metal sampler with Vreid!

Ancientone
Usericon van Ancientone
Posted 19-12-2004 18:27 by Ancientone Wijzig reactieProfiel van AncientoneQuote dit bericht

k had je wel door Shredhead maar effe in t algemeen

hmmz

Gothkiller
Usericon van Gothkiller
Posted 19-12-2004 19:38 by Gothkiller Wijzig reactieProfiel van GothkillerQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 18:14 schreef Ancientone het volgende:
en aan zulke meningen heb ik echt een hekel hoe denk je dat de bands anders overleven? er zullen tog cd's etc verkocht moeten worden en als er geen mensen meer bij komen dan is het zo gebeurd met de metal scene

De aanwas van dit soort debieltjes zorgt juist voor de teloorgang van de metalscene!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2004 19:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fantastisch, ik denk echt dat jij bij kunst en kitsch veel zult opbrengen ...

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 19-12-2004 19:59 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Snap nou eens dat het gewoon gaat om een lekkere pot metal te luisteren, niet om het publiek, dodo Gothkiller

an evil incarnation of DEATH!

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 19-12-2004 20:26 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 19 december 2004 16:11 schreef BartS het volgende:
Verbazingwekkend waar men zich zoal aan kan ergeren. Je eerste zin slaat trouwens alles. Waarom ga je nou verdomme naar een concert? Voor het publiek of voor de bands? Idioot.

Fuck die muziek weet je, ik ga voor de chicka's

[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 19-12-2004 20:27]

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

Ancientone
Usericon van Ancientone
Posted 19-12-2004 20:47 by Ancientone Wijzig reactieProfiel van AncientoneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 19:38 schreef Gothkiller het volgende:
De aanwas van dit soort debieltjes zorgt juist voor de teloorgang van de metalscene!

echt da gezeik van jou, nog effe en dan ga nog verkondigen dat je een diploma moet hebben om metal te mogen luisteren omdat je andere niet aan de "regels" voldoet

hmmz

valfar
Usericon van valfar
Posted 19-12-2004 22:00 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 19 december 2004 15:57 schreef Gothkiller het volgende:
Tyfus, jullie hebben het alleen maar over de bands, heeft een van jullie toevallig nog publiek gezien????? Wat een ongelooflijk stelletje sukkels bij elkaar!!! Het lijkt wel of elke Gothsukkel in nederland tegenwoordig naar een metalconcert moet komen. Het is echt te droevig voor woorden, een hele club kortharige bastaardhonden die een beetje zielig met hun hoofd knikkend staan te swingen!!! Afbranden die bende!! Volgens mij fikt het sowieso wel lekker, al die synthetische halloween outfits! Ook is het blijkbaar trend een moshpit te beginnen bij Blackmetal bands!?!? Ga lekker naar Biohazard, Machinehead of soortgelijke frikandellenbands! Misschien kunnen ze daar jullie droevige Etos "corpse paint" wel waarderen, huppelkutten!

Eerlijk gezegd heb je wel een beetje gelijk. Ik laat me niet wegjagen door publiek bij een concert, maar het is wel ontzettend irritant als er zo'n groepje debielen gaat moshen in een overvolle zaal bij dissection. Zelf vind ik dat er niks mis is met moshen, maar je moet het niet doen als er te weinig plaats is en de mensen vooraan plat worden geduwd teden get podium.

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 22:02 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Mwah, maar dit was niet echt het geval bij Xmass. ER was naar mijn mening iig bij de eerste bands genoeg plaats om te moshen.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 19-12-2004 22:05 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

bij de laatste bands ook, vooraan was het helemaal niet druk ofzo.

Hatsjikidee!

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 22:06 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 22:05 schreef Unholy Mary het volgende:
bij de laatste bands ook, vooraan was het helemaal niet druk ofzo.

Ik stond bij napalm death beetje aan de zijkant toen leek het aardig druk. Marduk heb ik niet meegekregen dus kan ik niet over oordelen hoe druk het was. EN van bovenaf gezien vond ik het bij Finntroll aardig druk eigenlijk onderaan.

Ancientone
Usericon van Ancientone
Posted 19-12-2004 22:08 by Ancientone Wijzig reactieProfiel van AncientoneQuote dit bericht

klopt ja er stnden veel mensen boven bij Marduk ook (oa ik stond bovenaan) en er was echt zoon gat in het midden zeg maar

hmmz

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 19-12-2004 22:08 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 22:06 schreef Inferno het volgende:
Ik stond bij napalm death beetje aan de zijkant toen leek het aardig druk. Marduk heb ik niet meegekregen dus kan ik niet over oordelen hoe druk het was. EN van bovenaf gezien vond ik het bij Finntroll aardig druk eigenlijk onderaan.

Finntroll heb ik dus gemist, maar bij Unleashed, ND en Marduk stond ik zo'n beetje aan de rand van de pit en daar was verder genoeg ruimte hoor. Maar misschien dat het aan de andere kant van de zaal wel heel druk was?

Hatsjikidee!

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 22:10 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Terwijl je zou denken dat bij Marduk de 'Jesus is a Cunt' shirtjes alles zullen opvullen. Valt toch flink tegen

Maar gezien deze info leek het dus bij Finntroll het drukst. Die pit zag er wel cool uti van boven trouwens.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-12-2004 23:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 19:38 schreef Gothkiller het volgende:

Hehe, meen je dat nou?? De teloorgang van de 'scene'?

Fuck, man. Dat die mensen nog bestaan.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 19-12-2004 23:46 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Ja, 'Gothkiller'.

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

Triumph of Death
Tot de schijt ons doodt
Usericon van Triumph of Death
Posted 20-12-2004 1:06 by Triumph of Death Wijzig reactieProfiel van Triumph of DeathQuote dit bericht

ik vin het sowieso onzin dat je omdat je van een bepaalde soort muziek houd, je ook je uiterlijk daar op moet aanpassen
waarom moet je als metalfan persé lang haar hebben of whatever.
ik heb zelf geen lang haar, en had zaterdag niet eens een metalshirt aan, gewoon een zwarte longsleeve van mn jaarclub, maar ik houd gewoon van goeie metal, en dat doe ik verdomme als sinds mn 11e (ben nu 20). en als mensen zich willen schminken, laat ze dan lekker. ik zou me rot schamen, daarom doe ik het gewoon niet, maar als zij dat willen, who cares?
ook ik ben van mening dat "metal" tegenwoordig te populair is, maar dat zijn dan luitjes waarvan nightwish het hardste is wat ze gehoord hebben en dan roepen dat ze "fucking metal" zijn, en ik erger me er ook aan, maar je moet gewoon blijven hopen, dat die kinderen uitgroeien tot echte metal liefhebbers.

[Dit bericht is gewijzigd door Triumph of Death op 20-12-2004 1:07]

ToD

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-12-2004 1:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Hoe meer sukkels hoe cooler ik lijk. Beter toch

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2004 9:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. en wie zegt dat jij niet één van die sukkels bent ?

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com