|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
He, wel ff tussen de regels door lezen he. |
|
Ik snapte em hoor Het zal je moeder maar wezen... |
|
Jij wel, die andere denk ik niet hehe. |
|
Leuk feestje gister Ensiferum was echt een verrasing, erg leuke band Toen naar de kleine zaal gelopen voor Planet Aids Kon er helemaal niks mee. Vader beviel me stukken beter Toen een stukje van BDM gekeken, was niet verkeerd. Dark Funeral vond ik niet zoveel aan, ben na een kwartier weggelopen om wat te gaan eten. Finntroll was erg vermakelijk. Daarna klein stukje van Mystic Circle gekeken, viel best mee. Unleashed kon mij ook wel bekoren. Napalm Death was erg bruut, vooral de zanger viel op, hehehe. Marduk vond ik niet echt goed, dus ben na een half uurtje opgerot. Leuk dagje gehad |
|
Die zanger was ook zon ADHD waus, vreemde spast. Was wel grappig omte zien. Muziek wist me niet zo te boeien Het zal je moeder maar wezen... |
|
Weer een mooi dagje, Ensiferum voor de tweede keer gezien, Vader eerste keer, was erg gaaf wel jammer dat ze maar 30 minuten mochten spelen... Hierna ff naar Black Dahlia Murder gegaan, 2 nummers van bekeken, gaan eten, Belphegor begon toen wij net terugkwamen dus dat was aardig getimed. Unleashed was een erg gave band om nog een keer te zien (ook op Arnhem Metalmeeting gezien), ze speelde weer zeer goed. Napalm Death, koel bandje, die zanger was best krankzinnig maar gaf wel een goed beeld van de muziek, want het paste er echt bij. Marduk vond ik weinig aan, black metal is live niet echt voor mij weggelegd denk ik... http://www.metal-march.com || http://www.metalsampler.com totally free internet metal sampler with Vreid! |
|
k had je wel door Shredhead maar effe in t algemeen hmmz |
|
quote: De aanwas van dit soort debieltjes zorgt juist voor de teloorgang van de metalscene! |
|
Fantastisch, ik denk echt dat jij bij kunst en kitsch veel zult opbrengen ... |
|
Snap nou eens dat het gewoon gaat om een lekkere pot metal te luisteren, niet om het publiek, dodo Gothkiller an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Fuck die muziek weet je, ik ga voor de chicka's [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 19-12-2004 20:27] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: echt da gezeik van jou, nog effe en dan ga nog verkondigen dat je een diploma moet hebben om metal te mogen luisteren omdat je andere niet aan de "regels" voldoet hmmz |
|
quote: Eerlijk gezegd heb je wel een beetje gelijk. Ik laat me niet wegjagen door publiek bij een concert, maar het is wel ontzettend irritant als er zo'n groepje debielen gaat moshen in een overvolle zaal bij dissection. Zelf vind ik dat er niks mis is met moshen, maar je moet het niet doen als er te weinig plaats is en de mensen vooraan plat worden geduwd teden get podium. |
|
Mwah, maar dit was niet echt het geval bij Xmass. ER was naar mijn mening iig bij de eerste bands genoeg plaats om te moshen. Het zal je moeder maar wezen... |
|
bij de laatste bands ook, vooraan was het helemaal niet druk ofzo. Hatsjikidee! |
|
quote: Ik stond bij napalm death beetje aan de zijkant toen leek het aardig druk. Marduk heb ik niet meegekregen dus kan ik niet over oordelen hoe druk het was. EN van bovenaf gezien vond ik het bij Finntroll aardig druk eigenlijk onderaan. Het zal je moeder maar wezen... |
|
klopt ja er stnden veel mensen boven bij Marduk ook (oa ik stond bovenaan) en er was echt zoon gat in het midden zeg maar hmmz |
|
quote: Finntroll heb ik dus gemist, maar bij Unleashed, ND en Marduk stond ik zo'n beetje aan de rand van de pit en daar was verder genoeg ruimte hoor. Maar misschien dat het aan de andere kant van de zaal wel heel druk was? Hatsjikidee! |
|
Terwijl je zou denken dat bij Marduk de 'Jesus is a Cunt' shirtjes alles zullen opvullen. Valt toch flink tegen Maar gezien deze info leek het dus bij Finntroll het drukst. Die pit zag er wel cool uti van boven trouwens. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Hehe, meen je dat nou?? De teloorgang van de 'scene'? Fuck, man. Dat die mensen nog bestaan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, 'Gothkiller'. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
ik vin het sowieso onzin dat je omdat je van een bepaalde soort muziek houd, je ook je uiterlijk daar op moet aanpassen waarom moet je als metalfan persé lang haar hebben of whatever. ik heb zelf geen lang haar, en had zaterdag niet eens een metalshirt aan, gewoon een zwarte longsleeve van mn jaarclub, maar ik houd gewoon van goeie metal, en dat doe ik verdomme als sinds mn 11e (ben nu 20). en als mensen zich willen schminken, laat ze dan lekker. ik zou me rot schamen, daarom doe ik het gewoon niet, maar als zij dat willen, who cares? ook ik ben van mening dat "metal" tegenwoordig te populair is, maar dat zijn dan luitjes waarvan nightwish het hardste is wat ze gehoord hebben en dan roepen dat ze "fucking metal" zijn, en ik erger me er ook aan, maar je moet gewoon blijven hopen, dat die kinderen uitgroeien tot echte metal liefhebbers. [Dit bericht is gewijzigd door Triumph of Death op 20-12-2004 1:07] ToD |
|
Hoe meer sukkels hoe cooler ik lijk. Beter toch |
|
.. en wie zegt dat jij niet één van die sukkels bent ? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |