|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik maak er ook geen probleem van. Maar sommigen doen nogal alsof ze van het x-mass fest afhankelijk zijn. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Idd anaal nemen op de plee die chickies. Maar Marduk is gewoon een wereld band. Panzer, Heaven en Opus zijn onovertroffen albums. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Plague Angel heerscht ze er allemaal uit. |
|
quote:Ja mijn rek telt slechts deze drie. Ze zijn zo geniaal dat iedere andere CD overbodig is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja, ik wil best 33 euro betalen voor Melechesh, ze spelen als eerste dus kan ik meteen weer pleite. |
|
Haha, Marduk als headliner. Het moet niet veel gekker worden. |
|
quote: Hoezo worden? Dat zijn ze toch ieder jaar daar? |
|
Ja, inderdaad ze spelen er zowat elk jaar. Maar zover ik me kan herinneren niet als headliner (toch?). |
|
Ik dacht al een keer of 2-3 de laatste jaren maar ik kan het mis hebben. Ik snap nog steeds niet waarom ze toch doorgaan met het boeken van marduk. Ik hoor alleen maar mensen die erover zeiken. Maar ja dat zal wel het meer corrupte bovengrondse metal wereldje zijn ... |
|
Ik denk dat ze gewoon geld toe krijgen als ze Marduk laten spelen. |
|
maarre melecheschchchchch komt dus niet... |
|
quote: WTF?!? Waarom niet?? |
|
quote: Omdat ze niet willen openen. |
|
quote: Dat werd eens tijd wie gaat er Bobben???? jij???? |
|
quote: Ja. Weet ik tenminste zeker dat ik dit weekend NIET alles ga missen hehehe spelfout weggehaald... |
|
quote: Klotezooi, maarja als ze het beloofd was om later op de avond te spelen, kan ik t wel begrijpen. |
|
quote: Zat gratis bij een andere band Maar ik denk dus dat ik de enige ben die toch wel benieuwd is naar Marduk de nieuwe bezetting? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee hoor, ik kijk er ook naar uit om Marduk in nieuwe bezetting te zien. En om eerlijk te zijn denk ik niet dat wij de enige twee zijn die vooraan zullen staan als Marduk speelt... spelfout weggehaald... |
|
k heb er zin in dat de week nu maar om mag vliegen hmmz |
|
Godsamme, geen Melechesh.. bummerr. Vage actie ook van die gasten, als je zeikt dat je al 11 jaar in de scene zit, ga je toch JUIST WEL spelen. Misschien een beetje kuttijd, maar nu laten ze wel fans stikken. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Aan de andere kant gewoon een boutactie van metallysee, eerstee eeb goede speeltijd beloven en ze dan laten starten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dat is opzich ook wel naaierig, maar Melechesh moet natuurlijk ook niet denken dat ze morbid angel oid zijn. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
fok Melechesh want ik ben er |
|
quote: Dat denk ik niet, het was altijd volle bak & vet feest met Marduk in die grote zaal. Waarom? Tja.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |