|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vraag me niet hoe ik hierop ben gekomen. '99 erges..hmmm. |
|
Veel moeite om het egaal te houden, dus wat gevlek. |
|
Dit was m'n allereerste tekening [You Higuri, zie ook voorgaande] gemaakt met rasters. De druk van de potlood nog niet in de gaten. |
|
*verveelt zich*, dus nog meer tekeningen. Ik noem em 'mechanical bird'. 15 minuutjes geloof ik, hehe. |
|
Houtskooldieren: Zo, da waren de laatste... |
|
zo zo zijn inderdaad erg mooie tekeningen !... beetje manga achtig niet mijn stijl maar zien er wel goed uit The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Echt mooi!!! quote: Nee het ging om t plaatje op pagina 9. Maar dank je [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 21-10-2002 14:09] Zenial |
|
met tekenen op school is de huidige opdracht het tekenen/schilderen/fabriceren van 16 appels. of iets wat op appels lijkt je mag alles gebruiken wat er is, ecoline tot papier, houtskool tot plutonium (als je eraan kan komen ) |
|
appels gebruiken.. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
was beetje met 'watercolour' aant kloten. tis nie echt evil, maar vindt wel gelukt. hehe. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
idd....mooi hoor zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik teken alleen nog maar tribals, hoewel ze soms op dingen als draken of de Dood lijken, begin ik nooit met de instelling dat het iets moet worden. Lekker makkelijk , maar mensen schijnen het mooi te vinden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik vind tribals een beetje afgezaagd. Maar die Uil van Argumentfless en die manga figuren vind ik wel goed gelukt. |
|
ff 2 van de zo'n 20 plaatjes van m'n Storyboard voor een of andere opdracht... wel leuk om te doen, maar 20 plaatjes is veeeeeel...... en niet zeuren dat 't niet in de lijntjes gekleurt is... ik hou me aan de opdracht ooh en btw, dat moet IK voorstellen [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 29-10-2002 17:03] |
|
quote: Erg cool! Jij hebt wel aanleg voor striptekenaar volgens mij Zenial |
|
hehe, bedankt Strip is niet echt mijn ding, manga weer wel, maar niet om verder iets mee te doen... Visualizen lijkt me erg gaaf om te leren, een beetje deze steil dus, maar minder cartoony... |
|
Erg mooi Wishmaster! |
|
Dat zijn wel mooie plaatjes Wishmaster [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 29-10-2002 20:55] |
|
wow wat een hoop mooie tekeningen en Argentumfeles je hebt zeker aanleg voor het tekenen van anime zeg !! (ik persoonlijk vind ook dat die tekeningen met kop en schouders boven je andere tekeningen uitsteken) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: hehe bedankt Misschien alsk in een goeie bui ben dat ik eens alle plaatjes in scan en achter elkaar hier neer dump, zodat je weet hoe het afloopt |
|
zalige tekeningen allemaal , vooral die van jouw, She_Devil en Argentumfeles , echt heel erg mooi, prachtig Hier effe een voorsmaakje van de nieuwe startscherm op mijn site, wil het nog in een java script gieten, zodat ik er nog effecten op kan steken http://www30.brinkster.com/belimawr/gate.htm Wanneer Autocad weer eens werkte zou ik het kasteel, het landschap, de muur (die ook volledig Keltisch zal afgewerkt zijn, net als de poort) en de vensters, waar nog in de ene een B en in de andere een M moet komen, heb er nog veel werk aan, maar het zal leuk zijn. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
|
|
quote: Ziet er weer goed uit ---Hey Morgil, die laatste, waar heb je die mee gemaakt? T is echt gaaf. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Beli ziet er mooi uit. Maar dat wist je al, dat ik dat zou zeggen hehe. Alleen ik vind rood niet zo een mooie kleur. Maar anyways laat het zien als je de rest af heb. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |