|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Overtrekken kan iedereen. |
|
quote: das na-getekend |
|
Hap. |
|
quote: |
|
ziet er best wel cool uit !... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik heb echt vet hard lopen oefenen op inken en kleuren en wat mooier dan spawn om het allemaal op te testen ink color HEERSCHT |
|
cool, misschien die achtergrond iets anders, maar het ziet er wel vet uit !... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ja achtergrond is tijdelijk..ik weet nog niet hoe ik hellevuur ken photosoepen bedankt voor het compliment HEERSCHT |
|
die rooie keep vind ik erg vet ingekleurd, ik vind het enorm knap, want ik ben een super nul in photosoep I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
dat was het meest makkelijk eigenlijk..alleen een gezicht en lichtval zuigt dik hard aars...als je het anatomisch correct wil houden natuurlijk HEERSCHT |
|
update! HEERSCHT |
|
wow |
|
quote:Wie zit er nou in z'n hempie in de jacuzzi (hij is mooi hoor ) true disco chick |
|
tsk, heb ik eens een keer wat gescanned (van een paar jaar terug welliswaar) kijkt niemand ernaar |
|
quote:Hij is mooi getekend maar robots zijn niet zo mijn ding [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 16-04-2003 23:33] true disco chick |
|
tis ook geen robot, het is Megatron das een Transformer.. evengoed bedankt |
|
Thommortal, hij is wel beter geworden zeker die achtergrond !! z'n keep had ik toch wel rood willen zien maar ... misschien was dat dan te veel op de voorgrond geweest... echt cool I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
hmmm ik zal eens kijken of ik mn scanner aan de praat krijg.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
okee hier is er eentje... een zelfportret vanuit een foto... hier was ik een jaartje of 15... het is een potloodtekening dus door t scannen is ie wat stippelig geworden. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
okee deze vind ik zelf wel cool.... het was een schoolopdracht, we moesten spiegeling tekenen. maar niemand had ooit gezegd dat het realistisch moest zijn. Dus deed ik het op mijn manier en haalde het hoogste punt van de klas (een 9 geloof ik) dit is maar een schets bij the way, de uiteindelijke opdracht was 1 bij 1 1/2 meter, met waskrijt en potlood ingekleurd, alles apart uitgeknipt en opgeplakt (laagjeseffect voor extra dimensie) en alufolie voor de spiegel. www.angelfire.lycos.com/freak2/watery_black/mirrormirror.bmp [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 17-04-2003 3:13] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
die zelfportret vind ik het mooist !... best knap gedaan hoor ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
thanx, ik ben er zalf ook erg trots op... ik vind het alleen jammer dat ie zo korrelig geworden is., in het echt is ie mooier... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: _______________________ HEERSCHT |
|
quote: Spawns cape is niet rood. Hij heeft de juiste kleur gekozen. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |