|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:post dan zelf eens wat Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Huu... een boekje met verhoudingen van lichamen is alleen maar een tip.. en tjah, 't was wel een tip die je kon gebruiken kennelijk... En zelf posten we ook wel heur.. ( laatste tijd beetje weinig getekend... ) maar voorruit, hier is nog een oudje... niet dat deze verhoudingen kloppen en nog eentje... [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 14-01-2003 22:32] |
|
quote: Ik vind het knap dat die broek van die 1e tekening blijft hangen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Maar Morgil, Iedereen mag zijn mening geven. Ik vind het jammer dat als iemand een tekening van jou niet mooi vind, je meteen op je tenen bent getrapt. Jammer dat je klaarblijkelijk nog niet tegen kritiek kan! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: precies! en btw, die tekeningen van jou zie ik nu pas! heersch! dat monster is ergggg wreed en tjah die broek |
|
quote:thanx. Die van jou vind ik ook erg gaaf. Iemand die ik ken heeft ongeveer de zelfde stijl als jou. Hij heeft een cartoon opleiding in Amsterdam gedaan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hehe, daar was ik dus ook van plan heen te gaan, tot ik van iedereen hoorde dat het een kutopleiding is en het geld uit de zak klopperij is en tjah.. 't meest leer je van jezelf denk ik, niet van leraren... |
|
quote:Dat zeker, maar zij hebben conecties waar je zelf moeilijk aan kunt komen! Dat is wel een voordeel. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: en dat is weer pijnlijk waar.. als je door wil breken word je haast genoodzaakt die opleiding te volgen.. grmbl |
|
quote:Mocht je ooit bij walt disney aan de slag willen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tekeningen laten zien = kritiek krijgen van mensen die niet direct je familie of vrienden zijn. Het is alleen pijnlijk als je vrienden hun best doen eerlijk tegen je te zijn Je bent nooit zo goed als je zelf indenkt. Geen reden om niet door te gaan en wel zo goed te worden! |
|
nou dat niet nee... maar de comic industrie lijkt me toch wel interesant.. En als je sommige tekenaars aan 't werk ziet spatten je de tranen in de ogen... sommige lui verdienen bakken geld en kunnen nog geen gezicht kwa verhoudingen tekenen! Reactie op Cadaveria dus.. [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 14-01-2003 22:50] |
|
quote:Je wordt met talent geboren maar je moet het wel weten te ontwikkelen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Die animatie business lijkt mij wel gaaf. om zoiets te maken als shrek ofzo. Helaas ben ik geen striptenenaar. Maar het is wel een gouden handel helaas kom je er heel moeilijk bij. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: mja inderdaad.. 't zal ook meer een jongesdroom blijven... zolang ik maar iets doe richting de grafische kant ben ik al blij |
|
quote:succes er mee. Ik heb 1 jaar een grafische opleiding gedaan. Maar het verplicht te moeten tekenen en het verplicht creatief moeten zijn viel mij erg tegen. De dingen die ik moest tekenen lukten voor geen meter. Een vrije opdracht scoorde ik hoog. Tekenen in opdracht is dus niets voor mij. Tekenen is een vrijetijdsbesteding voor mij en moet ook maar niet gerelateerd worden met werk. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: mja, ik ken 't.. verplichte opdrachten kunnen erg vervelend zijn, maar soms ook erg tof! dan heb ik ook zin om m'n best te doen... zo laatst moest ik een Storyboard maken, waar ik ook wel hoog op gescoord heb ik had trouwens nog belooft om hem eens voledig in te scannen, misschien morgen maar eens doen |
|
quote:ja scannen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hehe ok.. morgen |
|
quote: Goed.. hier is dus vast 1 opdracht... we moesten iets maken dat met Utrecht te maken had, we kregen 2 uur de tijd om iets te verzinnen en uit te voeren... was een soort vooropdracht van m'n opleiding dus... nah goed.. 't plaatje moet weergeven hoe lekker/Chaotisch/gezellig Utrecht ken zijn |
|
Lol, echt stoer die fiets! |
|
eindelijk iemand die hem ziet! |
|
verrek ja nu zie ik hem ook ! cool een een rugtas met emperor? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: you got it! haha, ik hed er zo'n speltje opzitten... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |