|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zoek nog wel iemand eigenlijk die gave dingen kan doen met photoshop ofzo om een logo te maken voor mijn band... Moet een combinatie worden van een openhaard met groot haard vuur en de Inguz rune. Inguz ziet er zo uit: |
|
quote: met photoshop ben ik heel beroerd... met potlood beter.... sorry I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
hoe je tekend kan me aan mn kont roesten, als het resultaat maar goed is en digitaal |
|
quote: 'k zal het morgen proberen, wat moet er staan? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
of is het een haard met daarvoor dat "steentje" om het oneerbiedig te zeggen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:die mannen blijven en cool logo hebben, iets Zandelle-achtigs ergens wel, jammer dat ze neit zo'n goede muziek hebben Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: dat steentje hoeft er niet perse bij, het gaat om de 'dubbele x'. Wat ik eigenlijk zoek, is zo'n ornamenten haard, met daarin een gaaf vuur. Op de bovenkant van de haard (zegmaar die platte, horizontale afdeksteen) aan de voorkant INGUZ als uitgehakte versiering. En dan ergens op de een of andere manier die 'dubbele x' verwerkt (misschien in de vlammen). |
|
quote: je ziet het al helemaal voor je hè maar het s vrij duidelijk... zal er es over brainstormen... morgen es ff tekenen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: juistem, dat is nou juist mijn probleem. Ik zie het wel voor me, maar ik kan niet goed tekenen.... |
|
Ff een Update, ik zou die opdracht van Wishmaster (ik als superheldin) vandaag online gooien, maar aangezien mijn lieve vriendje de hele avond de pc bezet heeft gehouden is dat er niet van gekomen. Morgen dan maar. De schets is half af (het is nu meer een tekening als schets, wat vrijwel altijd zo uitpakt bij mij ) en er zit dus ook een HEEEEEEELE grote kans in dat ik 'm -niet- ga inken. De struktuur van het truitje wat...euh...'ik' aanheb is namelijk net te goed gelukt *trots* Verder is het geen superheldin, maar superschurk geworden. Sorry, ik zie mezelf gewoon eerder als bad girl dan als good girl. En zo bouwde Saphiretje de spanning op. To be continued. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 11-03-2003 15:57] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
*roar* ben benieuwd haha |
|
quote: koel hoe ziet een Barg girl eruit?! ik stel me nu een soort trol voor |
|
quote: hahah niet te scherp hè markam I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: (edit t snel ff) Nah om je een betjer beeld te geven: een schedel als slipje cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: geen ervaring mee ofzo... maar lijkt me niet lekker zitten Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Sorry, it's been done before... Zenial |
|
hehe HEERSCHT |
|
quote: is dat Ancient ? daar had je Erichte ofzo (in een ver ver verleden) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Jups dit is Ancient. En t moppie is "Deadly Kristin" hehehe Zenial |
|
quote: Om heel eerlijk te zijn heb ik t uit een andere strip. Wie heeft er ooit gezegt dat ik origineel moet zijn? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:whahaha niemand inderdaad.. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
damn! zelf een transformer ontworpen .. vet geinkd ..weet ik niet hoe ik A3 ken scannen HEERSCHT |
|
quote: wishmaster heeft daar wel iets op gevonden, delen scannen en dan inelkaar plakken met photoshop I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |