|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kewl!!! waarom kom ik niet op zoiets?... ik heb wel een keer een tekening gemaakt over een offering, ook voor school, en ik had mijn leraar verteld dat ik het had nagetekend van de ochtend ervoor... hij geloofde het zo half half, en toen hij bij mij langs kwam voor "oudergesprek"(ik heb 7 jaar op een internaat gezeten dus dat ging niet helemaal zoals bij anderen...) is hij zich doodgeschrokken bij het internaat stond zo'n oud altaartje, en daaar moest hij langs. en daar had ik dus effe een paar liter verdunde ketchup overheen gekiept. toevallig zat daarachter een kippenhok en hadden die alleen maar zwarte kippen dus dat kwam wel goed uit... daarna is hij altijd heel voorzichtig met me geweest... wel makkelijk, zo'n leraar die je geen straf durft te geven... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: dan wellicht een andere link, misschien dat die wel werkt www.geocities.com/noorderstrijd/noorderstorm_art staat nog wel een foto van me vriendin op, maar boeie...ik vind dat deze link het WEL mag doen of je kopieerd gewoon de links die ik eerst opschreef, en plakt die boven weer in bij URL, je weet maar nooit [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 17-01-2003 20:16] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Deze is met opzet overgetekend: |
|
hier dan maar ff een paar brouwsels van mij... ik kan niet supergoed tekenen, maar je ken iig zien wat het is..heheh (hoop ik althans) |
|
nog een paar creaties [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 28-01-2003 21:25] |
|
quote:shit jij kan echt goed kruisjes tekenen..... |
|
quote: ja goed he... hahahah die tekening is echt wel ..euh... (oordeel zelf maar) |
|
quote: zijn deze van elkaar nagetekend (ik neem aan van wel) tja ik had laatst een beetje hier rondgeneuzeld en toen ging het over anatomische verhoudingen van deze tekening, en dat deze maakster deze toch wel erg vond kloppen. nou vergelijk zou ik zeggen. niet dat het een lelijke tekening is, maar had het dan overgetrokken, en mooi ingekleurd dat had een veel mooier resultaat gekregen. (en om het gemekker voor te zijn van doe het zelf een beter dan etc. ik zal zo wat webcam dingies maken van mijn tekeningen van de middelbare school.) |
|
quote: 'k moet zeggen dat ik het met je eens ben... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
oke vuur maar raak met kritiek (sorry voor de slechte foto kwaliteit, heb geen scanner: gemaakt voorjaar 2001 (examen jaar) uit '96 nagetekend uit elfquest comic (niet overgetrokken, dit plaatje is ook groter dan het origineel, zie elfquest 34(?)) gemaakt in eind 2000 of begin 2001 moesten een schilderij kopieren, ik heb er dus een van klimt gekozen uit vwo 5 ergens in 2000 vwo 2. zitten veel fouten in tekening maar webcam foto is te klein om te zien zelfportret vwo 5 (om 2 uur s'nachts gemaakt de avond voor dat het af moest, sorry voor de te grote ogen): [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-01-2003 21:02] |
|
ehmm.. klein maar fijn ... zijn coole tekeningen ... misschien in het echt hier en daar aantekeningen maar.... je zit op mijn niveau tekenen ... cool dus ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: heb helaas al 2 jaar bijna niet getekend, moet het echt weer meer gaan doen. zal wel even duren voordat het weer ergens op lijkt. maar mocht er resultaat zijn dan zal ik het inscannen |
|
gaaf !... die vind ik persoonlijk erg mooi, emotie... hou ik wel van deze is wel cool omdat het druk is, hou wel van tekeningen waar veel in zit... als je begrijpt wat ik bedoel The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
ik was net even op jou site aan het neuzen. staan nog geen tekeningen op, komen die daar binnenkort? ben erg benieuwd. bedankt voor het positieve commentaar |
|
hehehe ik hoop het wel, ik zal hem eens verder afmaken... ook ik ben al niet echt actief op het tekenfront voor ongeveer een jaar... 'k zal es kijken wat ik kan doen... ik hou je op de hoogte ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
een tekening gemaakt door mij dan maar.... kraak maar raak The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
KRAKEN??? WROM??? ik vinnum erg goed gelukt hoor.... |
|
ow... owkee... hij's van '99 ..beetje oud.. ergens onder het stof weggehaald thnx iig The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Er zit erg weinig gevoel in, het is n oppervlakkige schets in mijn ogen, sorry |
|
Nou ik vind hem mooi hoor "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Maar wat is "wel mooi" nu helemaal waard |
|
quote: dat klopt... t'was ook gewoon om even te kijken of het me zou lukken om een vrouwen hoofd te tekenen.... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: hmm als dat een eerste poging is dan ben je wel echt een natuurtalent zeg bij mij kostte het aardig wat blaadjes voor ik een echte vrouwlijke uitstraling kon tekenen. Al had ik de anatomie en afmetingen dan wel goed, er was telkens wel iets wat het gezicht zeg maar lelijk maakte... (uiteindelijk wel gelukt, maarja nu teken ik niet meer...) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Wat is jouw mening in dit geval waard. Er zijn hier zat tekeningen gepost die ik vreselijk vond en andere mensen niet, en vise versa. -- reactie op ashera, was een beetje laat met typen [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 28-01-2003 22:45] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |