|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zou het niet weten, voeg me anders maar ff toe op msn of icq want dit is iets teveel slowchat. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: doet niet veel aan anti-aliazing zie ik... Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
quote:keine scanner.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Dankje |
|
Ik teken[de] ook vaker. Ik heb ooit 2 mensen getekend die de liefde bedreven, alleen was dat er totaal niet uit op te maken. Het enige wat je zat waren 2 in elkaar verstrengelde lijnen. Alleen kut dat we geen skanner hebben. Meestal teken ik als ik echt diep zit. |
|
quote: vooral die eerste is erg gaaf |
|
morgil ben je nu ineens aan het kloten met je pagina of zo, zonet waren ze er nog, nu ineens kruisjes |
|
Die hele site is weg . |
|
Ik teken ook heel graag sebinsagoil |
|
Briljant. |
|
Mooi kleurkontrast. En wat symboliseert het konijntje? Je zachte innerlijk? |
|
quote: Sorry, ik dacht dat knijnen troe waren, heb ik 't mis dus... sebinsagoil |
|
quote: Op zich zijn ze heel true, want als ze schijten, schieten de keutels letterlijk uit hun reet [schieten = oorlog = true]. |
|
Helemaal dat gothic bm shirtje doet het m Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
Yay! Leuk! Ik teken ook veel, heb n jaartje kunstacademie gedaan en wil binnenkort weer opnieuw gaan studeren in die richting. Ik teken nog steeds veel: verwacht geen duistere zooi :D (deze is gemaakt op m'n 18e,vergeef me) Academiewerk: Zomaar n krabbeltje in Paint "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Dat doe ik onder andere zoals sommigen al weten............... [Dit bericht is gewijzigd door DMTR op 26-07-2002 17:03] You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: waaaaaaaaaaaaaaa Nee dat is wel vaker..mijn site staat te vol dan eigenlijk toegestaan. En linkjes naar geocities doet het nooit jammer genoeg.. |
|
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
mooi beli, zeer mooi. |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dat zijn dus 2 van mijn tekeningen..ff in een boek gezet met 3dsm..ziet er wel grappig uit |
|
quote: Dat ziet er zekuhr schön uit "mevrouwtje Morgil" ( ) Hakkuh |
|
quote: |
|
Als je eens op reis gaat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |