|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik teken vooral veel op school, vorig jaar wou nog iemand een schilderij van mij kopen. |
|
*niX* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 16-08-2002 18:41] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Doe ik ook heel veel, zie maar naar mijn post van gisteravond, mijn mooiste werk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hier een stuk historie van begin de twintigste eeuw, een deel van het eerste bestuurbare vliegtuig door een motor aangedreven: Het is het deel met het puntje erop: [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 18-07-2002 2:27] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ah ik zie alleen maar kruisjes |
|
quote: effe bijde openen vanuit de eigenschappen, anders eens klikken hierop http://www30.brinkster.com/belimawr/drawing/wright.htm en je ziet het Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
veel verder dan tags kom ik niet maar aangezien me scanner nie onder xp werken wil kan ik nix inscannen tijdens de mavo heb ik overigens zoals mn economie leraar altijd zij"meer aandacht aan potloden en stomme tekeningen" dan aan school gedaan mappen vol had ik (na de mavo samen met een paar vrienden een vreugdevuur gebouwd en alles wat met school te maken had in de fik gestoken My madness, my sadness |
|
telt gemaakt werk in 3d programma's ook? |
|
net effkes tekening gemaakt :/ |
|
quote:Hmpf, dat ken ik ergens van. Ik heb toen ik klein was heel veel getekend en ik was er, zei men toen, erg goed in. Heb 't alleen jaren niet meer gedaan en pas de laatste maanden een paar keer weer geprobeerd iets op papier te zetten.. gaat nu voor geen meter. Ik krijg de verhoudingen zoals die zijn in het beeld wat ik in m'n hoofd heb niet goed op papier... denk dat ik weer flink moet oefenen.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik teken ook heel verschillende dingen.. kijk op mijn site: http://www.witcheslair.tk onder de button art..staan verschillende tekeningen.. |
|
Op mijn website heb ik een rubriekje Art waar ik amateur kunst probeer te verzamelen op fantasy/horror gebied. Mocht je interesse hebben stuur dan je spul op. Ik zal het dan (mits het niet gruwelijk slecht is) op m'n website zetten en dan heb je dus voor niks je art online staan en ik heb weer wat moois erbij. Alvast bedankt, sandervanderjagt@hotmail.com http://www.wastelands.tk Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Mooie tekeningen. the only pleasure is pain |
|
vroeger tekende ik heel veel. moet weer eens beginnen. |
|
quote: Ik zie de voorpagina wel, maar als ik op het plaatje click, gaat er een nieuw window open met een tekst in html (frame.php) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Waarschijnlijk voldoe je niet aan de systeemeisen.. Probeer es http://antigangster.virtualave.net/frame.php Mensen, stuur je spul op he! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Nee, nu krijg ik hetzelfde als daarnet te zien. Tss.. Systeemeisen..!! Het is de bedoeling dat files op het internet werken voor iedereen, ongeacht welk systeem! (ach wat zit ik dat toch steeds te herhalen ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ff offtopic: ik zag net int woonplaatstopic dat je in zwolle woont, zit je toevallig ook op windesheim? Je moeder. |
|
quote: Srry, maar int streven naar mooie webzijdes moeten soms slachtoffers vallen. Je bent overigens de eerste die dit probleem heeft dus het valt wel mee denk. Iig bedankt voor de moeite Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Nee, het heeft niks met het design te maken. In dit geval moet de server configuratie aangepast worden zodat php-files een text/html mime-type krijgen (ipv. text/plain). Het is dus louter toevallig dat die pagina werkt in IE, en het is niet zeker of dat in een volgende versie IE ook werkt. Mijn browser voldoet aan de W3C specificaties en interpreteert de pagina dus juist, als plain text. Slachtoffer? Moi? (sorry voor off-topic ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: [offtopic en slowchat mode] Ik volg het niet helemaal maar volgens mij probeer je te zeggen dat het aan php ligt dat-ie niet werkt. Ik ben helaas genoodzaakt dit zo te doen om al die irritante pop-up te omzeilen van virtualave. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
hmm ik kom ook niet op die wastelands.... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik ook niet. http://antigangster.virtualave.net/frame.php Deze werkt wel bij mij. the only pleasure is pain |
|
Ik teken vooral staalconstructies en rekeningen van mijn creditkaart. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |