|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe, gafe! |
|
Spanx Nix: geen idee wou iets met een monster doen, later bedacht ik de beetle d'rbij.. zodoende |
|
vet!! maar dat wist je HEERSCHT |
|
Heersch! |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
OK, voorproefje van de uiteindelijke versie, klein stukje maar, ook klein formaat filmpje, DivX, dus als je geen codec hebt ga je em halen van www.divx.com Hier istie: http://www.nattekrant.net/~mark/render_antialiased_01.avi [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 27-04-2003 22:13] Dit slaat nergens op. |
|
nice hoe lang duurde dat renderen? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ja, best lang (3-4 minuten), komt omdat max niet top-slim is in grenzen van vlakken uitrekenen, en al HELEMAAL niet in Anti-aliasen, dat maakt dat het filpje er 5 keer zo lang over rendert. Dit slaat nergens op. |
|
geweldig man.. benieuwd naar de uiteindelijke versie. |
|
Deze heb ik niet getekent maar komt van mijn briljante vriendin tessa, die met haar comics mij blijft opfleuren: Je kan wel raden wie ik ben ^_^. |
|
Achter den pc. Ik teken ook wel is comics met vrienden. Over politieke toestanden etc. Maar dat wordt een beetje te gek voor hier. |
|
quote:Leuke comic maar euh..snap em ni goe..zal wel aan mij ligge Maar als je zin heb mag je 'em altijd verklaren Zelf heb ik er ook veel getekend maar op een of andere reden gestopt Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
ZELDA!!! ok iets waarkmee bezig ben.. it could use some background -_-' naja, je ziet em wel verschijnen alstie klaar is.. |
|
quote: Oh.. hehe. Mijn vriendin is vreemd. Het duurde een dik jaar voor dat ik er iets zinnigs uitkreeg. |
|
quote:ah ok! Zeg haar maar dat het leuk bedacht is dan Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Het D&D karakter van m'n vriend (Astaroth) Een van de karakters uit de strip van een vriend van mij, uiteraard door mij getekend Random Sketch [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 02-05-2003 0:45] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Mooi hoor Saphire!!! Vooral de eerste vind in erg goed zo goed? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Goezow! *aai over bol en koekje* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Geweeeeldig! Die van Saphire vind ik overigens ook erg mooi, voornamelijk die laatste heeft veel potentie, doe iets bijzonders met die pose .. of doe een keer iets radicaal anders. Een figuurtje die aan een galg hangt ofzo [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 02-05-2003 2:10] |
|
damnit Saphire die met die vette lijnen die chick in kleermaker zit vraagt om gekleurd te worden HEERSCHT |
|
Mooi tekeningen Saphire. |
|
TaDaa!!! HEERSCHT |
|
|
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |