|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Sja wat zal ik zeggen... Je kon als 4-jarige kennelijk goed tekenen want die fractal op de achtergrond is best knap om zonder computer te maken Zenial |
|
quote: is waterverf hoor! Bazzio Attacks!!! |
|
Wanneer Celtic art mechanische systemen ontmoet Hier zie je meer detail Dit was twee dagen werk in autocad en kostte tien megabyte van mijn schijf Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hehe cool beli! weet niet wat 't doet verder maar iets zegt me dat daar veel uren in hebben gezeten Ik ben net weer klaar met een.. hope ya like it... ben veel met m'n stijl aan 't kloten, wil een beetje geflipte style krijgen hope it worked! de gekleurde versie komt ook over een tijdje... gaat nog even duren, maar ik zal em wel posteh! |
|
quote: Wel, dit is de paucellier-cel, hier kun je een legodemonstratie zien: moet ook nog een animated gif maken van de mijne, die volgt Dat was ook de inspiratiebron voor mijn Peaucellier cel, het effect is, bij het ronddraaien van dat paarse armpje, het bovenste punt rechtlijnig zal bewegen, hier kun je het bewijs ervan lezen: http://carol.wins.uva.nl/~leo/lego/linkages.html Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: wat gaaf ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik sprak SQT vanavond op msn, en hij was met een tekening bezig.. daarbij heb ik zijn idee gestolen en ben razendsnel aan de slag gegaan.. dit moet m'n snelste schets ooit zijn Morgen ga ik em dik uitwerken SQT THNX!!! |
|
quote:Ziet er strak uit!!!!!!! |
|
quote: Die is gaaf! |
|
hij heerst ik heb de mijne ook nog even snel uitgewerkt (alles geinkt binnen 10 minuten ) De orc is vreselijk mislukt, maar ik vind mijn muskus-os toch wel erg vet i definitly need to put more time in my drawings |
|
Dat beest is gaaf |
|
Poppetjes zonder ogen zijn droog en heerschen! |
|
quote: Gaaf! zou alleen de scherpe hoeken in de body wat afvlakken. Bazzio Attacks!!! |
|
noem je dit tekenen???? een poging tot vind ik al erg positief None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: iets meer onderbouwing zou fijn zijn.. |
|
quote: juist (niet van mijzelf helaas, maar zo ziet een overdosis aan spieren er een stuk beter uit) |
|
mja, ook leuk, maar niet mijn stijl helaas... nu is 't bij die vorige tekening iets te, was meer een experiment met spieren, maar ik hou wel van wat vierkanter.. Edit: ff een linkie: http://www.ledheavy.com/cgi-bin/imagefolio/imageFolio.cgi?direct=Skottie_Young ik ben dus groots fan van deze kerel, ik kopieer zijn stijl gelukkig niet, maar ik pik er wel wat van op.. [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 15-02-2003 1:11] |
|
het lijkt nu net of hij grote schubben op zn buik heeft |
|
quote: hehe check nog ff de link in m'n post *kuch* http://www.ledheavy.com/cgi-bin/imagefolio/imageFolio.cgi?direct=Skottie_Young *kuch* |
|
nox persoonlijks, maar het ziet er een beetje skater-achtig uit |
|
i know.. and i like it.. ben absoluut geen skater, maar de tekenstijl vink echt te gek, en heerlijk om te tekenen.. En is it a sin to be a skater? boeit me echt geen fuck al zou ik 't zijn... zoiets zou ik dus nooit persoonlijk opvatten.... |
|
Wishmaster... @ jou tekenkunsten Super!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Idd Wishmaster, ik vind je tekenstijl echt zwaar heerschen! Don't blush when I rip you open |
|
Ik zal mijn tekenkunsten hier ook maar eens tonen Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |