|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mooi getekend Thommortal!! |
|
ook bedankt! aardige mensen hier hoor hey HEERSCHT |
|
Tada! En het verjaardagskadotje voor een kennis is af. |
|
zeker wel vet hoor hey..mooie Grijstonen gebruik HEERSCHT |
|
quote: jah die lensflare werk ook ff weg dat staat een beetje gay achteraf...maar bedankt voor het compliment kerel! HEERSCHT |
|
http://members.lycos.nl/ndftp/green%20goblin%20colored.jpg zonder lensflare HEERSCHT |
|
quote: Ik zie de lensflare nog steeds (bij't rechter -voor ons links- oog). NP: Satyricon - Mother North For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Wat een kuttekenening! (is weer eens wat anders dan de gebruikelijke "oooooooooooh wat mooi" reactie) (ik vind m stiekem wel erg mooi trouwens) Zenial |
|
quote: Argh, weer iemand die beter tekent als mij. Ik kan er maar beter mee nokken... *edit* Zenial, je bent een muggenzifter! [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 17-02-2003 15:52] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Betere tekenaars zullen er altijd zijn, dus zolang je het leuk vindt is dat geen reden om te stoppen Ben nu overigens bezig met een Skaven (rat-mens) thief NP: Satyricon - I Got Erection For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
te laat..... [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 17-02-2003 15:49] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Neeeeeeee, want jij kan weer beter tekenen dan ik!!! Meeeer tekenen + hier posten! (en nederlands oefenen ) Zenial |
|
oops [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 17-02-2003 15:52] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ik stop niet met tekenen voordat mijn meest succesvolle mangaserie is verwerkt tot een anime door...Gainax of...zow! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: jah ik hem hem echt weg moeten werken omdat ik het photoshop bestand kwijt was dus je ziet het nog een beetje HEERSCHT |
|
Ow, da's minder, ik ben ook een keer een aantal 'originelen' kwijtgeraakt (dankzij een fijn programmatje dat mijn harde schijf weer een paar maand terug in de tijd gooide ). Altijd flink vervelend als dat gebeurt, geliukkig had ik het jpg bestand net die avond ervoor geupload wnat anders was ik hem echt helemaal kwijt geweest (op de potloodtekening na dan), was dit plaatje overigens: http://members.lycos.nl/pil3/death.jpg NP: Mortiis - Chaos Without Prophecy For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: dude vette tekening man,jammer dat je de rest kwijt bent alleen . HEERSCHT |
|
Dank, en tja, eigenlijk was ie nog niet helemaal af (dat moet sneeuw voorstellen waar hij doorheen loopt), ik wilde nog rijen besneeuwde naaldbomen aan beide kanten doen (had ik al wat mee geëxperimenteerd maar met weinig succes), maar ja, als je alleen de jpg over hebt dan wordt dat wat lastig (en zonder al die fijne laagjes had ik er ook niet zo'n zin meer in ). Maar goed, omdat toch niemand mijn elfwood gallery bekijkt (hint hint, klik op homepage ), post ik ook nog maar een plaatje die wel in m'n gallery staat, en meestal vrij positief wordt ontvangen: Gemaakt op een relaxte zonnige middag bij m'n ouders NP: Satyricon - Walk The Path Of Sorrow For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
mooie details..oostindische inkt? HEERSCHT |
|
mooie details..oostindische inkt? HEERSCHT |
|
Neu, gewoon fineliner, of technische tekenpen (ik geloof het tweede) NP: Satyricon - The Mighty Forest For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
netjes,wel een hels karwij als je hem wil photoshoppen man. HEERSCHT |
|
quote: dat tekent super helaas zijn mijn fineliners leeg The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
toch maar eens een rotering aanschaffen schijnt nog beter te werken dan fineliner. HEERSCHT |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |