|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De dood heeft een ribbenkast waar het bier zo weer uitloopt! (kun je misschien iets mee doen) |
|
Dat is wel een grappig idee. Vond dit wel een gave titel voor een nummer ofzo of een t-shirt opdruk some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
mooi die Enforcer tekeningen!!! wel een fijne stijl van tekenen imho. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: hm wel grappig getekend (hou niet van de stijl) maar ik vind de voeten zo raar voor een skelet? |
|
Heeft iemand een website ofzo waar ik mijn creatie op kan zetten om deze daarna hier te posten??? [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 22-04-2003 20:24] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Als t-shirt opdruk zou ik m zwart wit houden, en het allemaal nét iets herkenbaarder maken. tof optreden trouwens laatst, met LoG. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Die Reaperdude had ik alweer een jaar geleden getekend. De lijnen hadden wat duidelijker moeten zijn net zoals die andere tekening. Zwart-wit is misschien ook wel een cool idee ja, zal ik ff proberen. Dit was iig een klein voorproefje, heb nog veel meer tekeningen en ideen (maar daar heb ik nog wel tijd voor nodig ) some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
post nie zo veel meer op ZM maar ik zie dat d'r allemaal nieuwe art is zitten erg toffe dingen tussen! Kheb zelf weer iets gekleurt.. (photoshop) een die ik al een tijd had, maar nog niet had gekleurt.. well here it is! Volgende word die van Sapphy! |
|
quote: Zenial |
|
hijs weer uber vinnie!! HEERSCHT |
|
quote: En da's je geraden ook! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
zeg saphire ben je nou aangenomen of niet? HEERSCHT |
|
Dit slaat nergens op. |
|
Paint? |
|
quote: ikea ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Dacht precies het zelfde |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: gefeliciteerd HEERSCHT |
|
quote: Je krijgt een krat bier van me als jij dat in paint kan. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dit is mijn badkamer. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik vind het er behoorlijk strak uitzien. Doet me denken aan een bepaalde stijl die ik ooit in een clip op TV heb gezien. Waar heb je 't mee gemaakt? [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 26-04-2003 15:04] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Dit is echt ontzettend tof... meer van dit soort fantasy tekening .. ASAP ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |