|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: wow, tnx! |
|
Hier is een tekening van Beli Mawr. the only pleasure is pain |
|
Da's geen tekening da's een foto? Of bedoel je 't kruis? |
|
Het kruis word bedoelt. Heads I win, tails you lose |
|
nu je het over tekenen hebt, er kwam net een poolse student langs of ik zijn tekening wilde kopen, ik heb er een gekocht vond heeel mooi |
|
Schrijven en tekenen hebben niets met elkaar te maken. Ik kan namelijk ook niet echt duidelijk schrijven. |
|
Tekenen wel dan? bla...bla...bla... |
|
Ik kan wel tekenen. Of het ook duidelijk is... Promotie: http://elfwood.lysator.liu.se/loth/a/r/arjen/arjen.html |
|
sorry je hebt gelijk. Ik had ze nog niet gezien. Vergeef me. Ik neem me woorden terug. (zo dat is is wel weer genoeg geslijm voor vandaag) bla...bla...bla... |
|
Je bent vergeven hoor. |
|
Great now I can die at peace bla...bla...bla... |
|
*in* peace. |
|
GRRR bla...bla...bla... |
|
quote: tof echt strak hoor ! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik zou het niet weten, vraag het maar aan Beli Mawr. Da's de Kreator the only pleasure is pain |
|
Ahoi Inderdaad ik ben de tekenaar van dat kruis , inderdaad, de achtergrond is een foto, het zijn de Cliffs of Moher, een prachtige rotsstructuur in County Klare in Ierland, echt wel , maar het kruis is een creatie van mijzelve , ik heb het op de laatste nacht van Samhain getekend, als gepaste afsluiter voor het Keltische Nieuwjaar. Zelf teken ik veel van die Keltische zaken, enorm veel. Je moet weten dat Ierland, de Kelten en aanverwanten echt wel een obsessie is van mij, ik loop altijd rond met een Keltisch kruis, pentagram (wicca) en een triskele. O ja, bedankt Vampire girl Uw dienaar Beli [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 04-12-2001 1:05] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Deze is mooi, mooie sfeer: |
|
inderdaad wel een mooie, als ik de tekening nu eens kon zien zou dit gewoonweg subliem zijn. Tip, ga naar hotmail en maak je eigen fotoalbum aan. Uw dienaar Beli [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 04-12-2001 11:42] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: wat is je probleem? Ik zie het plaatje zowel met IE als met NS. Jouw icoon daarentegen... en hotmail, moet er niet aan denken zeg! edit: dit gaat natuurlijk niet werken he (je icoon) file:///D:/mijn%20documenten/trim4.jpg [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 04-12-2001 11:47] |
|
ik kan ook nix zien Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Beter.... Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hier is nog een mooie van mij getekend. Volledig eigen ontwerp, idee was gekomen doordat de les sterkteleer efkes bijna om in te vallen was, dus zeg ik, tekenen maar. Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Mooi hoor! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 04-12-2001 12:26] |
|
Ik schilder nog steeds..... http://mysticart.cjb.net |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |