![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: wow, tnx! ![]() |
|
Hier is een tekening van Beli Mawr. the only pleasure is pain ![]() |
|
Da's geen tekening da's een foto? Of bedoel je 't kruis? ![]() ![]() |
|
Het kruis word bedoelt. Heads I win, tails you lose ![]() |
|
nu je het over tekenen hebt, er kwam net een poolse student langs of ik zijn tekening wilde kopen, ik heb er een gekocht vond heeel mooi ![]() |
|
Schrijven en tekenen hebben niets met elkaar te maken. Ik kan namelijk ook niet echt duidelijk schrijven. ![]() |
|
Tekenen wel dan? bla...bla...bla... ![]() |
|
Ik kan wel tekenen. Of het ook duidelijk is... ![]() Promotie: http://elfwood.lysator.liu.se/loth/a/r/arjen/arjen.html ![]() |
|
sorry je hebt gelijk. Ik had ze nog niet gezien. Vergeef me. Ik neem me woorden terug. (zo dat is is wel weer genoeg geslijm voor vandaag) bla...bla...bla... ![]() |
|
Je bent vergeven hoor. ![]() ![]() |
|
Great now I can die at peace ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
*in* peace. ![]() ![]() |
|
GRRR ![]() ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: tof echt strak hoor ! ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Ik zou het niet weten, vraag het maar aan Beli Mawr. Da's de Kreator the only pleasure is pain ![]() |
|
Ahoi ![]() Inderdaad ik ben de tekenaar van dat kruis ![]() ![]() ![]() O ja, bedankt Vampire girl ![]() Uw dienaar ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 04-12-2001 1:05] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Deze is mooi, mooie sfeer: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() inderdaad wel een mooie, als ik de tekening nu eens kon zien zou dit gewoonweg subliem zijn. Tip, ga naar hotmail en maak je eigen fotoalbum aan. Uw dienaar ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 04-12-2001 11:42] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: wat is je probleem? Ik zie het plaatje zowel met IE als met NS. Jouw icoon daarentegen... en hotmail, moet er niet aan denken zeg! edit: dit gaat natuurlijk niet werken he (je icoon) file:///D:/mijn%20documenten/trim4.jpg ![]() [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 04-12-2001 11:47] ![]() |
|
ik kan ook nix zien ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Hier is nog een mooie van mij getekend. ![]() ![]() Volledig eigen ontwerp, idee was gekomen doordat de les sterkteleer efkes bijna om in ![]() Uw dienaar ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mooi hoor! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 04-12-2001 12:26] ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |