|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ERRUG goed, thanks for the linkage. |
|
quote: Over smaak valt helaas nog immer niet te twisten... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Die blackcat pagina is ook [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 29-03-2003 17:50] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Maargoed, nu wordt het weer tijd om EIGEN tekeningen te posten mensen!!! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Damn, een leuke discussie gemist zie ik. Tsja, wat Manga betreft, ik zit al geruime tijd op Elfwood (linkje in profile), en een van de dingen die opvalt is dat er gewoon een ontzettende hoeveelheid mensen zijn die Manga leuk vinden, zelf wat dingen uitproberen en het dan uploaden, na een tijdje wordt dit frustrerend, want dan is er gewoon een heleboel zut en maar weinig goed spul (overigens vind ik het nog steeds beter dan een site met kwaliteitseisen zoals bv Epilogue, ook al is het dan wel weer vleiend als je op zo'n site doorgelaten wordt). Maar ja, af en toe kom je dan toch weer wat tekeningen tegen waarvan je gewoon niet kan ontkennen dat ze goed zijn, of de stijl je nou aanspreekt of niet. Persoonlijk ben ik geen fan van Manga, en ook niet echt van veel strip stijlen, en ben zelf ook meer een fan van realisme. Verder houdt ik wel van wat humor in de tekeningen (maar dat zullen wel meer mensen hebben ) en een beetje ranzigheid is ook nooit weg Maar waar ik altijd echt versteld van kan staan zijn fotorealistische tekeningen, ik heb wel dingen gezien waarbij ik echt niet zeker wist of iets nou een gemaipuleerde foto of gewoon een tekening was, echt hulde daarvoor. Momenteel doet Elfwood het niet echt, dus kan ik zo geen voorbeelden oproepen, maar ja, het is inderdaad uiteindelijk toch een kwestie van smaak, en in elke stijl heb je goede en minder goede artiesten. Verder, uhm, mörke (ö is Alt+148 BTW), wat voor tekentablet heb je, Wacom? En welk formaat? Ik heb er aan gedacht om er ook een aan te schaffen (maar dan een goedkope, ja, ik weet dat ze minder goed zijn, maar voorlopig ben ik nog amateurtekenaar ). Verder, uhm, uit de losse hand tekenen is vrij lastig met de muis, maar als je ver genoeg inzoomt en de tijd ervoor neemt lukt het best. Makkelijker nog is om een tekening te maken en die gewoon in te kleuren Ik heb geen nieuw werk, dus ik graaf wat op uit de oude doos (ja, sorry, dat soort dingen doe ik veel te vaak ) Ok, is geen tekening, maar een soort collage van diverse geschilderde modellen, in elkaar geplakt en tot een geheel gevormd. Het was meer een uitprobeersel, dus niet heel netjes uitgewerkt, maar het is weer eens wat anders Een helm, lekker oefenen met metaal effecten En af en toe wat smilies: (kon ik niet laten ) Maar ja, het meeste staat of op mijn Elfwood site, of is de moeite niet echt waard, of heb ik al laten zien. Ohjah, en als laatste nog even deze, is dus weer het ontwerp voor het DragonForce shirt, maar dan een stuk verder gevorderd: Commentaar is welkom (bliksem en draak zijn niet van mij, maar ik knutsel de hele boel in elkaar) NP: Helloween - Escalation 666 For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
^_^ Oh, was me nog geen eens opgevallen; leuk dat iemand anders nog elfwood kent. Ik heb het weer via via linkage gekregen. Ik vind t erg coole tekeningen trouwens. Ik heb gister van allerhande tutorials gelezen over CG. Al een stuk wijzer geworden. Vooral deze site was zeer informatief: http://www.polykarbon.com/. Weeh, volgens mij moet ik toch echt aan de frustratie gaan geloven dat ik iets uit de hand wil gaan tekenen en daarna inkleuren in Photoshop [welk overigens niet al te makkelijk is]. Nog meer CG tutorial linkage voor geinteresseerden: http://www.mangaschool.com/phpbb2/viewtopic.php?t=25&sid=0794356e1121dd9b4ddc7ba22742cc49 http://www.geocities.com/bigbigbiggity/tutorial/ |
|
Pil die draak ruled echt wel Die helm is echt ook mooi gedaan, die eerste tekening is wat wazig of ligt dat aan mij? Ik wou dat ik ook kon tekenen |
|
damnit die tekeningen van Saphire zijn vet en de draak van pil heerst(ookal issie niet van jou)! HEERSCHT |
|
ff gauw in gekleurd Vincent(wishmaster) is hem nu in zijn stijl aan het kleuren..ben benieuwd [Dit bericht is gewijzigd door Thommortal op 30-03-2003 18:13] HEERSCHT |
|
quote: Mooi kruisje cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
gheghe dat is al verholpen HEERSCHT |
|
Ah nou zie ik 'm Sweeeet cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
@ Thommortal (waarom heb ik nou geen scanner ) |
|
Mooi gedaan! |
|
thanks everyone ! HEERSCHT |
|
quote: Ohjah, dankje nog cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: _________________________________ echt wel! een maat van me heeft voor zijn intake ook het zelfde onderwerp gekregen .. en die was stukke slechter als deze..echt vet! ... en dus waarschijnlijk tot volgend jaar HEERSCHT |
|
quote: HEERSCH Bullseye!! |
|
[quote]Op 15 maart 2003 13:59 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende: [quote] Wat vinden jullie van deze? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: schoon gedaan en lekker ingewikkeld Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hier is mijn versie op Thomas' tekening, ben d'r wel tevree over binnekort meer van m'n kleurwerkjes achtergrond word nog aan gewerkt! |
|
hijs vet geworden gast! HEERSCHT |
|
hij is zeker vet !! @chrishetmetaalhoofd; zeker ook mooi, alleen te klein detail vind ik voor tribal... maar das mijn mening I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hm, die eerste 'tekening' van mij is inderdaad wat vaag (moet een zandstorm voorstellen, en uhm, vervagingseffecten door afstand e.d.), eh, niet teveel aandacht aan schenken Thommortal> errug coole tekening (inkleuring van Wishmaster ook!) Chris> eh, persoonlijk ben ik niet zo'n fan van abstract werk, en verder, uhm, tsja, ziet er wel geinig uit, maar voor mij blijft het toch deels een vormeloos geheel Edit: Argentumfeles: gewoon beginnen met inkleuren, de eerste keer dat ik het deed deed ik er een paar dagen over voor niet heel veel resultaat (niet dat ik ontevreden ben hoor, ik post wel een plaatje als ik thuis ben). Maar wat nog veel belangrijker was, ik vond het wel verschrikkelijk leuk om te doen. Eigenlijk is er ook niet zoveel moeilijks aan, je moet gewoon een beetje leren met laagjes te werken (dit kan echt een hele zooi gezeur schelen), en een beetje geduld hebben (vooral als de muis niet meewerkt). Ik had eerst ergens ook wel een beknopte doch goede tutorial gelezen voor het inkleuren van een tekening, maar diegene heeft zijn pagina vernieuwd (en de tutorial eruit gehaald). Succes in ieder geval, en ik hoop dat je het leuk vind om te doen [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 31-03-2003 17:03] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |