|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
schetsje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
= kruisje |
|
hier niet, vind het zeer zwaar heerschen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik kende hem al ja, hijs mooi!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
hij werkt erg tof inderdaad moet je eigelijk eens vet uitwerken! |
|
Ok... na liters bloed zweet en tranen dan eindelijk de gekleurde versie van het groepje in het bos tekening van mij, gekleurt met een maat van me.. hope you guys like it! |
|
had je die niet al eens gepost? erg mooi trouwens! en waarom staat dit topic niet in Algemeen? |
|
quote: ja maar die was nog niet klaar.. nu istie klaar en thnx |
|
quote: oja, nu zie ik het verschil en toch blijft ie mooi, ik wou dat ik eens geld had voor een scanner |
|
vandenavond zet ik hier nog een creatie van mij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: echt mooi dude. |
|
Heersende tekening Wishmaster. the only pleasure is pain |
|
quote:fijne tekening idd Kan je ook zo metalheads tekenen? Anders wil ik wel een een dgl karikatuur van onze band om in't cafe uit te hangen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hehe thnx allemaal IG: Ik zal ens kijken, dgl karikatuur?? ehmz.. maar als je een foto van je bande heb ofzo, als ik een tijd over heb, heb 't echt druk dus zal wel even duren, maar als ik tijd heb doe ik 't graag |
|
quote:machtig ik ga eens wat foto's van onze koppen opsnorren haha Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ik sta ff op offline bij msn btw... ff rust an mien hoofd |
|
De scans zijn niet echt geweldig, vooral de tweede niet maar dat komt a) omdat die niet geinkt is is en b) omdatik weinig verstand heb van scanners. De eerste is (zoals te zien is) wel geinkt, maar hier heb ik zeer weinig ervaring mee dus ik ben niet ontevreden over het resultaat Brand maar los.. |
|
oeh SQT, mooi zeg! Ik hou wel van die graffiti achtige tekeningen. Die jongen is ook zeker goed getekend.. |
|
dankje beide tekeningen zijn ook voor een project, nl de binnenkant van cd-cover. De graff (it says insomnia) ga ik denk ik wel zo laten, de tekening is een van de voorstudies. Ik hoop dat het iets gaat worden.. |
|
Cool getekend, vooral de letters vind ik erg wreed. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Yeah SQT eindelijk een scanner gefixt? heers! die Graffity is erg mooi! ingewikkeld ook, goed gelukt! Die jongen eronder is ook erg mooi geworden, met balpen i guess? ziet er goed uit! ben benieuwd naar de uiteindelijke cover!! |
|
dankudanku En yes ik heb ze eindelijk eens ingescand, maar aangezien ik de onderste niet geinkt heb, en ook niet echt wist hoe de scanner werkte is deze blauw geworden, terwijl hij toch echt met potlood getekend is. Die graff gaat overigens waarschijnlijk ook een groot deel van de achtergrond uitmaken. Ik zal eens kijken of ik woensdag nog wat meer in kan scannen, maar dit is alleen ook allemaal met potlood getekend, dus of het grijs blijft.. |
|
Hmmz, ik vond nog een oude tekening. Ik was toen 4 jaar en mijn vriendinnetje had het net uitgemaakt. De kleuren kunnen niet helemaal kloppen want mijn scanner is een beetje gaar. Bazzio Attacks!!! |
|
wat was jij een ziek kindje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |